Bölüm 5;
Aiden'la yaşadığımız son can sıkıcı olayın üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir hafta içerisinde çok ciddi olaylar olmuştu.
Aiden ile sürekli kalabileceğimiz bir mekan bulduk, her zaman sokakta sürterek gitmez bu hayat diye düşünüp mekan arayışına çıktık. Üç gün sokakta gezdikten sonra bir apartmanın dokuzuncu katında ev bulduk. Ayrıca dün bir muhalif sığınağı da bulduk. İçerde bize 2 yıl yetecek kadar gıda ve silah ile bıçaklar bulduk. Bu olay sayesinde güç kazanmış ve enerjimizi yükseltmiştik. Ben etrafımızdaki evleri yağmalamaya başlayacaktım. Ancak akşam evde yemekleri hazırlarken, biri alacaklı gibi kapıyı çalmaya başladı. Korka korka kapıyı açtım .Aiden karşımda bacağında bir bıçak ,ağzı yüzü an içerisinde duruyordu. Koluna girdim ve ne olduğunu sordum. Kısık bir sesle "Lucia ,Robert Ro-"sadece bu kelimeleri söyleyebildi. O anda zaman dursun istedim. Aiden bayılmıştı. Nefes alışı da giderek zorlaşıyordu.
Hemen onu yatağa yatırdım ve kulağımı göğsüne dayadım. Kalbi atıyordu . Kalbime batan iğne en azından biraz çıkmıştı. Kapıyı nasıl açıp nasıl dışarı çıktığımı hatırlamıyorum. Evin yanında bir eczane vardı. Koşarak o eczaneye gittim. Elime bir poşet alıp ne var ne yoksa o poşete doldurdum. Yine koşarak eve döndüm. Evin bulunduğu kata girdiğimde ise etraf zombiler ile dolmuştu. Sorun şuydu ki aralarında bir de çığırtkan vardı. Bulunduğumuz evden bir ses geliyordu . Zombi sesi değildi ama çok boğuk ve tok bir sesti. Ne olduğunu anlamaya çalışırken içerden "Lucia , nolur yardım et" diye seslenen Aiden'ı duydum .Aiden bu şekilde bağırınca çığırtkan kapıya doğru yöneldi. Zaman azalıyordu. Aiden giderek daha kötü bağırmaya başladı ve bir anda sesi kesildi . Ona birşey olmasına izin veremezdim. Gerçekten ne yapacağımı şaşırmış aval aval etrafa bakıyordum. Kendime gelmek için yüzüme bir tokat attım. Üst kata doğru hızlıca çıktım .Aiden ve ben üst katları temizlemiş , zombilerden arındırmıştık. En kötü senaryo için son savunma bölgesi olur diye düşünüp bu katları savunma duvarı ile güçlendirdik. Kaldığımız evin bir üstündeki balkona çıktım. Çantamdan bir ip çıkarttım ve balkon demirine bağladım. Evet ,balkon demirinden eve inecektim. Onuncu kattan sallanmadan önce bu kadar yüksek olduğunu düşünmemiştim. Evin balkonunu kırıp içeri daldım. Aiden ağzı açık bana bakıyordu. Çantadan sargı bezi ,antibiyotik ,ağrı kesici gibi metaryeller çıkarttım .Aiden'ın bacağını sıkca bağladım ve bıçağı çıkartmaya çalıştım. Aiden ilk defa bu kadar titremişti . Vücudundaki diğer yaralara da pansuman yaptıktan sonra ne olduğunu söylemesini istedim. Robert ve adamları ona saldırmış ve yerimi söylemesini istemişler. Aiden bunu reddedince iste bacağına bir bıçak saplayıp tekme tokat girişmişler. Aiden "Lucia artık burada kalamayız ,seni koruyacağıma dair söz verdim .Gerekirse ben öleceğim ama sen yaşıyacaksın ve Alex'i bulacaksın".Aiden'ın ağzına parmağımı götürdüm ve " bu işten beraber sıyrılacağız ,ölmek falan yok "dedim.
Aiden bir anda irkildi . Bakışları dimdik kapıya bakıyordu .Aiden bir anda "Lucia misafirlerimiz var " dedi.O böyle dedikten sonra hemen çantalarımızı sırtımıza taktık. bütün yemek ve silahları çantalara doldurmuştuk. Bir anda kapı kırıldı. İçeri bir düzine adam girdi ve Aiden'ın koluna bacağına yapıştılar .Aiden "LUCİA KAÇ!!!!"diye bağırdı. O anda koşarak kapıya yöneldim ancak tam çıkarken biri duvar gibi önüme geçti. Kafamı kaldırdığımda karşımda Robert'I gördüm. Nasıl bu kadar güçlü olabiliyordu anlamadım. Beni tek hamlede kaldırıp duvara çarptı. Orda kımıldamaya çalışınca bir ayağını sırtımın üzerine koydu." Naber minik fare. Görüyorum mekanımı gasp etmişsiniz. Bunun için kira almaya geldim .Hmmmm tamam kira yerine senin kanından alıcam LUCİACIK" ayağını üstümden çekti. Aiden "DUR ROBERT !!! ONUN YERİNE BENİ AL HEM BEN ONDAN DAHA ÇOK ŞEY BİLİYORUM" Aiden utanarak da olsa Robert'ın önünde diz çöktü ve " nolur beni al Robert" dedi. Nasıl bir bakış atmışsam Robert, Aiden'ı alacağını söyledi.
Kalbime bir öküz oturmuştu ."İlk dostum" dediğim kişiyi zorla bir araca bindirip götürüyorlardı .Ancak ben bunu sadece seyredebilmiştim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık Dünya
Science Fiction"Karanlıktan korkup da, karanlığın kendisi olmuştum ben..." "Sen karanlık olmak istememişsin ki.Senin ışığını söndürmüşler..." Kapak tasarımı= @dilhunguzeli✨ (bu konuyla alakalı yazılan ilk kitaptır. Fikir çalımı durumunda telif hakkı kullanımında...