Mereka semua telah balik ke korea. Keesokkan Ashianna kembali ke college setelah sekian lama tidak melihat zylene.
Jeon dan Zylene tidak tidur bersama pulak di hari sampai kerana jeon ada urusan bersama ayahnya dia terpaksa tidur di mansion ayahnya.
Zylene sampai dengan motorsikal membawa hadiahnya untuk jeon di pagi hari. Tetiba si georgina menjatuhkan hadiah tersebut.
"Kau pehal sundal ?" zylene just relax cool.
"Aku dengar cita kau dah gerbak dengan jeon ? Apa cita ? Tanpa kau tahu dia (tidur dengan aku malam tadi haha)" tipu helah si georgina.
"Bukti ??" muka zylene acah cool.
Georgina memberikannya gambar fake seperti real.
"So ? Kau nak apa dari aku ?" zylene.
"Aku nak jeon lah Jeon Warner Illias" georgina makan chewing gum sambil menonjol kepala zylene.
Muka zylene yang menahan kesabaran semua orang belum sampai ketika itu kecuali geng geng georgina.
"Gina.. Cantik doh rambut kau mana buat ?" zylene mengelilinginya.
"Of course lah for my jeon you jealous because iam pretty ke ?" georgina.
"Yes , jealous sangat sangat jealous, nak tengok jap" zylene memegang rambut georgina dengan lembut hingga menarik georgina ke basikal pakcik security guard tersebut.
"Kenapa ke sini??" georgina.
"Halah rambut kau kan cantik en ? Teman aku jap duduk sini" zylene.
Dengan bodohnya georgina duduk hahaha.
Tengah time tu jeon senyum melihat motor isi hatinya telah sampai. Maka dia tetiba melihat zylene bersama si georgina.
Begitu dengan geng hoseok dan daniel. Mereka turun dari kereta memasing melihat apa yang zylene dengan georgina buat.
Memula zylene suruh si georgina duduk ingatkan dah berbaik ke apa sangkaan memasing rupa rupanya.
Zylene menarik rambut georgina letak di tayar basikal lalu memusing kan dengan laju sepertinya rambut georgina ingin terputus.
"Aku rasa lepas ni rambut kau mesti lagi lawa" zylene senyum evil.
Kawan kawan georgina tolong si georgina dan menolak si zylene zylene apa lagi dia memang buat hal amik tin dalam tong sampah sumbat dalam mulut sorang sorang.
"Buat hal lagi dengan aku ?? Kau perlu sedar diri au sedar diri jeon hanya mencintai aku sorang kau out of nowhere perempuan sundal Aaron nak claim dia boyf kau cibai" zylene membetulkan rambutnya ke belakang.
Seluruh college terkejut dan merekod kejadian itu.
"My girl tho" aeris.
"Yes go bad bitch go bad bitch go" aurora.
Muka si georgina setelah rambutnya nya harus di gunting kerana tersekat pada tayar.
"Jangan kacau aku punya... Memang ini makan nye aku sabar je selama ni memang sabar , jangan sampai aku bunuh kau" zylene.
"Merosakkan mood aku aje pepagi" zylene terus berjalan ke arah loker.
Jeon apa lagi terus laju mengejar si zylene semua Mereka mengejar si zylene.
"Waduh ni kalau dia majuk lagi fail la kita" hoseok.
Daniel sampai dulu.
"Ashiannaaa... Kau ok ke ? Video ni kau bergaduh dengan georgina" Daniel.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...