20.Bölüm( Korku Filmi)

1.6K 51 8
                                    


Uraz'ın Anlatımıyla

Aryayı dışarı yollamıştım,Şimdi bu o.... Çocuğunun işini bitiricektim, Bartu malzemeleri getirdi.

Elime jileti alıp adamın vucüduna sürmeye başladım, Ben sürdükçe o daha çok bağrıyordu.

Adam: Aaaaaa bittin oğlum sen

Uraz: Aryaya dokunmak neymiş gösteriyorum sana işte

............

En sonunda yapıcak başka işkence kalmayınca silahımı çıkarıp kafasına sıktım, Silah sesiyle birlikte arya içeri girip bana sarıldı sonra adama baktığında dehşetle yüzünü bana çevirdi.

Arya: Uraz Naptın Sen

Uraz: Sana dokunmanın cezasını ödedi

Arya: Uraz ama b-

Uraz: Arya sus, Hadi gidiyoruz.

Aryayla arabayı bindik, Arya halen daha şoktaydı ben umursamayarak arabayı çalıştırıp eve doğru sürdüm.

...............

Arya'nın Anlatımıyla

Eve gelmiştik ben olanları sindirmeye çalışırken uraz koltuğuna yayılmış film izliyordu. Hava kararmış akşam olmuştu artık uyusam iyi olacaktı, Bugünün yorgunluğunu atmak için duşa girdim, Sıcak suyu vücudama tutum güzelce yıkanıp banyodan çıktım. Hızlıca saçlarımı kurutum pijamalarımı giyip yatağıma yatım.

.............

Sabah uyandığımda belimde bir ağırlık hissetim arkamı döndüğümde ise bu urazdı, Hemen yataktan kalktım tam gidiceken uraz kolumdan tuttu.

Uraz: Nereye gidiyorsun

Arya: Kahvaltı hazırlıcam

Uraz: Hazırlama bugün dışarda yapıcaz kahvaltıyı

Arya: Tamam ben hazırlanıyım o zaman

Uraz: Tamam güzelim

Kafamı salladım, Dolabımı açıp bi kaç parça kıyafet aldım, Odanın karşısında boş bir oda vardı hızlıca odaya girip üstümü değiştirdim. Sonra Urazı uyandırmak için odaya girdiğimde urazın altında kot pantalon üstü ise çıplaktı, Hemen ellerimle hözlerimi kapatım.

Arya: Çok özür dilerim, Ben bilmiyordum

Tam odadan çıkıcakrn uraz belimden tutup kendine çekti, Urazın göğsüyle göz göze geldim.

Uraz: Önemli değil

Diyip beni daha çok kendine çekti ve dudağıma yapıştı, Bende karşılık veriyordum, Neden karşılık veriyordum bilmiyordum ama ona dokunmak içimde bir his yaratıyordu, Ellerimi onun boynuna dolladım birkaç dakika sonra nefes alamamaya başladım, Ne kadar geri çekilmeye çalışsamda olmuyordu, Urazın elleri kalçama inice, Göğsüne vurmaya başladım, Uraz bunu farketmiş olacak ki geri çekildi, Bana bakmaya başladı offf acayip Utanıyordum hemen kapıyı açıp koşmaya başladım, Az önce ne yaşamıştım ben , Beni öpmesine izin vermiştim. Offf napıcaktım ben şimdi, Birkaç dakkika öylece oturup düşündüm, Ben bu düşüncelere dalmışken urazın omzuma dokunmasıyla irkildim.

Uraz: Güzelim iyimisin

Arya: Efendim, He , Haa evet iyim sağol

Yüzüne bakamıyordum ama sırıtığını anlıyordum.

Uraz: Hadi gidelim acıktım ben.

Bişey demeden kapıdan çıkıp arabaya bindim Uraz ise arkamdan bana yetişmeye çalışıyordu, Uraz' da arabaya binip arabayı çalıştırdı.

Mafya BabasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin