Kebesokkan paginya.
Matahari memanchar mereka berdua. Zayder yang memeluk zylene seperti bininya sendiri dengan dicknya masih lekat pada pussy zylene kerana dia main solo malam tadi.
Zylene membuka matanya, dia dapat merasakan nafas hangat zayder di lehernya.
"Argh iann bangunlah batangmu mencucuk amat" zylene memegang tangan zayder yang melingkar pinggang zylene itu.
"Hmp hmm ermm baby taknak i wanna hug you whole day today" zayder tidak mahu melepaskan zylene memeluknya dengan tererat.
"Saya nak mandi wak, kita dah lambat" zylene mencuba menarik dick zayder itu.
"Dont let it in, baby kita tak payah pergi kelas , kita berfoya je harini i nak main dengan u sepanjang harini" zayder yang mencium bahu zylene.
"Dey awak tak makan tak mandi ke , ok fine i tak datang class harini my pepek so sakit , batang u besar sangat , iann please nanti awak sambung lah i bagi " tipu zylene supaya zayder melepaskannya.
"Hmm ok ok cayang ii satu je kiss me ? Hm? Duduk atas pack i " zayder yang obsess dengan zylene.
Zayder mengeluarkan dicknya, kemudian zylene duduk atas perutnya dan meniarap pada zayder lalu menciumnya.
"Sayang juga dia pada saya alolololo ingat tak hensem kah saya ?" zayder mengeletek zylene.
"Tak, sakit tau, kenapa kasar sangat, i dah tak pernah experience benda ni, plus u macam dah tau semua u pernah buat ke ? " menumbuk kecil zayder.
"Baby, tak pernah buat sayang dengan mana mana wanita hanyamu saja wanita pertama ku pernah main. Ilmu ilmu yang saya dapat dari cerita blue saya mengaku saya tengok benda tu, thats why saya ghairah nak awak and i selalu main solo, kocok sendiri bila i dah rasa dengan awak its really nikmat ke puncak sayang" zayder memicit payudaranya.
"Eeeee gatal. Takde kerja lain patutlah hmp malu saya tau awak main buka je spender i ish" zylene mencubit lengan zayder.
"Sakit lah sayang , alolololo i dah nampak kan, cantiknya badan u sayang i almost forgot you always gym ..right ? I know i selalu serempak dengan u dulu but i diam, finally today i got the girl huhu your mashmello here? So fluffy and pinky " zayder menteasing zylene .
"Shitt kalau i tak terima u u tak dapat i lah , u tak pernah tau sombong i selama ni macam mana ni ok i dah berubah sikit but everyone still nampak, im a model bro ofcourse my body is beautiful , btw kenapa kontol panjang besar sangat" zylene memegang kelamin zayder itu.
"Hokaloh angkat bakul sendiri, i lagi gengster dulu , cuma dengan u im sweet sweet lah , saya urut selalu nak bagi awak puas hehe sedap kan ?cakap le " zayder mencium cium bibirnya itu.
"Eee taknak lepas ni u stop hampir tembus ke tulang kontol awak sakit iann sedap la gak gengster taik kucen"zylene mengeserkan pussynya pada kepala kontol zayder.
"Kenapa ni hm? Nak lagi ? Tadi suruh kat dalam taknak pulak hm? Nak lagi ke ? Im on je" memicit ass zylene.
"Taknak nak goda awak je , hehe zayder kaiden ian fuck " zylene bangun main lari lari masuk ke bath tab rumah zayder.
"Siap awak nanti saya tak bagi berjalan terus besok , sayang mana kamu mana dia atototo shianna cayang" masuk ke bathroom mereka lalu mencari zylene yang bersembunyi.
Zylene yang sembunyi di belakang langsir bathroom.
"Bahh hehehe mana nak lari" zayder menarik zylene ke dalam pangkuannya.
"Emang lagi manja lagi pangen dimanja pengen berduaan dengan dirimu saja eceh hahahah awak tau lagu ni?" zylene memeluk zayder dengan kasih sayang.
"Pengen dimanja ya ? Jom mandi sesama hehe tau lah sayang " zayder mengangkat zylene gaya bride ke bath tab.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...