Aryanın anlatımyla;
Sabah uyandığımda kahvaltı hazırlamak için aşağı indim Uraz gelip masaya oturdu ve yemek yemeğe başladık.
Arya: Uraz bende seninle şirkete gelebilir miyim?
Uraz: Neden?
Arya: Evde çok sıkılıyorum çünkü
Uraz: Tamam gel
Kahvaltı yapıp mutlulukla hazırlanmaya gittim.
(Arya'nın giydiği)
Rahat olmak için bunları giydim Uraz odaya gelip kıyafetlerini seçip banyoya girdi. Urazda hazırlanınca arabaya binip şirkete gittik
...........
Şirkete geldiğimizde uraz elini belime koyup odasına çıkarttı. Oday girdiğimizde odada olan koltuğa oturdum uraz' da yerine geçip sekreteri çağırdı, Off gene o sekretermi gelecek acaba diye düşünürken kapıdan içeriye kumral kıvırcık saçlı kot pantolanu ve ceketiyle odaya girdi, Bumuydu sekreter ne yani uraz o sekreteri kovmuşmuydu.
Kadın: Buyrun uraz bey
Diyip dosyaları bıraktı, Dosyaları bırakırken gözüme kadının elimdeki yüzük çarptı, Bu kadın evlimiydi. Buna o kadar çok sevinmiştimki kadına sarılmamak için kendimi zor tutuyodum.
Uraz: Teşşekürler ayşenur, Çıkabilirsin
Deyip kadını gönderdi.
Arya: Bu kim Uraz?
Uraz: Yeni sekreterim, Diğerini beğenmediğin için kovdum.
Arya: İyi yapmısşın.
Uraz sırıtıp önündeki dosyaları inceledi ve imzasını attı. Bende koltukta oturmuş Uraza bakıyordum gerçekten çok yakışıklıydı. Bu düşüncelerden ayrılıp uraza tuvalete gidiceğimi söyleyip odadan çıktım. Tam tuvalete gidiceken birisine çarptım. Kumral rengli gözlü oldukça yakışıklı bir adamdı ama tabikide urazdan daha yakışıklı değildi.
Arya: Çok pardon, Yanlışlıkla oldu.
Adam: Önemli değil.
Adama gülümsedim ve tam gidiceken adam seslendi.
Adam: Sen burada yeni misin? Daha önce görmedim seni.
Arya: Ben burada çalışmıyorum. Urazla birlikte geldim.
Adam: Sen Urazın sevgilisimisin yoksa
Ah keşke
Arya: Yok hayır Arkadaş gibi
Adam: Hmm anladım, Ben Burak tanıştığıma memnun oldum.
Adam elini uzattı.
Arya: Bende Arya.
Diyip elini tutucaken Uraz gelip beni kenara çekti.
Uraz: Hayırdır, Noluyor burada
Burak: Sanane Uraz
Uraz: Burak! Haddini aşma
Burak: Yaa aşarsam nolur.
Diyip Uraza daha çok yakınlaştı.
Burak: Hem sen hayırdır ya sevgilinmi bu kız ki böyle davranıyosun.
Uraz: Evet, Sevgilim!
Dedi ve ben şok. Uraza şaşkınlıkla bakarken burak bana anlamsız bakışlar attıyordu. Uraz elimi tuttu ve bartuya dönerek.
Uraz: Bir daha sevgilime yaklaşma yoksa o elini kırarım.!!
Uraz bana dönüp
Uraz: Gidelim sevgilim.
Arya: T- Tamam
Dedim ve odaya girdik ben koltuğuma oturacaktımki, Uraz beni belimden tutup duvara yasladı, Aramızda mesafe yoktu burunlarımız birbirine değiyordu.
Uraz: Tuvalete gitmiyormuydun sen ne ilin var o herifle!
Bunu derken boynundaki damarlar dışarı çıkıyordu ve bu insanı korkutuyordu.
Arya: B-ben tuvalete giderken Burağa çarptım sonra s-
Uraz: Biraz daha dikkatli ol o zaman!!
Arya: Bağırma bana Uraz görmedim işte ne var bunda niye bu kadar abartın ki?!!
Uraz: Arya!!!
Uraz: Ne arya arya!!
Urazın gözleri bana öldürcekmiş gibi bakıyordu, Ben urazın kollarının aradından kurtulup yerine geçicektimki belimdeki el beni kendine çekti ve çenemi kaldırıp dudağıma yapıştı, ben hala şoktaydım alt dudağımda hissediğim acıyla irkildim, ve karşılık vermeye başladım.
Kapının çalmasıyla geriye çekilmeye çalıştım ama uraz ahtapot gibi yapıştığı için hareket edemiyordum. Urazı bütün gücümle itmeye çalışıyordum ki uraz dudaklarımdan ayrıldı.
Uraz: Rahat dur güzelim, Çalar çalar gider.
Dedi tam öpüceken kafamı geriye attım. O bu dıruma bayağı sinirlenmiş olucaki çenemi sıkıca tutu.
Arya: Uraz bırak beni, kapı çaldı.
Uraz: Sikerim kapısını.
Arya: Uraz! Bırak!
Uraz oflayıp bıraktı ve " Gel" dedi kapıdan içeriyr bartu girdiğinde uraz sinirli bir şekilde bartuya bakıyordu.
Uraz: Ne var bartu!! Niye geldin gene!!
Bartu: Özür dilerim abi bişeyimi böldüm.
Dedi yanağında ufacık bir gülüş oldu.
Uraz: Evet böldün, Ne var söyle!!
Bartu: .............
Sizce bartu ne söylicek??
Sizce uraz aryaya aşkını nasıl itiraf edecek
Uraz aryaya ne zaman onu sevdiğini söylicek??
Lütfen düşüncelerinizi söyleyin hikaye ile ilgili urazın aryaya olan sevgisini ne zaman itiraf edeceğini??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Babası
HorrorArkadaşlar rubyxchaund hesabından devam edemiyoruz bu yüzden bu hestan devam edicez. Ana karakterlerimiz Arya ve Uraz umarım kitabı beğenirsiniz