BÖLÜM ※16※

361 22 86
                                    

Bölüm ithafı: LouisveClementien 😊

(Parantez içindeki konuşmalar karakterin iç konuşmasıdır)

Killer uyandığında üstünde bir ağırlık hissetti. Nightmare görünüşe göre dün gece doymamıştı.

"Kill... Şuan bi sakso çok iyi olurdu sevgilim~"

"Hehehe"

Killer gözlerini açtığında üstünde görmeyi beklediği kişinin tam aksine, horror kocaman bir sırıtışla üstünde duruyordu.

"Seni erkek orospusu"

"hadi ama, ben sakso için heyacanlanmıştım kill."

Killer horror'un ruhunu tutup onu odanın dışına 'attı'. Horror gülücükler arasında "ben gidiyorum!. Al şakamıda götüne sok!!" diye bağırdı, ve birkaç saniye sonra kapı sesi duyuldu...

。。。。。。。。。。

Killer ocağın başına geçmiş kendine yumurta kaynatırken derin düşünceler sarmıştı onu.

Dün gece nightmare'la çok güzeldi. Killer'ı nazikçe kucağına alıp odasına götürmüştü, yataktaki hareketlerinin de ondan aşağı kalır yanı yoktu.

Killer o zaman hayatının değişeceğini düşünmüştü, yumuşakça ilerleyen dokunuşlar her tekrar ettiğinde aşk onları yakıyordu, pişiriyordu. Şimdi birden- bir not bile bırakmadan çekip gitmesi oldukça tuhaf geliyordu.

Belki de uyuduklarında sarılarak fazla ileri gitmişti.

Salondaki koltuğa oturup tabağını kucağına koydu. Televizyonu açıp aynı anda yemeğe başlayarak kafasını rahatlamaya çalıştı.

Belli ki nightmare gelmeden bu iş çözülmeyecekti.

。。dün gece 。。

"Gecenin bir vakti sana ve saçmalıklarına ayıracak tek bir değersiz zamanım bile yok çocuk"

"(Ama çirkef sevgiline tüm geceni ayırıyorsun... Bence bu hiç adil değil.) "

" *sırıtarak* Bence o bile senden daha masum-"

"(Kes! Buraya senin o pisliği kayırmanı dinlemeye gelmedim)

(Bana bir söz vermiştin...)

(Ama sen tam tersini yaptın.)"

"Ah sana söylememiştim değil mi?

Beden kontrolünün yanında artık aklının kontrolü de yavaşça bana geçiyor, senin için hiç birşey yapmak zorunda değilim.

Son günlerinin tadını çıkarsan iyi edersin ufaklık."

"(Ben öyle düşünmüyorum)"

*kahkaha sesleri*


。。。。。。。。。

Hepinize attığınız bu tatlı yorumlar için çok teşekkür ederim😊

Çok boşladığımın farkındayım, üzgünüm. Ama en azından size kısa da olsa bir bölüm atmaya karar verdim.

Şimdiye değin kitabımı okuyan herkese minnettarım:)

Ha merak etmeyin kitap devam edicek:D

Şunu görünce keyfim birden yerine geldi😄

Şunu görünce keyfim birden yerine geldi😄

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


e

rçek adımı nerden bulduğunu bilmiyorum ama olsun hepiniz öğrenmiş oldunuz işte 😃

Aslında yine yazmayacaktım ama bu arkadaşa dua ve teşekkür edin. Özgüvenim birden geri geldi ve kısa da olsa birşeyler yazabildim.

Sonra ki bölüm biraz gecikecek ama sebebi ben değilim, tatile çıkacakmışız haftaya pazartesi falan. O zamana kadar yetiştirebilirsem atacağım bölümü😊

Sizleri çoook seviyorum bunu unutmayın♡ vote ve yorumlarınızı esirgemeyin~

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 11, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

※KARANLIK AŞK※  NİGHTMARE X KİLLER Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin