12

43 0 0
                                    

Tomorrow in the college.

"Kenapa jeon masih tak ngam dengan Ashianna ke ?" jimin.

"Entahlah bro haihh bilalah dorang berbaik teringin jugak nak dorang couple " kimtae.

"Yer weyh hmm sejak budak baru tu ade ashianna macam rapat je dengan dia dari kita ke dia couple sesenyap dengan mamat tu ?" kimjin.

"Taklah takde, Azriel tu yang suka dia , diakan masih setia pada Zayder" yabella.

"Dia tak boleh moveon lagi ke nyah tolong lah" youna.

"I mean hope dia lupakan zayder lah" aeris.

"Haiyah korang ni sudah sudah btw mak korang bagi ke pergi ke perkhemahan ni ?" hoseok.

" bagi aku tinggal hantar je ni " illianna.

"Sama do tak sabar sia aku huhu" haznis.

Azriel yang datang dengan Davina sepupunya itu.

"Muka punya lah sombong tapi dengan Ashianna bukan main" namjune.

"Tah hualah" minagust.

Jeon yang mendukung begnya dengan satu bahu sambil duduk diam. Mood beliau sedang tak nyaman.

Ashianna yang menyimpan helmetnya di loker sekali gambarnya bersama zayder di hadapan pintu loker membuatkannya terkenang.

"Baik baik saja disana ya ?" senyum sambil menitis air mata.

Geng geng zeremy yang lalu ternampak bestfriend dorang di pintu loker sambil menangis lembut.

"Jom kita sergah ashianna nak?" jaylen.

"Jomah" daniel.

Mereka berjalan menuju ke zylene.

"Bahhhhhhh cakkk ?? Alelelele mesti rindu dulu kitorang lah tu " zeremy.

"Hish korang ni terkejut aku tau" zylene.

"Cieyyy bidadari kami tersayang tak rindu kitorang ke haaa ?" rayyan.

"Tak majuk dengan korang hm" zylene.

"Ale atototo nah kitorang ade belikan kau roti makan tau jangan sedih kitorang ada ok ?" semua memeluknya.

"Bapak lah gemuk lah korang ni" zylene mencuba untuk keluar.

"Hmmm majuk ah dengan ashianna" mereka berempat.

"Alolololo sini sini anak anak itikku sayang anjai hahaa " memeluk empat ekor tu.

Semua lelaki di koridor sebenarnya amat jealous.

"Btw kitorang masuk team jeon ..kitorang start train boxing" jaylen.

"Yeke ? Oh gudluck korang hati hati dengan boss annoying korang tu" zylene.

"Halah leneee jangan ah majuk lagi, pergilah dengan dia , zayder pun suruh kau dengan dia hmm" zeremy.

"Whut ? " zylene.

"Eh salah salah tersasul takde maksud kitorang berbaik lah dengan jeon, jangan bermusuh lagi, end all of this okay ?" rayyan.

"Hmm tengoklah, i dah maafkan dia i know jeon takde salah, like im took personal okay ? Why i sakit hati dengan dia and what macam tu " zylene.

"Ashianna sayang, kita harus teruskan hidup ... Ok ? Btw kau pergi perkhemahan ke tak ?" daniel.

"Oh ye ye pergi, aku nak healing anjai nak bergila dengan korang HAHAHA " zylene menumbuk seko ii.

"Eceh ingat dah lupa kitorang en" zeremy.

"Taklah susah senang aku dengan zayder korang selalu ada aiceh" zylene mengeletek mereka berempat.

𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤Where stories live. Discover now