Uraz'ın AnlatımıylaŞirkete varmıştık, Arabadan inip aryanın beline ceketimi bağladım.
Arya: Offfff Uraz ya
Uraz: Oflama Arya onu bu eteği giymeden önce düşünücektin, Etek yasak sana
Arya bişey demeden yürümeye devam etti, Tamamen bacakları kapanmamıştı ve önüde görünüyordu, Şirkettin kapısından girmiştik herkez aryaya döndü en çokta erkekler, Onlara sinirli bir bakış attığımda herkez önüne döndü, Hızlıca merdivenlerden çıkıp, Odama girdik hemen bartuyu arayıp çağırdım.
Kapıdan içeri Bartu girdi.
Bartu: Beni çağırmışsın abi
Uraz: Leptop getir, Aryanın canı sıkılmasın
Arya bana bakıp gülümsedi gerçekten çok güzel gülümsüyordu, Bartu odadan çıktı.
Uraz:Ben işlerimi bittirene kadar sen leptopla oyna
Arya: Tamam
Dedi 10-15 dakika sonra Bartu elinde leptopla girip aryaya uzatı.
Bartu: Buyur yenge
Arya: Teşşekür ederim
Diyip leptobu aldı, Bartu odadan çıktı bende sekretere dosyaları getirmesini söyledim. Birkaç dakika sonra sekreter odaya girdi.
Arya'nın Anlatımıyla
Leptobu alıp oynamaya başladım, O sırada içeri bi tane kadın girdi, Kumral mavi gözlü hafif botokslu dudakları, Mini etği ve üstündeki birkaç düğmesi açılmış gömleği ile Urazın yanına geçip dosyaları bıraktı ve Uraza leptoptan birkaç bişey gözteriyordu adeta göğüslerini Urazın gözüne sokuyordu, Nedense kıskanmıştım hemen araya girdim.
Arya: Uraz! Şey Burdan Nasıl çıkıcam
Diyip yanına gittim ikisinin arasına girip Uraza bişey gözterdim, Kız sinirli bir şekilde bana bakıyordu ben ise ona küçümseyici bakışlar attıyordum.
Uraz: Şebnem hanım çıkabilirsiniz.
Şebnem: Tabi Uraz Bey
Diyip çıktı Uraza dönüp sinirli bir şekilde ona baktım nedense içime birşey olmuştu kendimi kötü hissetmiştim.
Arya: Bu Ne Uraz!!
Uraz: Noldu ki Arya
Arya: Ya bu nasıl sekreter göğüslerini senin gözüne soktu ya sen nasıl sessiz kalıyosun ya.
Uraz belimi tutup kendine çekti.
Uraz: Sen benimi kıskandın
Başımı aşağıya eğerek
Arya: Hayır ya ne alaka
Uraz ayağa kalktı beni duvarla arasına alıp yanağıma öpücük kondurdu.
Uraz: Aynen kesin öyledir.
Tam dudağıma yapışacaktı ki Bartu içeri girdi Uraz ise bartuya küfür etmeye başladı.
Uraz: Hay sikiyim böyle işi
Arya: Urazzz küfür etme
Bartu: Çok pardon abi çıkıyım ben
Uraz: Çık şi-
Arya: Yooo çıkmasın gel sen bartu
Dedim urazın ellini belimden kurtarıp koltuğuma oturdum bilgisayarla uğraşmaya başladım, Uraz ise bana sırıtarak bakıyordu, Bartuyla Uraz işle ilgili konuşuyordu, Cama baktığımda Hava kararmaya başlamıştı.Birkaç dakika sonra Bartu çıktı Uraz kafasını dosyalara gömdü. Bende bilgisayarı kenarı bırakıp oturduğum yerde biraz yana dönerek kafamı koltuğa koydum uykum gelmişti gözlerimi kapatıp biraz uyuyacaktım.
Uraz'ın anlatımıyla:
Aryaya baktığımda kafasını koymuş uyuyordu hemen yanına gidip koltuğa yatırdım ve sekreterden üstüne örtücek bir şey istedim. Arya çok güzeldi onun kokusu, gözleri, yüzü, sesi, saçları herşeyi çok güzeldi onu tatlı nazik ve kırılgan biriydi. Tam uyanacağı sırada gidip yerine oturdum kenardan ona bakıyordum uyanmıştı.
Arya:Uraz ne zaman gidicez?
Uraz: İşim şimdi bitecek istersen akşam yemeğini dışarda yiyebiliriz
Arya: Olur dedi gülerek
Bilgisayarı kapatıp Aryayla odadan çıktık arabaya binip Bartu güzel bir mekana sürdü.
Arkadaşlar hikaye nasıl?
Bugün 3-4 bölüm daha atabilirizz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz