4.Bölüm(Eyvah!)

3.6K 105 9
                                    

Hikayemizi beğeniyormusunuz?Lütfen bunu söyleyin
İyi okumalar.📚🖤

Aryadan devam:
Hiç bu kadar sevinmemiştim bir şekilde kaçmayı başarmıştım, hatta yatacak bir yer bile bulmuştum.Ama yinede Erkenden sevinme derler.

..............

Sabah olmuştu yataktan kalkıp banyo aramaya başladım, sonunda banyoyu bulmuştum hemen içeriye girip elimi yüzümü yıkayıp banyodan çıktım, Artık gitmeliydim burada bir gece kalmıştım.

Dışarıya çıktım hemen ilk gözüme kestirdiğim yola doğru ilerledim.

Bu yol caddeye çıkıyordu bende buradan birilerinin geçeceğini düşündüm, Ve yolda yürümeye başladım 5-10 dakika sonra siyah bir araba geçiyordu, Hemen otostop çektim , Araba beni görünce durdu.Arabadan inen kişiyi gördüğüm an buz kesildim Eyvah!!, Bu Urazdı ne yapacaktım ben şimdi , Aklıma gelen ilk şey kaçmak oldu, Hemen en hızlı şekilde koşmaya başladım, Ama uraz daha hızlıydı, Bu yüzden beni yakaladı Kolumu sıkı bir şekilde kavrayarak beni kendine çekti ve tokat attı , Off bu nasıl tokatı ya yüzüm agırdı, O beni arabaya doğru sürüklüyor bende ağlıyordum, Arabaya geldiğimizde beni arabanın içine fırlatıp yanıma otturdu, Korumaya Dağ evine gitmesini söyledi.

Urazın Anlatımıyla

Arya'nın kaçmasına çok sinirlenmiştim ona büyük bir ceza verecektim, Hemen adamlarıma Aryayı bulmalarını söyledim. Onlarda hemen aramaya başladılar, Akşam olmuştu ormanda gidiyorduk sonra Aryayı gördüm ve hemen şoförü durdurup arabadan indim ve yanına ilerledim onu kendime döndürüp tokat attım. Arabaya doğru bileğinden sürükledim ve arabanın içine fırlatım sonra şoföre dağ evine götürmesini söyledim.

Selam inşallah beğeniyorsunuzdur hikayemizi.

Arya hakkında ne düşünüyorsunuz?

Uraz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Hikayrmiz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Lütfen bunları söyleyin, Sizleri seviyoruz.🤍

Mafya BabasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin