Bu bölümü oykursf 'e ithafen yazıyorum.
♡
Güne kasıklarımdaki ağrılar ile başladım. Dur bir dakika kasıklarım neden ağrıyordu?
Belimdeki kolları kaldırıp korkarak arkama döndüm. BangChan!! Tanrım siktir ben şimdi bu herif ile seviştim mi? Kahretsin!
Hemen üstümüzdeki örtüye sıkıca sarılıp ağlamaya başladım çünkü bu benim ilkimdi!! Ağlamalarımla Chan uyanmış bana bakıyordu. " Ne oldu?" Diye sordu endişeyle.
"Daha ne olsun aptal! Ben sarhoşken nasıl bana sahip olursun?!" Chan hızla kalkıp bana yaklaştı ben ise ellerimi önüme siper ettim. " Salak mısın sen? Sen istedin sevişmemizi! Zorladın beni! İstemedim ama önümde soyundun!" Bir daha içkiyi ağzıma sürersem sıçın ağzıma.
"Kendini durdurabilirdin!!" Sesimiz iyice yükseldiğinde chan üstüme çıkıp kollarımı başımın üstünde tek eli ile tuttu. " Sen istedin! Şimdi olan olmuşken beni suçlayamazsın!" Haklıydı sarhoşta olsam aklım az çok algılıyordu fakat engel olmamıştım.
Hıçkıra hıçkıra ağlarken chan üstümden kalkıp üstünü giyindi. Tam gidecekken onu durdurdum. " Bu olanları kimseye söylememeni istiyorum.. lütfen" dedim chan kafa sallayıp odadan çıktı.
Üstümü giyinip bardan çıktım. ağrıyan kasıklarım için eczaneye gidecektim. Arabama binip eczaneye geldim ve indim. Eczacıdan ağrı kesici istedim.
Eve gelmiş ve odama geçmiştim uyumam gerekiyordu ama ondan önce duş almalıydım leş gibi kokuyordum.
Duşa girip kasıklarıma masaj yaptım ve duşumu alıp banyodan çıktım. Üstümü giyinip odamda bulunan sürahi den bardağa su doldurup ağrı kesici ile birlikte içtim.
Yatağımı açıp içine girdim ve ağrılarımın geçmesi için huzursuz bir uykuya teslim oldum. Uyandığımda geceydi ve kimse beni uyandırmamıştı. Arabadayken asistanımı aramış ve gelemeyeceğimi söylemiştim ama bir daha rapor isteyemezdim çünkü hakkım bitmişti.
Açtım hemde fazlasıyla açtım. Yataktan kalkıp aşağıya indim kimse yoktu elbette. Mutfağa gidip dolabı açtım. Dolapta Kimçi vardı onu alıp mikrodalga ya koyup ayarladım. Kimçi olana kadar bende telefonumla ilgilenmeye başladım.
Bir çok mesaj vardı çoğuna geri dönüş yaptım çoğuna ise bakmadım tam telefonu bırakıyordum ki bir mesaj geldi. Bilinmeyen numaraydı merakıma yenik düşüp baktım.
82**********:
Özür dilerim kendime engel olmalıydım.Seungişko:
Kimsiniz?82**********:
Chan ben(Görüldü)
Görüldü attım çünkü onunla konuşacak gücü bulamıyordum.
Bu ikimizinde hatasıydı ve biz bu suçu birbirimize atıp duramayız. Olan olmuş ise olan ile yaşayacaktık
Mikrodalgadan yemeğimi alıp masaya oturdum ve yemeğe başladım.
"Seung uyandın mı?" Konuşan Minho ile ona boş boş baktım çünkü şuan çok doluydum. Minho elini omzuma koydu. " Bir şeyler olmuş ne oldu seung? Ben her zaman arkandayım bana anlatabilirsin" dedi. Dediği şeyler ile ağlayarak ona sarıldım. Şaşırdığı oldukça belliydi fakat hemen o şaşkınlığı üstünden atıp bana sarıldı.
"Iyyy tüm sümüklerin kazağıma bulaştı bir daha giymem ben bu kazağı" dediği şey ile güldüm. " Lino ben ne yapacağım?" Minho gülüp benden ayrıldı. " Ne bok yedin?" Çektiği sandalyeye oturup benden cevap bekledi. Bende yerime oturup ona baktım.
" Ben çok büyük bir bok yedim.."dedim.
"Onu anladık ne bok yaptın onu anlat" dedi Minho. Kafa sallayıp her şeyi baştan anlatmaya başladım.
"Dün bara gittim çok fazla içtim ve hâliyle sarhoş oldum. Çok sıcaklaşmıştı sanırım azmıştım. Yanıma biri geldi ama onu hepiniz tanıyorsunuz. İşte onunla yattım" Minho şaşkınlıkla bana bakıp güldü.
"Lan ilkin kime gitti?" Bir bilsen hyung. "Kim bu çocuk hepimiz tanıyormuşuz? " Omuz silkip ayağa kalktım. "Seungmin! Bana güven ve söyle sana kızmam bu senin hayatın." Haklıydı ama anlatmalı mıydım bilmiyorum.
"Hyung.. söyleyemem" Minho ayağa kalkıp yanıma geldi. "Seung söyle valla kızmam söz bak minhoş ile jisungoş'un üstüne yemin ederim." Dedi.
"Onlar kim lan!" Dedim şaşkınlıkla minho gülüp elini omzuma koydu ve hayran hayran anlatmaya başladı. " Minhoş oğlumuz jisungoş ise kızımız " dedi. Buna gülerim işte
"Ay cidden hiç güleceğim yoktu" diyerek gülmeye devam ettim. Ulan Minho
"Dalga geçme bebişlerimle, anlıyorlar" diyerek yüzünü ekşitti. "Off minho ya " diyerek gülmeye devam etmiştim ki minho beni itti ve eline bıçak alıp bana yaklaştı.
"Söyle lan şu amına koduğumun çocuğunu!!"
"Tamam sakin ol söyleyeceğim" Minho başını sallayıp bıçağı yerine koydu. "Anlat" dedi.
"Şu Felix'in kardeşinin sevgilisi var ya Bangchan işte onunla yatmış bulunmaktayım" minho ağzı bir karış açık bana bakıyordu.
"Siktir olm sen mal mısın felix duysa hem seni hemde chanı siker! Şimdi odana git ve uyu kimseyede bir şey deme tamam mı?" Kafamı sallayıp odama gittim. Yatağıma uzandım ve derin bir uykuya kollarımı açtım.
♡
Hello Chanmin için ölenler. Olayı anlamayanlar için anlatayım.
Chan aslında felix'in kardeşinin sevgilisi ve bunu hepsi öğrendi fakat ben bunu size söylemedim çünkü süprüz olsun istedim.
Hadi bxb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastasıyız Dede / Chanmin
Fanfiction"çok fena hasta olmuşsunuz bay Bang Ağır ilaç yazıyorum- Bay bang beni dinliyor musunuz?" "Off! Doktor boş ver ya geç kucağıma yatakta hallederiz. Hem bende direkt iyileşirim."