BÖLÜM ※7※

416 32 16
                                    

Bölüm ithafı: TurkanMercimek

Killer'ın üstünde olan nightmare gülümsemesini pis bir sırıtmaya dönüştürdürdü. Killer karanlık olduğu için onu göremiyordu- ki onun hakkında kötü düşünen kişiyi görseydi, kesinlikle arzulu bir şekilde ona dokunmasını beklemezdi. Nightmare, "bu halin gerçekten iğrenç." dedi, istemsiz çıkan sesi Killer'a biraz tuhaf gelmişti.

"Eğer seni becermemi istiyorsan öncelikle kendini genişletmelisin, dar bir deliğe girmek için asla zamanımı israf etmem."

Killer ne olduğunu kavrayamıyordu, sanki onu ele geçirmiş gibiydi. Fakat lanet olsun ki kendinden emin olduğu birşey vardı, onu istiyordu.

Kendi elini- gözlerini ondan ayırmadan şortunun altına götürdü ve erkekliğini geçip onun aşağısındaki yere dokundu. Şortunu yavaşça sıyırdığındaysa-

...

。。。。🔪💙🐙。。。。

Killer soğuk terler içinde uyanmıştı. Uyandığında etrafına baktı ve nightmare'ın odasında olduğunu gördü- giyinmekte olan nightmare'ı da tabii ki. "(ne...? ne oldu...?)" dedi içinden. Bedeninde yorgunluktan başka herhangi bir ağrı ve sızı hissetmiyordu.

Uyanık değil miydi yoksa? Hala uykuda olmasına karşın gövdesine biraz dokundu, evet gerçekti.

Nightmare onu farkedip üstüne tişörtünü giyerken, "ah, uyandın demek." dedi, keyifli bir şekilde sırıtıyordu. "Gerçi daha bitiremeden tam ortasında  erkenden uyudun, bu beni çok üzdü." d

edi. Büyükçe sırıtıyordu.

Killer duyduğuna inanamadı, orda streslide olsa o da sevişmeyi istiyordu elbet. Nightmare'la bile olsa birkaç gündür hasretini hissettiği şeyi yapmak istiyordu- altta olsa bile. Kafasını dün gece olanları hatırlamak için yokladı.

。。。。🔞⛔⛔🔞。。。。

《FLASHBACK》

Sevişmenin verdiği hazla killer'ın önünden yavaşça giren ve çıkan nightmare, Killer'ın ellerini dokunaçlarıyla bağlayıp istediği gibi hareket ediyordu. Acı içinde kıvranan Killer'ın elleri bir adet dokunaç ile bağlanmıştı- bağırmaması için ağzınıda. bundan hoşnut olmayan killer, bağırmaya çalışıyordu. Çoktan vazgeçmişti, fakat nightmare onu zorla altına alıp becermeye başlamıştı bile. Gözleri nightmare'a kaydığında o da ona baktı. Karanlıkta yüzünden nefret dolu bir bakış aktığını seçebilmişti.

Sanki sadece sex değil, bir tür ölüm dansıydı bu. Birleşen bedenlerin kindar şehveti. Tek taraflı olan- sahte - şehvet, büyümüş olan nefrete karıştırıp bunu büyütüyordu, killer'a fırşkırıyordu.

Ama killer şehveti değil, ona karışan nefreti hissediyordu sadece. Nightmare'ın onu bu şekilde nefretle yapması kendini hiç iyi hissettirmiyordu. İlk kez altta olmasına karşın başı normal olarak dönüyordu. Fakat gözlerinin siyahı içinde kaybolan beyaz bebekleri kendini göstermiş, yukarı doğru kayıyordu istemsizce. Göğsünün üstünde bulunan kırmızı dairesel ruhunun bir kalp şekli aldığını gördü, ve sonra- alt tarafında hissettiği güçlü baskıya rağmen gözleri kapandı...

《SON》

。。。。。。。。。。

"Bana tecavüz ettin!" dedi killer. Yataktan çıplak olduğuna aldırmadan kalktı ve patronunun üstüne doğru atıldı. Killer'ın bu sinirli tavrına nightmare hızlıca elleriyle müdahale etti ve kollarını tuttu, "Ne bekliyordun killer, odada ateş yakıp etrafında rumba dansı mı yapacaktık?" dedi, killer gözlerini kocaman açarak ona tepkisini sundu. Fakat nightmare aldırmadan ellerini onu tuttuğu yerden iterek çekti ve ceketini alıp somurtarak kapıya doğru ilerledi. Killer öfkeyle, "beni burda bırakıp nereye gittiğini sanıyorsun?!" dedi. Bunun üstüne nightmare ona arkasını dönme ihtiyacı bile duymadı, "sana bir ders verilmesi gerekiyordu, ve bende tuttuğum sözü yerine getirip seni cezalandırdım." kapıyı killer ağzını açamadan arkasından kapattı.

Öfkesi hala üstünde olan killer ne yapacağını bilmiyordu. O haklıydı, bir ilişkileri yoktu sonuçta. Ama bu ona tecavüz edilmediği anlamına gelmiyordu.

Kuralları siktir edip üstünü hızla giyindi ve şuanda kesinlikle ihtiyacı olan yere tek gitti...


。。。。。。。。。

BİRAZ KISA OLDU YA SANKİ... NE BİLİYİM YA DA BANA ÖYLE GELİYOR.
UMARIM YENİ BÖLÜM HOŞUNUZA GİTMİŞTİR. KEŞFETTEN GELENLERİ ÖPÜYORUM GÜZELCE MUCK SJSJSJSJ YENİ BÖLÜM UMARIM BEKLENTİNİZİ KARŞILAMIŞTIR, O İKİSİNİ BİR İKİ SEVİŞMEDEN SONRA HEMEN SEW YAPAPACIĞIMI DÜŞÜNMEDİNİZ HERHALDE😉
BİR SONRAKİ BÖLÜMDE BİRAZ KARGAŞA OLACAĞI SPOİLER'INI VEREBİLİRİM SİZLERE:)
BÖLÜMÜ İSTENDİĞİ İÇİN ERKEN ATTIM SANIRIM BU YÜZDEN KISA OLDU. MERAK ETMEYİN SONRAKİ BÖLÜMÜ YAPABİLDİĞİM KADAR UZUN YAPMAYA ÇALIŞACAĞIM

SİZ OKUYUCALARLA BİRLİKTE BİRİNCİ SIRAYA OTURACAZ, ELE GEÇİRECEZ SSJSJ BİLDİĞİN- AFEDERSİN AMA VELETTEN ÇIKMA BİR KİTAP TAM ÜSTÜMDE DURUYOR, ÇOK GICIK BİR DURUM. TEPKİ KİTABIYMIŞ TCH VOTELAYINDA ALAYIM ŞUNDAN BİRİNCİLİĞİ.♡

※KARANLIK AŞK※  NİGHTMARE X KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin