Final.
"Weyh cepat nanti perlawanan jeon" kimtae.
"Ye sabar mangkuk" yabella yang sedang membeli jagung susu di cawan.
Angin kencang lalu datang mengipas rambut yabella, lalu Tae pun terpegun melihatnya. "Cantiknya bella" gayanya seperti jatuh cinta.
"Woi, cepat gila" kim jin.
"Sabar lah sial" kimtae.
"Ok jom tae" yabella memberikan jagung susu kepda tae.
Zylene sedang meletakkan pembalut otot kepada jeon di betisnya.
"Dah , makesure kau menang, kalau tak harini je kau tengok aku" zylene.
"Heleh macam lah aku nak sangat tengok dia" jeon yang menguatkan ototnya.
"Oh ok, kalau macam tu aku blah ah" zylene yang memasukkan tangan ke dalam poketnya.
"Kejap lah" jeon yang menarik lalu terpeluknya.
Semua orang memandang bahawa hanya jeon dapat memeluknya. Zylene , wanita pujaan selepas kematian zayder.
"Pehal kau ni , takkan rindu pulak ?" zylene.
"Kau takde perasaan something ke ?" jeon.
"Perasaan apa, badan kau besar sangat yang aku rasa wangi kau setengah botol kau pakai en" zylene yang terperuk dalam pelukan jeon.
"Yelahh.. Yang dia pandang antara zayder dan jeon je" lelaki yang crush pada zylene.
Zylene terus memandang mereka.
"Oh sorry sorry" mereka.
"Lepaskan aku" zylene.
Jeon pun perasaannya macam pelik kenapa dia tetiba memeluk zylene.
"Sokong aku" jeon.
"Yelah setan takkan nak sokong monyet" zylene yang menggulingkan matanya lalu pergi.
"Mana si zylene kita ni jangan dia buat hal sudah" zeremy.
"Ada tu dia tolong jeon tadi" haznis.
"Aku rasa dah rapat sangat dia dengan jeon tu" daniel.
"Baguslah tu, tapi dorang berkau aku" hoseok.
"Aku suka tengok dorang sebenarnya, tapi lebih kepada zayder" rayyan.
"Yelah namun apa nak cakap kan zayder sendiri yang menyerahkan zylene pada jeon, tapi zylene tak tahu" daniel.
"Ye tho..jangan bagitau zylene" zeremy.
"Jimin dengan illianna macam rapat semacam aje" namjune.
"Ye la elehhh member dah crush lama kot tu" minagust.
•••
Finally final.
Perlawanan sengit diantara Jeon dan Aaron tetap menjadi hangat.
Jeon di banjiri peminatnya , ramai yang membawa banner gambarnya.
Aaron juga tak nak kalah dia ada juga membawa peminatnya.
Zylene memandang dari atas tanpa jeon mengetahui dimana tempatnya menyokong beliau.
Jeon menoleh kanan menoleh kiri kedepan kebelakang , namun zylene seperti tidak kelihatan.
Member agak sedikit kecewa, zylene menggambar dari permandangan beliau duduk tanpa ada seorang pun di sampingnya untuk mengambil bukti bahawa beliau betul betul datang finalnya.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...