14.Bölüm

523 68 28
                                    

"ya seni yerim ben" dedi minho.

Bunu Jisung'a söylemişti çünkü daha yeni çıkmışlardı doğumhane den. Bebekler küvöz'de bekletiliyordu ve yaklaşık 5 dakikaya geleceklerini söylemişlerdi.

"Çok mu kilo almışım?" Diye sordu Jisung.

"Hayır tabiki de hâlâ çok zayıfsın biraz yemek ye!" Dedi minho azarlar gibi.

"Neden beni azarladın ki şimdi?" Dedi Jisung dolan gözleri ile. Tanrım şuan çok tatlı gözüküyordu!

"Ne!? Ben seni hiç azarlar mıyım sevgilim" dedi minho, Jisung'un dudağını öpüp yavaş yavaş severken. Yalan yok çok tatlılar

"İstersen bizde böyle oluruz" dedi chan. Tanrıdan bol bol sabır diliyorum

"Bana bak biz sevgili falan olmicaz! Ben seni sevmiyorum bu yüzden boş yapıp durma!"

"Seviyorsun"

"Sevmiyorum!"

"Seviyorsun!"

"Sevmiyorum!!"

"Seviyorsun!!"

"Sevmiyorum!!!"

"Sevmiyorsun!"

"Seviyorum- ya! Ters köşe yapmasana!" Dedim kızarak.

"Seviyorum dedin yani beni seviyorsun" tanrım beni yok et!

"Kusura bak ama çok fazla yaşlısın" dedim gülerek.

"Aynen sevişirken de 'çok fazla yakışıklısın' diyende bendim" ben.. ben öyle bir şey demiş olamazdım!
Allah kahretsin

"Kes sesini ben öyle bir şey demedim-" 

"Çok iyi kavga ediyorlar" dedi minho ile jisung hastane odasında ki yatakta.

"Bence seung seviyor ama sevmediğini söylüyor" dedi jisung tahminde bulunurcasına.

"Dimi dimi" dedi minho heyecanla.

"Kesin sesinizi!" Demem ile kapı tıklandı ve içeriye 3 tane hemşire girdi. 2 tane hemşirenin kucağında biri kız diğeri erkek olmak üzeri 2 tane bebek vardı.

"Bebekleriniz geldi" dedi hemşire 'siparişiniz geldi' der gibi.

Jisung ve Minho'ya baktığımda gözleri dolu dolu bebeklere bakıyorlardı. Salaklar bebekleri almıyor izliyordu resmen.

"Bunların alacağı yok ben alayım onlardan birini" dedim bebeklerden birisine uzanarak. Doktor olduğum için bebek tutmasını biliyordum çünkü çok fazla bebek hastalarım vardı.

Chan da anlamış olacak ki diğer bebeği aldı. Chan'ın diğer bebeği alması ile 3. Hemşire konuştu.

"Bebekler gayet sağlıklı merak etmeyin. Onun dışında bir kaç gün ağrılarınız olabilir bu yüzden dinlenmenizi öneriyoruz ve dikişlernize dikkat ederseniz çok seviniriz." Dedi hemşire sandığım ama doktor olan kadın da bu niye hiç durmadan sırıtıyordu?

"Daha ne kadar kalacağız burada?" Diye sordu Minho.

"Sanırım 2 gün sizi misafir edeceğiz"

"Teşekkürler" dedi jisung.

"Rica ederiz hayırlı olsun bu arada"

Jisung Kafa salladığında hemşireler ve doktor gitmişti. Normalde gitmezlerdi ama ben önceden doktor olduğumu söylemiştim bu yüzden geri kalanı bana devrettiler.

"Hadi alın şu bebekleri" dedim onlara uzatarak. İlk Minho'ya öğretmiş daha sonra minho Jisung'a vermişti.

"Babam" dedi Jisung gözleri dolu dolu.

"Ya senin ben poponu yerim" dedi minho çocuk gibi sevinip gülerken.

"O daha bebek" dedim korkarak. Allah muhafaza şimdi bebeğin poposu bir gün var bir gün yok bu mal yer mi?  Yer zaten popo sevdalısı.

"Sen karışma lan bu ben ve oğlum arasında" dedi Jisung'un yanına gidip öperken.

"Kızım, bebeğim, hayatım, gülüm, hayatımın anlamı" dedi minho.

"İsimleri ne olacak?" Dedim merakla

"Rosé ve jimin" dedi Jisung.

"Zevkinize-"

"Bir şey mi dedin bacım duyamadım?" Dedi minho tehtidkar bir şekilde. Şimdi yalan yok korkuyorum şu heriften bir peçete alır ebemizi siler.

Bir anda kapı hızla açıldı ve içeriye felix, hyunjin, changbin, jeongin girdi.

"Ya sen doğum mu yaptın ben seni ve bebeklerini yerim" dedi changbin. hepimiz korktuk ve bu yüzden changbine baktık. Gerçekten yer bu arada şakası yok.

"Ciddi değilim" dedi kızarak.

"Bir emin olamadım ama neyse" dedi Chan.

"Chan!" Dedi changbin chana yaklaşırken. Chan hızla arkama geçip sığınmıştı ama ben önünden çekilmeye çalışıyordum.

"Korusana sevgilini!" Dedi chan bana.

"Ya değilim ben sevgilin falan bunu kafana soksana be adam" dedim kendimi ondan kurtarmaya çalışırken fakat başarılı olamamıştım ve üstüne üstlük kollarımı arkamda bağlayıp beni sıkı sıkı tutmuştu ve arkamdan bana sarılmıştı.

Ağlicam..

"Off sizin kavganızı çekemem ben" dedi ve bizi ittirdi felix.

"Tilkiye bak sen, bizi azarlıyor" dedi hyunjin.

"Boş ver hayatım" dedi Felix, hyunjine sarılarak.

"Çok yapış yapışsınız" dedim midemin bulandığını anlatmaya çalışarak.

"Tabi canım zaten arkadan sana dayayanda chan değil" dedi changbin. Ama ben bunun ebesini sikerim!

Chan'dan kurtulmaya çalışıyordum ama izin vermiyordu. Ortam sakinleşince ve dikkatler bebeklere kayınca chan kulağıma eğilip bir şey söyledi.

"Belkide gelecekte bizde böyle oluruz" dedi ve hafifçe burnundan güldü.

"Tabi şu inadını bırakırsan" dedi tekrar gözlerime bakarak.

"Bu asla olmayacak!"

"Asla, asla deme.."

_________________________

Rosé ve jimin kardeş oldular ağağağa dkkdjdjdjdjd

Jisoo'nun solosu çıktı ve mükemmeldi ben sevdim ya siz?

Eğer bebeklerin isimleri hoşunuza gitmediyse değiştirebilirim..

Bb

Hastasıyız Dede / Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin