Uraz'dan Devam
Restoranta gelmiştik, Rezerve ettirdiğimiz masaya oturup yemeklerimizi söyledik.
Uraz: Mekanı beğendinmi
Arya: Evet çok güzel
Arya'nın Anlatımıyla
Dışarda otturduğumuz için üşümüştüm ellerimi kollarıma sürtüm ve ısınmaya çalıştım. Uraz bunu farketmiş olucak ki ceketini çıkarıp omuzlarıma koydu. ceketdeki onun kokusunu içime çektim gerçekten çok güzel kokuyordu.
Arya: Kokun çok güzel
Uraz: Hmm öyle mi?
Dedi pot kırdığımı anlayıp başımı utanarak aşağıya eğdim. o sırada garson gelip yemekleri masaya bırakıp gitti. Hızlıca yemeklerimizi yemeğe başladık.
............
Yemeğimizi bittirip restorantdan kalktıp arabaya bindik.
Arya: Uraz Avm' ye gidelimi
Uraz: Bu saatemi (saat 9)
Arya: Lütfen ( dedim sevimli bir gülüş attım)
Uraz: Off Arya tamam Gidelim.
20-25 dakika sonra Avm'ye geldik kıyafet bölümüne gidip kıyafet aldık.
Aryanın aldıkları:
Sonra Uraza bakmaya başladık, Bir mağzaya girdik uraz takım elbiseleri denemey başladı.
Uraz: Bu Nasıl sence
Uraza büyülenmiş gibi bakan gözlerimi hemen düzeltim uraz bunu görmüş olucak ki sırıtarak bana bakıyordu.
Arya: Gayet güzel
Uraz: Bunu alıyorum
Diyip deneme kabinine gidip üstünü değişttirip geldi. Birlikte Kasaya gidip tekım elbiseyi ödeyip çıktık, Avm'nin içinde biraz daha gezdikten sonra Uykum gelmeye başlamıştı.
Arya: Uraz, Eve mi gitsek? Uykum geldi.
Uraz: Tamam güzelim
Dedi elimden tuttup arabaya götürdü, Arabay binip eve sürmeye başladık. Yarım saat sonra eve geldik, Arabadan inip evin kapısını açıp içeriye girdik ben hızlıca odaya çıkıp üzerimi değiştirdim ve kendimi yatağa attım hemen ardından Uraz geldi, Gözümün önünde t-shırt' ünü çıkartı hemen gözlerimi kapatım.
Arya: Uraz napıyosun Giy üstünü
(Sırıtıyordu)
Uraz: Giydim
Desikten sonra gözlerimi açıp oh çektim, Uraz gelip yanıma uzandı, Belimden çekip kendine yakınlaştırdı,dudağıma buse kondurdu.
Uraz: iyi geceler güzelim
Arya: İyi geceler
Diyip uyuduk
Sabah bu şekilde uyandık, Ne kadar kalkmak istemesemde kalkıp mutfağa indim, Hızlıca kahvaltıyı hazırladım sofrayı da kurdum ama uraz halen daha inmemişti bir kaç dakika daha bekleyip. Odaya çıktım Uraz kalkmamış yatıyordu, Yanına gidip koluna vurdum, Uyanmayınca onu dürtmeye başladım.
Arya: Uraz hadi kalk artık kahvaltı hazır.
Uraz: hı hı
Diyip tekrar uykuya daldı.Bende yanında duran su bardağını alıp yüzüne boşaldım, Uraz yerinden kalktı.
Uraz: Arya Napıyosun!!
Arya: Uyandırıyorum
Uraz: Böyle insan mı uyandırılır.
Arya: Evet, Sen kalkmayınca bende su döktüm
Uraz belimden tutup kendine çekti ıslak t-shır'tı üatüme değmişti o an içimde birşeyler oluşmaya başlamıştı, Ona yaklaşımca içime bişey oluyordu.
Arya: Hadi Bırak Uraz kahvaltı yapalım,Acıktım ben
Uraz belimi bıraktı
Uraz: Sen git bende üstümü değiştiriyim.
Dedi kafamı sallayıp odadan çıktım. Bir kaç dakika sonra uraz geldi kahvaltımızı yaptık sonra uraz şirkete gitti.Bende mutfağı toplayıp salonda otturdum. O sırada kapı çaldı, Hızlıca kapıya koşup açtım.
Selam Arkadaşlar bugün bir tane arkadaşımız hikayemizin altına kötü yorum yapmış okumak zorunda değilsin kimseyi zorla tutmuyoruz, Okumak istemiyosa okumasın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz