BÖLÜM ※5※

348 39 44
                                    

Bölüm ithafı: GameElif

Outer yürüme seslerini duyup arkasına baktığında killer'ı gördü. "Oh killer, merhaba." dedi. Biraz tedirgin görünüyordu, killer fark etmedi. Ellerini cebine soktu ve "naber?" dedi, onunda moralinin patronunun yüzünden pek iyi olduğu söylenemezdi. "İyi..." dedi, "Aslında gelmeni beklemiyordum."

"Ne, meşgülmüsün?" killer'ın sorduğu soruya karşı biraz afallayan outer bugün başından geçenleri kafasında tarttıktan sonra killer'la konuşmaya çalıştı, "h-hayır, aslında senin aaa..." outer hala kafasında doğru kelimeleri bulmaya çalışıyorduki killer konunun ne olduğunu anladı ve outer'ın konuşmasına izin vermeyip atıldı. "Katıldığım grup seninle görüşmemem için bir sebep mi?"

Outer'ın zihninde bugün başından geçenler canlandı.

《Flashback》

(Gerçek laboratuvar ismi biraz sönük kaldı o yüzden english is on)

Sciencetale'ın true lab.'ındaki iskelet, üstünde bir takım belgelerin bulunduğu masada oturmuş hararetli bir şekilde projesi üstünde çalışıyordu. Gelen ışınlanma sesiyle kafasını kaldırıp baktığında hafifçe gülümsedi ve ayağa kalkıp elinde bir poşetle gelen kişiyi kucaklamak için kollarını açtı. "beni unuttuğuna emin olmaya başlamıştım sevgili uzaylım." dedi.

Mutlu bir şekilde ona bakıp gülümseyen outer elindeki poşeti bırakıp kollarını sevgilisinin boynuna doladı ve, "sadece beni özle istedim- ah ve tabi pizzayla içecek getirdim." diyip onu burnundan öptü. Buna karşılık science sevgilisi outer'a ufak arzu dolu bir öpücük verdi. Outer kıkırdadı ve kafasını onun beyaz önlüğünün yakasına gömüp sarıldı. Science karşılık verince birkaç dakika sarıldılar.

。。“15 dakika sonra”。。

Laboratuvarın bulunduğu odadaki mini mutfaktan gelen mikrodalga sesiyle beraber science pizzaları tabakladı, outer'da içecekleri hazırladı. Birlikte iki kişilik küçük masada oturup görüşemedikleri bir kaç günü konuşuyorlardı. Konu nasıl olduysa outer'ın arkadaşı olan killer'a gelmişti. Outer arkadaşını korumak için atıldı ve masadan ayağı kalktı. "Killer ve ben iyi anlaşıyoruz science. Sana anlattım, beni neden anlamıyorsun?" Boş tabakları mutfak tezgağına koyan science sinirli bir şekilde ona, "arkadaşın AU'leri yok ediyor outer," dedi ve hışımla arkasına döndü. "Onun nightmare'la çalıştığını öğrendiğimde sana birşey yapacak diye ne kadar korktum biliyormusun!!" outer irkildi. Sevdiği iskelete yaklaşıp elini tuttu ve, "b-ben üzgünüm..." dediğinde pişmanlığı yüzünden okunuyordu. Science iç çekti. "Üzgün olman şuan ki durumu değiştirmiyor outer..." diyip elini outer'dan çekti ve odanın laboratuvar kısmına doğru yürüdü. Masasına doğru ilerlerken, "eğer ilişkimizin gittikçe kötüye gitmesini istemiyorsan outer... Killer'la konuş. Ya da konuşma, eminim buna zaman tanımadan sana bir şey yapmaya çalışacaktır." dedi ve masasına oturup projesi üstünde çalışmaya devam etti. Outer gözleri dolmuş bir şekilde orayı terketti.

《Son》

"Evet killer, tamda o yüzünden görüşemeyiz." outer oldukça öz ve açıklayıcı konuşmuştu. Killer şaşırmış olacakki "haa?" dedi. Konuşmak için- hayır, sormak için düğümlenen boğazına karşı ufak bir savaş vermek zorunda kalmıştı. "Ne- dur sen..." killer doğru kelimeleri bulamayıp outer'ın yüzüne baktığında sustu, Kaşları çatıldı. Tam da arkadaşı olarak görmeye başladığı kişi onu yanında istemiyordu. "Heh, peki madem." dedi, kindar ifadesi tam tersini söylesede.

※KARANLIK AŞK※  NİGHTMARE X KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin