BÖLÜM ※13※

301 24 29
                                    

Bazen yıllar sürer tanışıklığın ve öyle aşık olursun. Bazende ilk görüşte... İçine doğar sadece, bilirsin onu sevmek istediğini- seveceğini.

Killer onu nazik ve şehvetle öperken nightmare büyüyü bozdu ve homurdanarak birbirine dokunan dudaklardan fazlasını isteyerek ağzını açıp istediği şeyi almak için derinlere indi

Ve yaptı.

Killer öpüşürken birden inledi ve inleyince açılan ağzından akışkan bir şeyin çıktığını hissetti.

Bedeni kontrolünü gittikçe kaybediyordu.

"MMMMĞ!!"

Nefes alamıyordu. Artık gözleri yukarı kaymıştı, ama kendini tutmaya çalışıyordu.

Neyseki bu nefessizlik nightmare'ın geri çekilmesiyle sonlandı. Killer elini boğazına koyarak ve öksürerek nefes almaya çalıştı. Nightmare'da  yatakta oturur pozisyona gelip derin bir nefes aldı. Belli ki o da zorlanmıştı. Killer'ın boşta, yatakta duran elini tutup ona döndü. Killer biraz daha normal görünüyordu.

"İyi misin...?"

Killer'ın nefesi her ne kadar normalleşsede patronunun bunu yapması nefesini tekrar kesmişti.

"e-evet..."

O da yatakta doğruldu.

"ama zarar verdikten sonra iyi misin demek... bana pek normal gelmedi."

Nightmare birden elini çekip ayağı kalktı ve

"acıktım. İçeride, masada bekliyor olacağım."

Açık olan kapıdan çıktı ve arkasına bakma tenezzülü etmeden gitti. Birden bire tekrar soğuklaşması killer'a tuhaf geliyordu.

。。。。。。。。。

Masada oturmuş 'turtamsı' şeyi yiyorlardı. Killer neredeyse bütün hazır işlenmiş etler ve baharatları barındıran turtayı elleriyle yiyor, arada bir kan kırmızısı yağını masaya döküyordu. Nightmare'sa çatal ve bıçak yardımıyla tabiri caizse tam bir beyefendi gibi yiyordu.

Konuşmuyor, sadece yiyorlardı. Belkide konuşmak istemiyorlardı. Derken nightmare'ın sesi çıktı.

"Bu şeyi nasıl yaptın?"

Killer yağlı 'dudaklarını' yaladı ve,

"Dolaplarda ne varsa koymayı düşünüyordum ama buz dolabında sucuk-salam görünce aklıma bunu yapmak geldi." dedi.

"Bütün bir bidon yağı üstüne boşaltırken ne düşünüyordun(!)?"

"Peki, Bir dahakine gurmeye daha az yağ koymasını söylerim(!)

Hey, ne bekliyorsun paşidah yemeği mi? Bunu yaptığım için tanrıya şükretmelsin çünkü dolapta bunlardan ve gofretten başka birşey yoktu."

Nightmare homurdanarak yemek yemeye devam etti. Yüzündeki tuhaf bakışlar Killer'ın dikkatini çekmişti, fakat killer tekrar bir tartışmanın fitilini ateşlememek için görmezden geldi.

Oldukça uzunmuş gibi gelen birkaç dakikanın ardından nightmare sorması için uygun zaman olduğuna karar verip söze başladı.

"Sen... Bugün sabahın köründe neden gittin?"

Killer'ın yüzü dondu, gözleri kısıldı. Elindeki turtasını tabağına bıraktı. Bir dakika boyunca sesszi kaldı.

"sen hiç ezik gibi hissetmişmiydin, patronun yüzünden. zorla sevişmişmiydin? Taciz edilmişmi-

"Bir çok kez. Emin ol, bundan uzun zaman önce bir çok kez..."

Nightmare konuşmaya devam edecekti fakat kendini durdurdu. Yiyecek bir fare arayan timsahla bir fare olarak konuşamazdı.

Tabağının başındaki su bardağını alıp bir kaç yudum aldı ve kalkıp

"Hazırlan, bu gece çıkıyoruz-"

"Aa- hey! Burda adam gibi konuşuyordu-"

"Konuşma bitti. Kapıya geldiğimde orda olmazsan seni burda bırakırım bunu bil."

。。。。。。。。


Bölüm dilenen arkadaşlara gelsin bu bölüm. 😃

※KARANLIK AŞK※  NİGHTMARE X KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin