| 17. fejezet |

634 26 6
                                    


Jó estét gyermekeim! Hogy vagytok? 💞
Nagyon nagyon sajnálom, hogy ilyen sokára hoztam meg a következő fejezetet de suli van és egyszerűen nem tudtam hozzá nyúlni a fejezethez ezért született meg ilyen későn. Na de ennek ellenére remélem tetszeni fog nektek.🤭 Írjátok meg komiba‼️





Érzem, végre otthon vagyok. Hazaértem. Mindegy, hol leszünk, hova megyünk, melyik ország, melyik városában, a karjaiban van az otthonom, és az tud jó kapcsolat maradni, amelyikben a két fél egymáshoz viszonyulva is képes változni. Ez az egymáshoz csiszolódás. Amikor a párkapcsolatnak folyamatosan személyiséget vagy éppen karriert, magánéletet segítő, építő jellege van, és egyfajta konstruktív összefogás érvényesül. Az az ideális, ha az egyik fél érzi, hogy a másiknak éppen mire van szüksége egyszer az egyikük érdeke kerül előtérbe, máskor a másikuk személyes ügye.

Szeretet az, amikor csendes nyugalommal csak átöleled, és tudod, az életedet is rábíznád. Szeretet az, amikor biztonságban érzed magad, és akármilyen baj ért, akármilyen zaklatott vagy, mellette megnyugszol. Szeretet az, ahogy némán a szemedbe néz, és csak megszorítja a kezed... amikor olyan titkaidat is elmondod neki, amiket még te sem tudtál azelőtt magadról. És ha reggel kinyitod a szemed, ott fekszik melletted, gyűrötten, kócosan, és te boldog vagy.

Gyűrött lepedő, erotikus mozdulatok, összesimuló mesztelen testek, vággyal teli suttogások, érzéki érintések, szenvedélyes csókok. Ezek voltunk mi egész este. Már egy ideje fent vagyok és csak nézem a mellettem fekvő fiút aki tegnap este életem legszebb éjszakáját adta nekem. Ahogy, arra a pillanatra gondolok amikor érzékien simogatta és csókolta minden testrészemet, a fülembe suttogott miközben bennem mozgott olyan eufórikus érzés volt amit sok nő szívesen átélt volna első alkalommal. Conrad nekem háttal feküdt így elkezdtem simogatni körmeimmel a hátát, a nyakát, beletúrtam kócos fürtjeibe minek hatására elkezdett morogni. Tudom, hogy imádja ha a haját simogatom, én pedig imádom piszkálni.

- Ne hagyd abba. - Szólalt meg reggeli rekedt hangján amiért egyszerűen odavagyok. Kérését teljesítve oda hajoltam arcához közel és elkezdtem lassú puszikkal elhalmozni őt amire válaszul megfogta jobb lábamat és csípőjére tette, hogy simogatni tudja. Megmosolyogtatott a látvány ahogy Conrad csukott szemmel, kisfiús mosollyal arcán pihent tovább miközben meztelen lábamat simogatta.
- Jó reggelt szép fiú. - Conrad át fordult hozzám majd kinyitotta gyönyörű csillogó szemeit amivel rám nézett. Kezét arcomra tette és ujjaival hajamat piszkálta.
- Jó reggelt angyalom. Hogy érzed magad? - Kérdésére rögtön elpirultam.
- Nagyon jól. - Válaszoltam mélyen szemébe nézve. - Gyönyörű volt az ami az este történt.
- Te voltál az miközben megjelöltem minden pontját a testednek. Ahogy élvezted minden érintésemet, azt ahogyan benned mozogtam szüntelenül és amikor átélted életed első orgazmusát. Rohadtul beindulok ha csak arra gondolok, hogy most már bárhol, bármikor benned lehetek. És ezt csak én tehetem meg.
Csak te? - Kezdtem el húzni az agyát.
- Ne kezdjen el játszadozni Miss Collins mert akkor meg kell, hogy büntessem. - Átvettem lábamat rajta a takaró alatt és fölé hajoltam olyan közel, hogy ajkaira suttoghassam szavaimat.
- Vállalom a tettem következményeit! - Ekkor Conrad olyan erővel lecsapott ajkaimra, hogy azt hittem menten elmegyek ennyitől.
- Valaki igen csak pimasszá vált - Markolt rá a fenekemre. - És kurvára tetszik. - Morogta két csók között.
Jó tanárom volt. - Csókoltam bele nyakába mire felült és derekamnál fogva lehető legközelebb húzott magára. Éreztem teljes meztelen férfiasságát alattam és olyan könnyen bennem lehetett volna... - Ma fel akarom hívni apát. - Nyögtem egyet amikor Conrad fenekemnél fogva elkezdett mozgatni magán. Sose éreztem még ilyesmi érzést.
- Hallottad amit mondtam? - Sóhajtottam füle mellett teljes szétesve.
- A nyögéseiden kívül semmit se hallok... - Fordított maga alá egy könnyed mozdulattal. - és nem is akarok hallani. Úgyhogy most szeretném befejezni amit elkezdtünk angyalom ha hagyod. - Nézett rám nagy szemekkel mire csak nevetni tudtam.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 13, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

| 𝐊𝐢𝐬𝐳á𝐦í𝐭𝐡𝐚𝐭𝐚𝐭𝐥𝐚𝐧 |Where stories live. Discover now