Bölüm ithafı: melodyscookies
Nightmare killer'ın bileklerini sıkmayı bırakıp zarifçe onları bıraktı ve elini ağzından çekti. Belinden kavrayıp ona yaklaştı.
"... Dediklerimi harfiyen yapsan iyi edersin killer. Yoksa..."
Killer sesini çıkartamadı. Korkunun sesini duymuştu bir kere, itaat etmesi gerekliydi. Suskunluğu nightmare'a istediği cevabı vermişti.
。。。。⛔🔞⛔ 。。。。
Nightmare killer'ı kendine çekip onu uyandırmak amaçlı öptü. Elini belinden çekti ve killer'ın kaburgalarından yol izleyerek şortundan aşağı kaydırdı. Bir inleme bunun karşılığıydı, sonra bir tane daha, ve bir daha.
Nightmare'ın şortunun altından yaptığı yumuşak hareketler killer'ı iyice azdırmıştı.
Bunu artık zevk dolu inlemelerden anlayan nightmare yaptığı işlemi durdurdu ve bu kez eli kendi şortuna gitti. Üstünden sıyırdıktan sonra yatakta dizlerinin üstüne kalktı ve killer'ı omuzlarından tutup kendine çekti. Ne yapacağını anlayan killer daha tavrını ortaya koyamadan nightmare bir anda sihrini onun ağzına soktu. Nightmare git gel yaparken killer'da onun sihriyle boğuluyordu- inliyordu.
Bir kaç dakikanın ardından nightmare killer'ın ağzından çıkarttığında killer var olmayan ciğerlerini olabildiğince havayla doldurdu.
Killer kendinde değildi fakat nightmare bunu önemsemeyip onu dokunaçlarının yardımıyla sırt üstü yatırdı ve bacaklarını yine dokunaçlarının yardımıyla iki yana açtı. Eliyle girmek istediği bölgeye dokundu, bastırdı. Karşılığı tatlı bir inleme oldu.
"Pa-patron~ lütfen, yapma"
"Hşşş..."
Biraz daha uğraştıktan sonra dar delik nihayet kullanıma hazırdı. Sihriyle girmek için önce biraz sürtündü, ve partneriyle bütünüyle birleşti.
"AHHHh!!"
Killer hazırlıksız yakakanmıştı. Kendi çabalarıyla çıkmaya çalışsada nightmare onu tehdit edercesine deliğini zorladı, killer'ın bu kez canı acımıştı. Acıyla inledi.
"Onu yırtmak istemezsin değil mi?"
Cevap olarak yüzünü yastığa gömdü. Gücü şimdiden tükeniyordu ya da, çekiliyordu.
Hareketler hızlanmaya başladı, ileri ve geri.
Nightmare zevk selinin ortasına düşmeden önce son kez girdi ve killer'la birlikte boşaldı.
。。。。。。。。Şimdi, kızmayın bana bölüm kısa oldu diye.
Sex bölümü sözü verdim ve sex bölümü işte:D şaka şaka. ayıptır demesi sevişmeden sonra napılır Allah bilir. Sonraki bölümler ship konusunda biraz daha ciddileşecek, o yüzden kısa kestim. nightmare'ın killer'a olan nefretinin nedeni ortaya çıkacak, ben ertelemezsem bir kaç bölüm içinde flashback olarak yazacağım.
Yeni bölümün ilk paragrafı shiple başlasın istiyorsan vote atacan kardeşim. Atmazsan kaldıkları evi patlatırım bok gibi son olur. Az vote gelirse bu kez nightmare'ın g*tü kesilir benden demesi. Harbi yaparım aq akıllı olun vote atın;-;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
※KARANLIK AŞK※ NİGHTMARE X KİLLER
Fiksi Penggemar♀DİKKAT ♀ +18, taciz, tecavüz ve şiddet içermektedir. Kitabı okuyup okumamaya karar vermek istiyorsanız tanıtım bölümünü okuyunuz. Hikayemi hakkıyla yazdığımı düşünüyorum, eh bu zamanda bu tür ut yazarları hiç yok. Size en iyi şekilde bu kitabı okut...