2. Bölüm (İlk Gün)

4.9K 115 9
                                    

Uraz'ın Anlatımıyla;

Sabah olmuştu uyandık kıyafetlerimi giydim. Çalışma odama gittim ve masamın üstündeki dosyayı alıp okumaya başladım dosyada yazablar şunlardı;

Ad-Soyad:Arya Aydın
Yaş:17
Boy:1.69
Kilo:48
Annesi'ni 15 yaşında kanserden dolayı kaybetmiştir. Babasının adı Fırat Aydın işte çalışır ama aldığı paranın yarısını kumara yatırır. 11. sınıftır okula bir sene geç başlamıştır. Daha fazla şeyler yazıyodu dosyayı kenara bırakıp holding ile ilgili çalışmalara döndüm.

Arya'nın Anlatımıyla;
Gece ağlaya ağlaya uyumuştum sabah kalktığımda odadaki diğer kapıya doğru ilerledim ve tuvalet olduğunu fark ettim, elimi yüzümü yıkadım üstüne baktığımda kirlendiğini fark ettim. Gidip kapıya vurmaya başladım bir süre sonra Uraz denen adam geldi

Uraz: Ne var ne oldu?

Arya: Şey kıyafetlerim kirli dediğimde

Uraz: Şu dolaba bak diyerek kapıyı kilitleyerek gitti.
Dolaba baktığımda kıyafet alıp giydim

Zaten tarzım normaldede buna benziyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Zaten tarzım normaldede buna benziyordu. Odada beklemeye başladım sıkıldığım için camın yanına gidip etrafı izlemeye başladım. Ormanlık alan vardı ordan kaça bileceğimi düşündüm fakat çok fazla koruma vardı. Bir plan kurup kaçacaktım. İçimdeki korkuyu unutup karnımın guruldama sesini dinledim sinirlenip kapıya vurmaya başladım.

Arya: HEYY BURAYA BAKINN! İNSAN KAÇIRIYORSUNUZ BARİ BİRAZ İLGİLENİN!!!

Dedim ve daha sonra kilitin sçılma sesi geldi Uraz olduğunu gördüm ve geri gittim.

Uraz: NE VAR LAN SABAHTAN BERİ SUSMADIN. Ne oldu yine

Bu dediklerine sinirlenip bende ona bağırdım

Arya: OFFD YETER BE SABAHTAN BERİ SİNİRLİSİN BAĞIRIP ÇAĞIRIYORSUN BAĞIRMA ARTIK HEM BENİ BURDA TUTUYORSUN HEMDE DE BANA VURUYORSUN KOLUMA BAK KOLUMA (kolumu göstererek) KIPKIRMIZI OLDU GELDİĞİMDEN BERİ KOLUMU SIKIYORSUN BAĞIRIYORSUN SUS ARTIK SUSS BAĞIRMASI GEREKNE BENKEN SEN BAĞIRIYORSUN (sakin olmaya çalışarak derin nefes alıp verdim ve normal ses tonunda konuşmaya başladım) Tamam anlıyorum polise yakalanmaktan korkuyor olabilirsin ama söz veriyorum ki kimseye bir şey demem nolur bırak beni.
Karşımdaki adam sinirli bir şekilde bana bakıyordu sabreder gibi gözlerini açıp kapadı ve konuşmaya başladı.

Uraz: Bana bak sen ben mi dedim gel bizi izle sen gelip bizi gözetlemeseydin bun bunlar başına gelmezdi kes sesini şimdi. Ne istiyorsun söyle!

Arya:Şey ben acıktım

Uraz: Bekle sen burda hizmetli getirir.

Dedi ve çıktı. Off burdan acilen kaçmam gerekiyordu 10 dk sonra bana yemek getirdi bende hemen yedim bitirdikten sonra kadın aldı.
Yarım saat sonra sıkıldım ve uyumaya karar verdim. Uyandığımda hava kararmaya başlıyordu. Yataktan kalktım yüzümü yıkadım ve dolaptaki kitabı alıp okumaya başladım 2 saat sonra duşa girdim ve bir kıyafet gidip yatağa uzandım sabahki kadın odama girip Uraz bey sizi çağırıyor dedi ve arkasından gittim.

Uraz:Buraya gel konuşucaz dedi

Yanına gittim L koltuğun en köşesine oturdum

Arya: Ne konuşucaz?

Uraz: Seni bırakmıcam ama en ufak yanlışında ilk babanı sonra seni öldürürüm.

Arya: Burdan kaçıcam görüceksin

Uraz: BURDAN KAÇAMAZSIN SENİ ÖLDÜRÜRÜM DUYDUN MU BENİ?

Korkudan ağlamaya başladım ellerimi bacaklarıma sarıp olduğum yere iyice sinmiştim.

Uraz: Duydun mu beni?

Arya:E-evet

Diyebildim

Hikaye nasıl gidiyor 🤍??

Mafya BabasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin