Azriel syak something mengapa si zylene bertindak pelik.
Waktu balik..
"Bye korang psst psst misi kita " hoseok.
"Ye tau tau" yabella.
Zylene sedang menuju ke loker untuk mengambil helmet di loker lalu Azriel menghampirinya, manakala si jeon menunggu di luar.
Tetiba geng berempat mengintip mengapa si Azriel menyebok menghampiri zylene.
"Ape kita buat ni" zeremy.
"Kita mengintip lah bengap" daniel.
"Shuttt diam la korang tengok ii tu" rayyan.
"Apesal lah aku boleh berkawan dengan tiga orang ni" jaylen geleng kepala.
Azriel tetiba menahan zylene, zylene lalu menoleh kebelakang menghadapnya dan membelakangkan loker.
"A..wakk..a-wakk? Kenapa ni ?" zylene menatap muka si Azriel yang handsome dan dingin tapi memberi hope banyak kepada zylene.
"Zyle..a-w-ak lawa" Azriel yang cuba mendapatkan zylene sebenarnya.
"Yes kenapa ? Awak nak apa ?" zylene memberi ruang untuk Azriel mengungkapkan sesuatu.
"Kalau saya cakap saya nak awak awak apa yang awak boleh jawab ?" Azrirl smirk dan tetiba lain.
"Buyaa.. This is not Azriel thts i kenal" zylene.
Hampir mulut Azriel ingin mendarat di mulut zylene. Empat orang itu bertindak laju.
"Zyleeeenneeeahhh..." rayyan.
"Fuhhhh nasib" zylene dalam hati.
Azriel yang berbisik kepada zylene... "See you again babe.." lalu pergi dengan semua orang memandangnya dan dia tak kisah.
Jeon yang dari tadi membelek jam bila lah si zylene keluar. Geng geng hoseok menyorok di pokok dan pelbagai tempat untuk mengintip.
"Zylene gwaenchana ?" daniel.
"Ya aku okay..aku pergi dulu tau bye" zylene melambai mereka.
"Wtf ? Apela ashianna hoh" jaylen.
"Tuah kita dah tak penting nampaknya" rayyan.
"Hmm redha jelah, btw korang gi gym tak malam ni ?" zeremy.
"Pergi..aku gi dulu au nanti call aku" daniel.
"Ya iye lah" mereka bertiga.
•••
Zylene menoleh kanan dan kiri melihat orang dah beredar ke belum. Tiada orang dilihatnya jeon menunggu di tempat terpencil. Zylene terus berlari kecil menuju ke Jeon.
"Chagii.... Miannnnae lambat" memeluk jeon.
"Lama saya tunggu tau awak pergi mana ? Ada something wrong ke hm?" jeon mendekatkan muka pada zylene.
"Aniya.. Takdela berus i tinggal" zylene yang pandai berdalih buat alasan.
"Ok letsgo ... Balik rumah awak pulak sebab bibik i ada kat sana" jeon.
"Oh ok, tapi bibik saya pun ada oh jangan risau dia akan balik kejap lagi" zylene yang membonceng naik ke atas moto itu dan jeon memasangknnya topi bike itu.
"Letsgoo" jeon yang mengrace motonya lalu pergi seperti angin kencang.
"Jom ikut dia woii" memasing contact.
YOU ARE READING
𝓘 𝓦𝓐𝓝𝓣 𝓨𝓞𝓤
FanfictionA top student arrogant , cold , pretand man who playing boxing fallen in love with his pretty classmate arrogant girl. Jeon warner Illias. kim Zylene Ashianna. Zayder kaiden Ian. ( illegal story !) (18+) if you like you read. if you dont like dont s...