Bazen, farkedilmeyebilir duygular. Anlaşılmaz, bilinmez. Suçladığın kişiye sadece suçlu gözüyle bakarsın. Affetmek yok, hayatın boyunca üstüne yapışan tuhaf bir 'his' ve nefret var. Anlatamazsın, gülerler. Kalbinin en derinlerine gömersin, ama kin giderek büyür, ve büyür. Kalbine ulaşamaz düzeltmek için hiç kimse. Suçlusu dışında...
Nightmare killer'ın hareketsiz bedenini yere bıraktı ve kendine gelmeye çalıştı.
Büyük bir kaos olmuştu, siyah balçık heryere bulaşmış ve negatiflik yayılmıştı. Nightmare gözleri önünde killer'ın göğsünde büyük bir 'delik' açılmasını izlemişti ve gücünün son noktasındayken yapılan bu davranış bardağı taşırmamış, adeta patlamıştı. Neredeyse bütün karaltanı kaplamış ve birden evren sıfırlanmıştı. Bunu fırsat bilip killer'ı alıp kendini poketale'a ışınlamıştı.
Buranın toriel'ını harabelerin başında öldürüp turta kokulu evi kendince 'sahiplenmişti'. Evin zemininde yatan killer'a bakıp iç geçirdi ve sırtından bir dokunaç çıkartarak onu özensizce kavrayıp bulundukları odadaki yatağa 'attı'. İnleyen baygın killer'a tekrar göz attıktan sonra yatak odasından çıkıp mutfağa doğru ilerledi. Salondan geçerken kirli ve kanlı ceketini üstünden sıyırıp şöminenin yanında bulunan tekli koltuğun başına koydu.
Onca şeyden sonra kendini biraz hafiflemiş hissediyordu. Ağır basan negatif duyguları uçup gitmişti sanki. Killer'dan- ve beklenmedik bir şekilde dream'den aldığı intikam kendini mükemmel hissettiriyordu.
Mutfak dolaplarının birinde bulduğu cezveyi su doldurdu ve birkaç dolabı daha açtıktan sonra kahveyi buldu, ardından kaynayan su sesiyle birlikte cebinden küçük bir filtre kahve paketi çıkardı. Demledikten sonra killer'ın yanına gitti. Killer'ın hareketsiz bedenini- istemesede tedavi etmeye koyuldu.
Sessizce yatıyordu, hiçbir şey, hiç kimse umurunda değilmiş gibi. Yarı çıplak bedeninden görünen sargılanmış yaraları onu olduğundan daha naif göstermişti.
Nightmare nedense, ona eskisi kadar kötü gözle bakmadığını fark etti. Naif beden, tiksinmenin aksine artık daha çok... Arzuyu hissettiriyordu.
Dünden kalan arzuları onu dürterken bir hışırtı duydu. Yavaşça dikilen dizler killer'ın kendine geldiğini gösteriyordu. Gövedisini kaldırıp kendini yatağın başlığına yasladı, esneyip gözleriyle yavaşça etrafı süzdü. Nightmare'ı görünce kaşlarının çatılmasıyla yüzünden nefretler akması bir oldu. "Ah, tabii ki yine sen." dedi, Nightmare'ın rahatlamış yüzü birden ekşidi. "Ne yoksa, dün geceden aldığım nasip yetmedi mi?" nightmare atıldı, "sana yardım ediyorum ve karşılığı bu mu?" dedi. Killer kendi gövdesine bir göz attı ve gözlerini kıstı.
Nightmare, oturduğu çalışma masasında oturup telefonundan not ettiği konumlar ve bilgilere bakıyordu. "Sana karşılık verseydim eğer bu bir düzine küfür olurdu." dedi killer. Nightmare oturduğu yerde dikleşti ve killer'a keskin bir bakış attı. Bu ona 'sesini kes' deyişiydi.
Fakat killer durmadı. Nightmare'la göz teması kurarak "Biliyormusun... Sanırım yapıcam." tam ağzını açmıştı ki birden ağzını kapatan bir nightmare'ı üstünde buldu. Nightmare, "hatırlamıyorsan sana bir ceza vermiştim. Anlaşılan yetersiz kalmış," hımlayan killer'ın bileklerini tek eliyle kavrayak yaralı olmasına aldırmadan sertçe yukarı kaldırdı, karşısında profesyonelce gülümsedi ve, "ayrıca hala bana bir gece borcun var." dedi. Killer şaşırıp tekrar dün geceyi hatırladı, ürktü. Nightmare'ın gülümsemesi büyüdü ve elini onun ağzından çekti. "Pa-patron, şaka yapıyordum, ge-gerçekten..."
Killer kollarından ve gövdesinden gelen aralıksız sızılarla beraber kendini iyice çaresiz- nightmare'ın neredeyse fışkıran baskın aurası ona güçsüz, itaatkar hissettiriyordu. Nightmare ise hissettiği duygulara karşı sadece gülümsemişti. Onun bu sessizliği killer'ın hoşuna gitmemişti. "Pa-patron?"
"..."
Ses yok.
。。。。。。。。。Kusura bakmayın bölümü çooook geç attım üstelik kısa oldu囧
Tam hastalığım bitti derken ablam saolsun gelip yine bana bulaştırdı. Her tarafım ağrıyor😞
Ama merak etmeyin telafi edecem. Neylenmi.... Eehehehhe +18 bir bölümle tabii ki.
Ama sizde yardımlarınızı esirgemeyin şimdi, cidden her tarafım ağarırken bölüm yazacam;-; eğer o ikisinin birleşmesini istiyorsanız bir zahmet vote atın.
Yoksa bir bakmışsınız nightmare'ınki savaşta gitmiş😏sjsjsjsj.
(Oha bu arada bölüm sekiz 45 okunma almış. Yiaaa canlarım beniiiimm♡♡♡)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※KARANLIK AŞK※ NİGHTMARE X KİLLER
Fanfiction♀DİKKAT ♀ +18, taciz, tecavüz ve şiddet içermektedir. Kitabı okuyup okumamaya karar vermek istiyorsanız tanıtım bölümünü okuyunuz. Hikayemi hakkıyla yazdığımı düşünüyorum, eh bu zamanda bu tür ut yazarları hiç yok. Size en iyi şekilde bu kitabı okut...