| 1. fejezet |

964 34 6
                                    


Nagyon izgulok egyben félek is mert ma indulok, anyát meg egyedül hagyom amit nem szeretnék hiszen mindig csak ketten voltunk, csak egymásra számíthattunk, nem csak anya lánya kapcsolat a miénk hanem olyanok vagyunk mint a legjobb barátnők, és most meg elmegyek úgyhogy anya nem jön velem. Anya 18 volt amikor engem szült és mikor megkérdeztem, hogy megbánta e azt, hogy fiatal anyuka lett e, akkor ő azt válaszolta: „Semmi pénzért nem változtatnék rajta. Minden úgy jó ahogyan történt. Te akkor engem választottál anyukádnak és azóta én vagyok a legboldogabb kicsim."
Én pedig a legszerencsésebb lány vagyok, hogy ilyen anyukám van mint ő. Nem átlagos anyuka amit imádok. Így vagyunk jók ahogy vagyunk. De anya is aggódik amit teljesen megértek mert az ő „kislánya" Amerikába megy tanulni.
- Rebeka indul a géped gyere!
- Megyek anya! - hát eljött ez az idő is, indul a gépem Amerikába.

7 órás repülőút

------------------------------------------------------


Az egyetem első napja

El sem hiszem, hogy ez a nap is eljött itt vagyok Amerikában a Bostoni Egyetem ajtaja előtt és alig várom, hogy kezdődjön az első órám. De előtte még meg kéne találnom majd a koli szobámat és be pakolni. De remélem nem egy ribanc picsát kapok szobatársamnak mert akkor fejjel megyek a falnak majd ki ugrok.
Na de már csak egyetlen egy kérdésem van!
HOL A FRANCBA VAGY LIAM WILSON?? TOLD IDE A SEGGED MOST! VAGY NE..

- Rebeka! - Hallottam meg Liam hangját. Pedig még csak gondolataimba szedtem le a tíz körméről. Okos fiú itt van időbe mielőtt még meg is tettem volna...
- Liam!! - kiáltottam fel.
- Mióta vagy itt? - Kérdezte Liam
- 20 perce várok rád mégis hol voltál?
- Ez egy kész labirintus totál el tévedtem és nem találtalak.
- Istenem Liam! - Nevettem el magam
- Jól van már itt vagyok ne nevess! - Nevet velem együtt hülye tettén.

Egyébként Liam és a szülei nagyon kedvesek. Amikor anya az ő szüleivel összeveszett akkor Liam szülei befogadták őt. Anya és Liam szülei jó barátok voltak és Liammal azóta legjobb barátok vagyunk mi is.
De anya egy valakiről sose mesélt nekem. Apáról. Pedig nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy milyen ő és az hogy milyen volt az ő kapcsolatuk.

- Ők kik lehetnek? - Rántott vissza a valóságba a legjobb barátom hangja.
- Kik? - Néztem rá furcsán, majd
Liam a hátam mögé mutatott
és látom, hogy egy hatalmas autó parkolt le az egyetem előtt ami majdnem mint egy limuzin atya ég!
Két igazán dekoratív lány szállt ki belőle.
- Nézd Vic az átlag embereket! - Szólalt meg a szőke hosszú hajú.
- Nyugi Jessica, nekünk úgyis saját szóbánk van a koliba. - Mondta a másik szőke.

Hát persze, hogy Isten erre az egyetemre is küldött gazdag picsákat.
- Hirtelen vonzónak találom ki ugrani egy autó elé. - Szólaltam meg.
- Hogy mi?!? - Nézett rám Liam.
- Vicceltem...
Megnyugodva hogy szerinte vicceltem el fordult.
- Kamion elé..
A következő pillanatban az autóból egy srác is ki szállt.
- Szívem! - Csókolta meg jelek szerint Jessica a fiút. - Menjünk!
- Csak össze szedem a cucc... - Akadt meg a beszédben a fiú.
- Mi az szívem? Mit bámulsz annyira? - Kérdezte Jessica majd körbe nézett.
A fiú engem figyelt. Valami furcsa érzés vett körül ahogy egymást néztük... Még sosem éreztem ilyet.

- Te még is mit bámulod a pasimat?? Mi? Válaszolj! - Kiabált rám Jessica.
- Én... Én... - dadogtam.
- Nyugodj már meg Jessica! Biztos csak elmerengett. Nem csinált semmit. - Védett meg a fiú a barátnője haragjától.
- Öhm... Igen én csak elbambultam egy kicsit. - Mondtam még mindig dadogva. Miért dadogok mint egy kis gyerek?!
- Ne merd még egyszer meg megbámulni a pasimat mert nem állok jót! Megértetted?! - Már nem csak kiabál velem de még fenyeget is. Szuper első nap.
- Nyugodj már meg drágám nem kell a balhé, inkább menj be koli szobádba és pakolj be.
- Oké, de gyere utánam. - Megcsókolta a fiút és dühöngve indult el a lány a szobája felé. Ajjaj...
- Ne is törődj vele, Jessica ilyen. - Fordul felém a fiú.
- Egyébként James vagyok. James Taylor. És te? - Kérdezte tőlem.
- Az én nevem...

Szép délutánt!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Szép délutánt!

Csúsztam vele mert hamarabb akartam hozni de közbe jött pár dolog és most tudtam ne hari 🥺
Íme az első fejezet remélem nem lett a legrosszabb😂
Jelezzétek, hogy tetszett. Írjátok meg addig is tali a folytatásnál‼️❤

2023.01.28.

| 𝐊𝐢𝐬𝐳á𝐦í𝐭𝐡𝐚𝐭𝐚𝐭𝐥𝐚𝐧 |Where stories live. Discover now