Merhaba ben Arya Aydın 17 yaşındayım ne Lise 11'e gidiyorum
Grafik yapmayı sevdiğim için gece saat 1:30 gibi boş duvarları boyamak için spreylerimi alır ve dışarı çıkarım. biraz yürüdükten sonra bir sokakta bağrış sesleri duyarım. Merakıma yenik düşük, oraya doğru ilerlemeye başlarım
duvarın kenarına geçip orada gizlice bakmaya başladım. bir adamın elleri bağlı bir şekilde grubun lideri gibi olan adam onu dövüp bağırıyordu sonra silahı alıp kafasına sıktı anda ben de çığlık atmaya başladım.
Arya: Aaaaaaaaaah
Sonra grubun lideri olan adam beni görüp şunları dedi;
___: Çabuk kızı yakalayın.
Dedi, bende hemen koşmaya başladım.
...........
5dakika sonra yorulduğum için yavaşladım tabi o adamlar hızlı olduğu için beni yakaladılar ve o grubun liderinin yanına götürdüler Ve o adam şunları dedi.
__: NE ARIYORSUN ORADA?
Diye bağırdığı bende korktuğum ve şoka girdiğim için hiç bir şey diyemedim,Sonra adam tekrar konuşmaya daha doğrusu bağırmaya başladı.
__: CEVAP VERSENE LAN SANA DİYORUM NE ARIYORDUN ORADA!!!??
Bende korkarak şunları dedim
Arya: G-grafik tasarımı yapmak i-çin geldim l-lütfen bırak beni gideyim kimseye bir şey demem.
___: NERDEN BİLELİM SÖYLEMEYECEĞİNİ.
Uraz'ın Anlatımından:
Yine bana ihanet eden adamın cezasını veriyordum ve kafasına sıktım.Sonra ordan bir kız çığlık attı arkamı döndüğümde bir kız vardı.Sonra kızı yakalayın dediğimde, kız kaçmaya çalıştı fakat korumalar bir süre sonra kızı yakaladı ve bende kıza bağırmaya başladım. Ama kız ağlıyordu ve cevap vermiyordu bende bu duruma çok sinirlendim ve kıza daha çok bağırmaya başladım, kız en sonunda cevap verdi.Buraya grafik tasarımı yapmak için geldiğini söyledi.Sonra korumalara burayı temizlemelerini söyleyip kızın kolundan tutup sıkı bir şekilde, arabaya doğru sürükledim. Kız korkudan titriyordu ve bana bırakmam için yalvarıyordu, sonra kapıyı çalıp hizmetçinin açmasını bekledim ve hizmetçi kapıyı açtı ve şöyle dedi.Hizmetçi: Buyrun Uraz Bey.
Ama ben çok çok sinirli olduğumdan dolayı onu takmadan içeri girdim. Merdivenlere yöneldim ve kızı sürükleyerek merdivenlere doğru götürdüm, Kız çırpındığı için daha çok sinirlendim ve bağırmaya başladım.
Uraz: BİRAZ DAHA ZORLUK ÇIKARTIRSAN CANINI YAKARIM!!!
Kız daha çok ağlamaya ve yalvarmaya başladı.
Arya: L-Lütfen beni bırak kimseye bir şey demem.
Bende kıza şunları dedim.
Uraz: HAYIR KES SESİNİ ORAYA GELMESEYDİN BUNLAR BAŞINA GELMEZDİ, ŞİMDİ USLU BİR KIZ OLUP SUS.
Dedim ve odaya doğru sürüklemeye başladım ve odaya girdim, kızı fırlatıp şu soruyu sordum.
Uraz: Adın ne?
Kız korkarak şunları dedi
Arya: A-Arya Aydın
Dedi ve bana soru sordu
Arya: Beni ne zaman bırakacaksın? Lütfen bırak babam beni merak eder.
Uraz: Seni bırakmıcam eğer kaçmaya çalışırsan seni bulup öldürür ve daha sonra babanıda öldürürüm.
Bu dediğime sinirlenip ayağa kalkıp bana vurmaya başladı ve bende bu haraketine sinirlenip Arya'ya tokat attım. Odadan Çıkıp kapıyı kilitledim ve çalışma odama adamım olan Murat'ı çağırdım ona güveniyorum çünkü çocukluk arkadaşım ve yıllardır bizimle çalışıyor.Bir zaman sonra Murat Odaya girip.
Murat: Ne oldu abi gergin görünüyorsun?
Dedi bende
Uraz: Arya Aydın'ı araştır çabuk sabah odama görmek istiyorum.
Murat: Tamam abi
Diyip odadan çıktı bende kendi odama gidip uyudum.
Nasıl sizce hikaye?
Arya ile ilgili düşüncelerinizi?
Uraz ile ilgili ne düşünüyorsun?
Umarım beğenirsiniz, Vote ve yorum yapmayı unutmayın🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz