Sabah urazın kollarında uyandım, bunu özlemiştim kaç gündür uraza dönüp kafamı boynuna sokup kokusunu içime çektim.Urazın kıpırdamasıyla başımı kaldırdım ve uraza seslendim.
Arya: Uraz kalk hadi.
Uraz: Off arya,uyu
Dedi uykulu sesiyle
Arya: Hadi Uraz acıktım ben
Uraz: Dışarda yaparız dedi
Yataktan kalkarken
Arya: Tamam hazırlanayım ben.
Uraz banyoya girdiğinde bende üstümü değiştirdim, Salonda oturup beklerken Uraz siyah gömleği altında ise marka bir pantolon ile merdivenlerden inerken çok yakışıklıydı,
Uraz: Hadi arya gidelim.
Arya: Tamam
Urazın yanına gidip elinden tutum, Bunu neden yaptım bilmiyorum ama içimden geliyordu ona dokunmak,
Kahvaltı yerine gelmiştik, çok güzel bir yerdi bura Boğaz'a bakan masaya oturduğumuzda Uraz garsona sipariş veriyordu, Bense hayranlıkla ona bakıyordum.
Uraz'ın Anlatımıyla
Aryayı buraya getirme sebebim ona sevgimi itiraf edecektim ona aşıktım deliler gibi seviyodum onu,
Garson siparişlerimizi masaya bırakıp gitti."Haydi yiyelim" dedim aryaya bakarak aryada bana gülümseyip kahvaltısını yapmaya başladı.
Kahvaltılarımız bitmişti şimdide kahve söylemiş kahve içiyorduk, Artık zamanı geldi diye düşünüyordum.
Uraz: Arya benim sana bişey söylemem lazım.
Arya meraklı gözlerle bana bakıyordu
Arya: Ne söyliceksin
Derin bir nefes alarak
Uraz: Arya ben senden çok hoşlanıyorum sana deliler gibi aşık oldum, Lütfen bi şans ver bana söz kendimi affetircem.
Arya'nın Anlatımıyla
Dedikleri ile şoka uğradım Uraz banamı aşıktı
Ne diceğimi bilmiyordum kalbim bir şans ver diyor ama beynim sana yaptıklarını hatırla diyor.Arya: Uraz, bilmiyorum, Nası unutucam bu olanları bilmiyorum.
Urazın yüzü düşerken
Uraz: Arya ben unutursam sana hepsini bak lütfen çok pişmanım yalvarırım sana affet beni.
Kalbimin sesini dinleyecektim galiba bu yüzden evet demek istiyordum.
Arya: Tamam, Sana bir şans veriyorum.
Uraz heyecanla elimi tutu
Uraz: Çok teşekkür ederim arya İnan bana seni hayal kırıklığına uğratmicam.
Uraza karşı içimde bi his vardı zaten ama bunu hep bastırdım çünkü bana yaptıklarını hatırladım. Ama şimdi kalbimin sesini dinlicektim.
Uraz Ayağa kalkıp elini bana uzattı. Kalkmak istediğini anlayınca elini tutum ve masadan kalktık.
Arabaya binmiştik am ameleye gittiğimizi bilmiyordum.
Arya: Uraz eve mi gidiyoruz.
Uraz: Hayır şirkette
Arya: Bendemi geliyorum
Uraz: Evet seni yanımdan ayırmak istemiyorum.
Arya: Uraz Emir depoda şuan bişey yapamaz ki
Uraz: Arya benim emirden başka düşmanlarımda var.
Arya: Şey Uraz emire naptınız.
Diye çekinerek sorduğumda urazın kızmasından korkuyordum.
Uraz: Napıcaksın
Arya:: Merak ettim.
Uraz: Etme merak
Şirkete geldiğimizde Uraz elimi tutup odasına çıkardı, Bana gayet ilgili bir ses tonuyla" İstediğin bişey varmı" diye sorduğunda bende hayır dedim, Çantmadan telefonumu çıkarıp oynamaya başladım, bir süre sonra canım sıkıldığı için kalktık ve sahile gittik uraz beni kollarının arasına almış öylece bakıyorduk denize.
Uraz: Güzelim, Üşüdünmü
başımı aşağı yukarı salladım, Uraz ceketini çıkarıp ğstüme örtü.
Arya: Sen üşiceksin böylede
Uraz: Bişey olmaz Güzelim,
Arya yüzündeki gülümsemeyle denize baktı ve bir iç çekti. Kafasını kaldırıp urazın yüzünü inceledi, Çok yakışıklıydı, hafif çıkmış sakallarını inceledi yüzünün her yerini inceledi, Uraz kadasını aryaya çevirip göz kırptı arya utanarak başını denize döndürdü, Uraz kahka ataraka aryaya baktı.
Uraz: Bak bebeğim, Yakışıklıyım dimi doyamadın bakmaya
Arya: Offf Uraz sus yaa
Uraz aryanın yanağına öpücük kondurup ayağı kalktı ve aryaya elini uzattı,
Uraz: Hadi evimize gidelim yavrum, Soğuk oldu üşümeni istemem
Arya gülümseyerek urazın elini tutup kalktı, eve vardıklarında arya üstünü değiştirip yatağa girdi, Urazda banyo yapıp yatağa girdi aryanın canını yakmadan kendine çekti ve kafasını boynuna gömdü.kokusunu içine çekerek uyudu uraz.
hikaye nasıl ?
sizce diğer bölümde neler yaşansın?
sizce arya urazı sevicekmi ?
hikaye nasıl devam etmeli?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz