"Πρώτα θα σε αφήσουμε εδώ λίγες μέρες και μετά θα σε πάμε σε πολυτέλειες" είπε ειρωνικά η ξανθιά κοπέλα.
Με τράβηξε δυνατά, ανεβήκαμε τις σκάλες και μετά το τέλος του διαδρομου υπήρχε ενα δωμάτιο.Χωρίς να το περιμένω με έσπρωξε μέσα και έκλεισε με δύναμη την πόρτα.Στη μέση του δωματίου υπήρχε ενα παλιό, βρώμικο κρεβάτι.Λιγο πιο δίπλα ένα παράθυρο και απέναντι μια σκονισμένη καρέκλα.Ο πόνος στα πόδια μου ήταν έντονος και έτσι κάθησα στο κρεβάτι.Ένιωσα κάτι να με ενοχλεί και αμέσως θυμήθηκα το κινητο.Τι άθλια σκέφτηκα...ξέχασε να μου πάρει το κινητό.Η μπαταρία τελείωνε.Γρήγορα πάτησα το όνομα του Dark.Αμέσως η φωνή του ακούστηκε...
"Angel; είσαι καλά;σου έκαναν τίποτα; που είσαι;." η ανησυχια στην φωνή του ήταν φανερή.
"Dark δεν ξέρω που είμαι.Βρίσκομαι σε ένα δωμάτιο σε ένα παλιό διαμέρισμα,νομίζω κοντά στην παραλία.Σε παρακαλώ έλα...φοβάμαι πο..." πριν προλάβω να ολοκληρώσω τη φράση μου η ξανθιά κοπέλα εκεινη που οδηγούσε το αυτοκίνητο, μου είχε πάρει το κινητό και το πέταξε έξω απο το παράθυρο."Σήμερα θα μείνεις εδώ.Μην προσπαθήσεις να το σκάσεις δεν είμαι μόνη μου...θα σε προλάβουμε." είπε και έφυγε.
Dark's P.O.V.Η ανησυχία στην φωνή της με έκανε να τρελαθώ.Κοντα στη παραλια...διαμέρισμα...γενικά στην παραλία δεν υπάρχουν διαμερίσματα.Είναι ελάχιστα και αυτα ερημωμένα.Άφησα το αμάξι λίγα μέτρα πριν το πρωτο σπίτι ώστε να προχωρούσα στα επόμενα μήπως δω κάτι.Έβγαλα το κινητό και κάλεσα στον αριθμό της.Ξαφνικά ακούστηκε μουσική στο πίσω μέρος ενος διαμερίσματος.Ενω συνέχισα να καλώ προχώρησα σιγά σιγά προς τα πίσω.Το κινητο της Angel βρισκοταν στο γρασίδι.
Angel's P.O.V.Το κεφάλι μου κοντευε να σπάσει.Διψούσα τόσο πολυ και ημουν εξαντλημένη.Μετά απο λίγα λεπτά η πόρτα άνοιξε...και ολο μου το σώμα ανατρίχιασε.Dark...που είσαι..κινδυνεύω.
YOU ARE READING
Lighting The DARK.
Adventure-My first writing.- Ο ηχος της σειρηνας με εκανε να ανοιξω τα ματια μου.Σκοταδι παντου.Στην προσπαθεια μου να σηκωθω καταλαβα οτι ημουν δεμενη και εντονος πονος κυριαρχησε στο σωμα μου.Απο τις γεματο φοβο σκεψεις μου με τραβηξε ο δυνατος ηχος καθως...