BÖLÜM ※2※

426 50 53
                                    


Yeni bölüm plus ultraaaaaaaaaa

Kahvaltı masasında herkes oldukça sessiz bir şekilde oturmuş yemeğini yiyordu. Killer bu sessizlikten rahatsız olmamıştı, çünkü kendi evreninde de hep böyle sessizlik içinde yemek yerdi.

Çatal seslerinin koro oluşturduğu masada nihayet nightmare dün geceden aklında kurduğu planı söylemeye karar vermişti "bugün ki hedefimiz candytale." bir yandan konuşurken bir yandan da yumurtasını kesiyordu.


"Umarım orda kıçımız tatlı bir intikama kurban gitmez." dedi horror ve büyük bir peynir parçasını ağzına tıktı. Bu sırada dust hafifçe kıkırdadı. "Her ne kadar trajikomik olsa da horror haklı patron. O unutkan özürlü bu kez yanına adam alabilir."


Nightmare düşünceli bir şekilde, "doğru. Fakat bu olacaklara hazırlıksız değiliz demek değil." dedi kendinden emin bir şekilde. Çocukların hepsi nightmare'a merakla baktı.


"İyi dinleyin, özellikle de sen killer."


《---------------》


Vakit gelmiş ve takım evin dışına çoktan çıkmıştı. "Sakın batırmayın." dedi nightmare. Donuk avcı gözleriyle önündeki üç iskeleti süzdükten sonra aniden çıkan dokunçlarıyla üçünüde uzuvlarından tuttu ve gitmeyi planladıkları yere ışınladı.


🍬🍫🍬。。。。


Kim düşünürdü ki tamamıyla şekerden oluşan bir dünyanın var olduğunu... Pamuk şeker, pembe bir zemin karşılamıştımıştı onları. Renkli şekerler ve kremalar ile kaplı tabelada şekillenmiş çikolatalarla 'KARALTAN'A HOŞ GELDİNİZ' yazıyordu. Gökten yağan renkli pamuk şeker parçaları nightmare'ın üstüne yapışıyordu. Parçaları söylenerek üstünden silkelerken, "çabuk olun ve insanı bulun. Bu lanet yapış yapış yerde zaman kaybetmek istemiyorum." diyip ceketinin kapüşonunu çekti ve yavaşça botlarının altında ezilen ve de yapışan pamuk şeker zeminde yürüyerek uzaklaşmaya başladı. Onlar insanı buluncaya kadar o da burda ki grillby'e gidip bekleyecekti.


Dust öne çıktı, "pekala" yüzünde psikopatça'dan başka bir şekilde tabir edilemeyen tuhaf gülüşü vardı. "Dağılalım hadi, patronun dediği gibi burası normal rotada ilerliyor. İnsan muhtemelen büyük ihtimalle ya harabeler, ya sıcak diyar, ya çekirdek ya da burada  olmalı." Killer atıldı. "Zaten başka yer yok bay akıllı(!)" Dust bu sözlere cevap veremeden  horror, "sıcak diyarın o karışık yollarında bol şans." dedi. Karşı bir söz duymamak için hemen ışınlandı. Dust horror gittikten sonra ağzından bir küfür savurdu ve o da sıcak diyar'a ışınlandı. Killer'sa aramaya buradan devam edecekti, eğer insan zaten karaltanda yoksa gidip harabelerin kapısında sanki normaliymiş gibi nöbet tutabilirdi.


🍬🍫🍬。。。。。。


Yürüyerek karaltanın sonlarına gelmek üzereydi fakat görünürde insana dair bir iz yoktu. Bir canavar dönüp ona baktığında eliyle yüzünü kapattı. Buradaki şeylerin şekerden yapılmasından daha da tuhaf olanı canavarlarında şekerden yapılmış olmasıydı.

Killer'a kalsa insanı bulasıya kadar eğlenmek için hepsini öldürürdü, ama çok bilmiş patronu ona dikkat çekmeden insanı yakalamazlarsa resetleyip her şeyi mahvedeceğini söylemişti. Killer'sa karşı çıkınca azar işitmişti, öyle bir adamdan sadece azar işittiği için halinden memnundu. insanı bulup getirerek patronunun gözüne girebileceğini düşünüyordu.


"Tombala." dedi kendi kendine. Çikolata papyrus'un frisk'i kucağına almış garaja kapatmaya götürüşünü izliyordu. Hızlıca atıldı ve koşarken iki gaster blaster yarattı. İnsanın ruhunu tutup mavi yaptı ve önüne ışınladığında bir eliyle gövdesini tuttu, diğer eliyle çabuk bir şekilde bıçağını cebinden çıkartıp onun boğazına dayadı. Şoku atlatıp olduğu yerde debelenmeye başlayan insanın boğazına bıçağını daha çok batırdı. "Shhh... Kafana elveda demek istemezsin değil mi?" çikolata papyrus'a bir göz attı "şansına küs şuan meşgülüm, ama sonra tekrar görüşeceğiz." dedi ve gaster blaster'larını yok etti. insanla birlikte kendini grillby'nin yan tarafında bulunan ara sokağa ışınladı.


Elindeki insan çığlık attı"Bırak beni!!" "pekala" dedi killer. Bıçağını olduğu çekti ve bu kez onu büyüyle tutup dar sokakta ki duvara yapıştırdı. Acı içinde çığlık atıp kendinden geçen insanın bu haline kıkırdadı. "Hehehe. Patron seni o iki aptalın değilde benim bulduğuma çok sevinecek." dedi ve bıçağını cebine koydu, ardından telefonunu çıkartıp rehberine yeni kayıtladığı numarayı tuşlarken bir yandan da frisk'i büyüsüyle tutmaya devam ediyordu.


。。。。。※  。。。。。


--TOZLU PANTOL (Dust)

--HOR HOR (Horror)

--《PATRON -seçili-


#ÇALIYOR#


(....)


-Alo...


-Çocuğu buldum.


-... (Sırıtıyor)


Pekala, gördüm. Geliyorum.


#KAPANDI#


。。。。。※  。。。。。


Grillby'nin yan tarafında ki camdan bakan kapüşonlu nightmare, sırıtmayı bırakıp restorandan çıkmak için camdan uzaklaştı. Killer'sa yine kıkırdadı. Hala duvara yaslı ama bayılmış insanla, bayılmış olmasına rağmen konuştu.


"sayende hizmetçi olmaktan kurtulabilirim."

BÖLÜM KISA OLDU

BEN DAYANMAYIP ATTIM😃 ÇÜNKÜ

NİHEHEHEHEYT


KİTABIMI OKUYONUZ LAN


E OKUYUN OKUYUN CANIM SİZ OKUDUKÇA, VOTE ATTIKÇA DAHA ÇOK YAZASIM GELİYOR. BÖYLE DEVAM EDERSE ÇOK YAKINDA KEŞFETE DÜŞERİZZ


BU ARADA SÖYLEMEYİ UNUTTUM VOTE ATIN LEN.


(Bu kez vote atmayana atlayacam haberiniz olsun😁)

※KARANLIK AŞK※  NİGHTMARE X KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin