Güzel bir 'adet' elma. Dışının kırmızılığı, içinin beyazlığı her şeye değer. Kestiğinde burnuna hoş kokusu gelir. Ama 'yarım' bir elmayı kimse almaz. Zamanın sertliği ve siniriyle sararmış-çürümüş. 'yarım' bir elmayı kim ister ki...?
Killer ceketini dikkatlice giyerken aklı hala nightmare'daydı. Bu dokunaçlı siyah adam ne yaşamıştı?Yatağa oturduğunda aklına kötü adamların kötü hikayeleri olur klişesi geldi. Hoş, belki de doğruydu. Ama o güzel erkeksi vücut ne yaşamış olabilirdi ki?
Killer hafif tebessüm ettiğinin farkına varınca kafasını iki yana sallayarak kendine gelmeye çalıştı. Bu tuhaf dokunaçlı adamı tekrar düşündüğü için-ve tanrının bunu düşünmesine izin verdiği için küfür etti.
。。。。。。。。。。
Nightmare ile hiçbir şey olmamış gibi au'den birlikte çıkıp ortak eve gittiler.
Yolda hiç konuşmamışlardı. Killer'ın morali bozulmuştu, eve geldiklerinde direkt yukarı çıktı ve kapısını çarparak kapattı. Nightmare görmezden gelmeye çalıştı,zaten bugün olanlar onu fazlasıyla yormuştu. Geldiklerinde horror mutfakta, kendisi için sandviç hazırlıyordu. Karşısında patronunu gördüğünde elindeki ekmeği sandviçin üstüne koyacaktı ki duraksadı,
"Patron? İyimisin?"
Savaşta patronunun o tuhaf halini gördüğü için haliyle biraz ürkmüştü...
"Boşver, dust nerde?"
Horror diğer eline pul biberi aldı ve zaten turşu biberi koyduğu sandviçe adeta boşalttı.
"Dust manitasına gitti, bu gece orada kalacakmış😏"
Nightmare yüzünü ekşitti, "tch..." diyerek yukarı, odasına çıktı.
Dust'la anlaşmaları farklıydı, star sans'lardan blueberry'le görüşebilmek şartıyla gruba katılacağını söylemişti. Nightmare onun gibi orta ve yakın mesafe dövüşçüsü bir eleman daha bulamayacağı için bıkkınlıkla kabul etmek zorunda kalmıştı.
Odasının kapısını açıp içeri gitti, hırkasını masasının üstüne koyup yatağa yattı.
Yorgun hissediyordu. Gözlerini kapatıp uykunun onu ele geçirmesine izin verdi.
。。。。。。。。。。。
Uyandığında odası fazlasıyla karanlıktı. Su içme isteğiyle kalktı ve aşağıya, mutfağa gitti. Cam sürahiden bir bardak su içti ve yukarı çıktı. Odasına doğru yürürken yüzüne çarpan bir soğukluk hissetti.
Şüphesiz koridorun sonundan, balkondan geliyordu. Gidip kapatmayı düşündü fakat oraya yaklaştığında birinin orda olduğu gördü.
Killer'ın.
Orda, ayakta durmuş ve korkuluklara yaslanmış bir şekilde düşünüyordu. Nightmare sessizce yanına gitti ve onun ne tepki vereceğini düşünmeden arkadan sarıldı. Beyaz iskelet biraz ürkmüştü, fakat sonra nightmare'a yaslandı. Nightmare kafasını onun boyun kemiğine gömdü.
Killer, "sorun ne? iyimisin patron?" diyerek fısıldadı.
Horror'un uyanmasını ve bu anı mahvetmesini istemiyordu.
"evet, boşver..."
Sevdiğinin boynuna bir buse kondurdu ve kendini tekrar o noktaya gömdü. Killer tıpkı bir kedi gibi mırlayarak elini nightmare'ın belini kavrayan ellerinin üstüne koydu.
"seni sevmeyi istemek benim için çok kötü... Hele ki bu imkansızken..."
Nightmare kapalı olan gözünü istemsizce açtı. Bu an ona eskiyi anımsatıyordu, oldukça eskiyi...
。。。。。。。。。
"ABİİ! ABİ UYAN!!
BAK KİM GELDİ!!"
==================
Gecikme için üzgünüm çocuklar
Kardeşim gibi sevdiğim arkadaşım ölümden döndü. canınızı sıkmayı istemiyorum hiç ama gecikme sebebini bilmelisiniz diye düşünüyorum. Şuan hala yoğun bakımda kendisi umarım iyileşir😥
Aslında daha uzun yapacaktım fakat sizi daha fazla bekletmek istemedim, umarım bölümü beğenmişsinizdir.
Vote atnayı unutmayın canlarım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※KARANLIK AŞK※ NİGHTMARE X KİLLER
Fanfic♀DİKKAT ♀ +18, taciz, tecavüz ve şiddet içermektedir. Kitabı okuyup okumamaya karar vermek istiyorsanız tanıtım bölümünü okuyunuz. Hikayemi hakkıyla yazdığımı düşünüyorum, eh bu zamanda bu tür ut yazarları hiç yok. Size en iyi şekilde bu kitabı okut...