Assalamualaikum!!! Dah hai semuaaaaa
Baca dulu note aly ni baru korang lanjut baca ok?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Kenapa aly buat sampai 25 ni ialah sebab aly dah gabungan S1 dan S2 ye... Bab 25 akan berakhir lah S1 dan takhir untuk S2 akan beritahu pada bab 25 yeee.
Tapi sepatutnya cerite ni dijangka habis patut nya 2022 dia akann sama ii hbis ejen ali s3 tapi nampak nya dah terlajak aly mungkin bab 41 akan berakhir lah cerita ni dan aly malas nak banyak ii buku jadi aly sudah gabung kan cerita ni dan terima kasih telah baca cerita aly dan selamat membaca ok?
Tata....
Selamat baca semua! >•<
Warning cerita ni akan makin lama makin pendek ehh dan jangan tanya kenapa makin pendek 😑
Dibilik ketua teras tekno
Dayang sedang melihat komputer nya dengan serius dan wajah kelihatan serius dan kerisauan.
Munculnya Hologram Ganz didepan Dayang dengan muka bengis.
"ha dayang...macam mana? Ada apa -apa info tentang budak kecik tu? " tanya Ganz
Dayang mengeluh dengan lesu fikiran dia sudah buntut apa patut dia lakukan sekarang.
"mereka sudah sampai dirumah itu tapi-" kata-kata dayang menjadi tergantung
"apa yang tapinya?"
"isyarat ali sudah hilang saya... Rasa dia sudah-" tapak tangan Dayang mengigil dia takut apa dia ucap nanti akan menjadi kenyataan.
Ganz mengeluh panjang dan menatap wajah Dayang sudah pucat dan seperti trauma.
"budak tu tak mudah tewas aku akan kerah kan budak ii aku pergi check lokasi terakhir ali... Yang penting sekarang ini ialah Hani crystal tu penting faham" ucap Ganz dengan tegas sekali.
Dayang yang mengangguk kepala dan menutup panggil antara mereka, dayang bersandar pada kerusinya dan melihat screen dengan berfikir.
"ali kamu kena kuat ...jangan kalah saya sudah berjanji pada mama kamu untuk kamu sentiasa selamat dan kuat..." Kata dayang dan masa yang sama dia pun kerahkan dron milik nya.
Memeriksa keadaan Hani dengan yang lain walaupun dia risau hilang isyarat ali dia pun tidak lengkang pada Hani.
Ditempat Hani
Alicia mengeluarkan sesuatu didalam beg hitam itu depan Hani dan hani melihat dengan hairan.
"apa dalam tu kak? " tanya hani
Alicia melihat Hani seketika dan alicia pun mengambil sesuatu iaitu ialah Iris ciptaan Aliya.
"eh? Bukan ke tu abang ali punya? "
"bukan milik ali lagi sebab alicia dah berjaya menang pertandingan arena dulu" jawab Bakar
"tapi aku tak nak benda ni" kata alicia
YOU ARE READING
Hilang Selamanya S1&S2 [EN.A]
Mystery / ThrillerAli seorang yang ceria,suka senyum dan periang selepas peristiwa yang berlaku 4 tahun yg lalu membuatkan ali berubah sepenuhnya dari sifat asalnya menjadi seorang yang serious,tegas dan juga berhati kering Alicia dan seorang gadis (?) cuba nak kemb...