Hikayemiz inşallah iyi gidiyordur, iyi okumalar🤍:)
Bir yerden kaçmak istiyorsan önce kaçış planı yapman lazımdı ve bende bunu yapmıştım.
Sabah olmuştu,dün akşam ise akşam yemeğinde urazla konuşmuştuk ve ben baya korkmuştum uraz' a kaçıcağımı söylediğimde bana " Seni öldürürüm" demişti, Ama ben kararımdan vazgeçmedim hala kaçmak için plan yapıyordum.
Bir anda kapı çaldı.
Gelen urazdıb, kapının kilit sesiyle ayağı kalktım.
Uraz elinde bir tepsiyle içeri girdi, Tepsiyi bir kenara bırakıp bana döndü.
Uraz: Sakın kaçmaya çalışma!
Oldukça sinirli görünüyordu kafamı Tamam anlamıyla salladım.
Uraz: KONUŞSANA LAN!!!!!
Ary: Tamam, Kaçmicağım.
Ama aslında kaçacaktım,Bu aptal adamı dinlemeyecektim Uraz ise bana bağırdıktan sonra çıktı.Bende acıkmıştım zaten hemen oturup tepsiyi önüme çektim ve yemeğe başladım.
Plan: Saat 4 gibi odadın penceresinden Aşşağıya atlayacaktım, daha sonra korumaları atlatıp ormana doğru ilerleyecektim, Oradan ise bir cadde bulup evime doğru gidecektim sonra bu yaşananları babama anlatacaktım, Çünkü urazın babamı öldürmesinden korkuyorum, Belki babam olanları polise anlatırdı.
Kaçış planımı hazırlamıştım şuan sadece planı uygulamak kaldı.
...........
Saat şuan 3 'dü 1 saat sonra kaçıcaktım, Kahvaltımı bitirip tepsiyi kenara koyup, rafta olan bir kitabı alarak salıncak gibi olan sandalyeye oturup kitabı okumaya başladım.
15 dakika sonra
Kapının kilidinin açılma sesiyle, başımı kaldırıp ayağa kalktım.
Kapı açılıp içeriye hizmetçi girdi.
Hizmetçi: Uraz Bey sizi birazdan çalışma odasına bekliyor.
Arya: Tamam
Hizmetçi tepsiyi alıp odadan çıkıp kapıyı kilitledi. Bende kitabı rafa geri koyup,Dolaptan kıyafet alıp giydim
Kıyafet👇🏻
Üstümü giydikten sonra camdan dışarı baktığımda ikinci kattaydım korumaları ise şuanda göremiyordum.
Hızlı olmam lazımdı çünkü birazdan urazın yanına gidecektim.
Camı açtım ve camdan dışarıya bacağımı attım. Artık sadece atlamak kalmıştı, Derin bir nefes alıp atladım, Ama bir anda yanlışlıkla inledim.
Arya: Ahhh!
Korumanın ayak seslerini duydum, o anda bir duvar kenarı gördüm, hemen duvarın arkasına saklandım, O sıradada yere çökmüş bacağımı tutuyordum.
Koruma daha çok yaklaştı ve
Koruma: Kim var orada!!??
Biraz daha yaklaştığını hissedim o an kalp atışlarım hızlanmaya başladı, koruma biraz daha bakındı ve gitti, Ben ise derin bir nefes alıp ayağı kalktım bacağım hala sızlıyordu Ama yürüyebilirdim.
...........
5 dakikadır yürüyordum ve sonra kapıyı gördüm ama iki tane koruma kapının önünde duruyordu, Sonra bir duvar gördüm duvarın yanında ise bir merdiven vardı hemen oraya doğru yürümeye başladım, duvarın yanına geldiğimde merdivenlerden tırmanıp duvardan atladım.
Sonra Uraz'ın sesimi duydum
Uraz: Mert!! HEMEN BURAYA GEL!!
Mert: Efendim abi
Uraz: MERT SİZ BURAYI KORUDUĞUNUZA EMİNMİSİNİZ LAN!!!
Mert: Abi noldu ki? Niye gerginsin?
Uraz: LAN KIZ KAÇMIŞ KIZ SİZ NASIL BAKIYOSUNUIZ BURAYA, HEMEN O KIZI BULUN HERKESE SÖYLE!!, O KIZI BULMADAN GELMEYİN.!!!
Urazın konuşmalarını dinledikten sonra Uraz'ın arabayla çıktığını gördüm, O sırada bir ağacın arkasına saklanıp geçip gitmesini bekledim, bir süre sonra araba buradan uzaklaştı, Bende hızlıca ormanın içine koşmaya başladım.
.............
Bir süre yürüdükten sonra havanın kararmaya başladığını fark ettim, biraz ileride bir kulübe gördüm, hemen hızlıca kulübeye gittim ve kapısını araladım, kapının açık olduğunu görünce tırsmıştım, Kapıdan içeriye girip seslenmeye başladım.
Arya: KİMSE VARMI!!??
Dedim, içeriden ses gelmeyince içeriye girip kapıyı kapattım,içeriye girdiğimde bir yatak olduğunu gördüm hemen üzerine oturdum.
Aslında bugün burada yatsam iyi olacak, Çünkü ormanda kalacak bir yer yoktu.
Bugün burada kalacaktım,Yatağa uzanıp gözlerimi kapatım ve uyumaya başladım.
3.Bölüm geldi inşallah beğenirsiniz
Arya ile ilgili düşüncelerinizi neler?
Uraz ile ilgili düşünceleriniz neler?
Hikaye hakıında ne düşünüyorsunuz?
🤍:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz