+18 bir bölüm olacak ve bu benim ilk smut yazışım olacak çok heyecanlıyım.
Minho'dan:
Gözümü üstümde ki dün yaşadığımız ateşli geceden kalma jisung ile açtım. Tanrım bu mükemmeldi iyi ki hayatımdasın jisung. Yanımda duran hayatımın anlamını öptüm ve uyanması için yüzünün her rarafını öptüm en sonunda gülümseyerek uyandığında dudağımı öpüp ayaklandı.
Hamile ve daha yeni ilişkiye girdiğimiz için hemen ayağa kalkıp onu banyoya yönlendirdim. Çıplak bedenlerimiz jakuziye yerleştiğinde jisung'u önüme alıp kasıklarına masaj yapmaya başladım. Jisung kafasını omzuma yaslayıp güldü.
"Neye gülüyorsun?" Jisung kahkaha atıp ensemi tutup kendisine çekti ve öptü. Güldüm ve elime gelen sikini alıp bir kere sıvazladım. Sıvazlamam ile jisung derince inledi.
"Minho!!!" Gülüp boynuna kafamı koyup kokusunu derince içime çektim ve masaja devam ettim. Bugün doktor kontrolümüz vardı bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik.
"Heyecanlı mısın?" Sorduğum soru ile jisung bana bakıp kafasını salladı. Korkuyordu çünkü bir kızımız olursa ona bakamayacağımızı ve bu kadar erkeğin içinde rahat olmayacağını düşünüyordu. Aynı fikirdeydim ama o kadar korkulacak bir şey olduğunu düşünmüyordum.
Duşumuzu aldıktan sonra jisung'u yatağımıza oturttum ve onun için kıyafet seçtim.
(Jisung'un kıyafeti)
Hamile olduğu için rahat şeyler giydiriyordum ona kalsa sexy şeyler giyip beni delirtecek.
Bebeğimi havlu ile kurulayıp ilk boxer giydirdim ve daha sonra kıyafetlerini giydirdim ve terliklerini giydirip ayağa kaldırdım. Jisung kollarını boynuma sardı ve bana yaklaştı bende kollarımı beline sarıp kendime çektim.
"İyi ki sana sahibim aşkım" tanrım çıldırıcam çok güzel bir şekilde bakıyor. " İyi ki sana sahibim güzelim" jisung gülümsedi ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
Ayrıldığımızda elini tuttum ve aşağıya indik. Felix önceden kahvaltıyı hazırlamış oturuyordu. Yanına gittiğimizde sırıtarak bize baktı.
"Ooo çifte kumrular uyanmış. Nasıldı geceniz?"
"Sanane bizim gecemizden felix?" Dedi Jisung utangaç bir şekilde. Ay çıldırıyorum çok tatlı.
"Tamam tamam hadi kahvaltıya." Jisung'u belinden tutarak mutfağa ilerlettim ve birlikte sandalyelere oturduk.
Elimdeki çikolatalı ekmeği jisung'a verirken seungmin geldi. Seungmin bize bakıp göz devirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastasıyız Dede / Chanmin
Fanfic"çok fena hasta olmuşsunuz bay Bang Ağır ilaç yazıyorum- Bay bang beni dinliyor musunuz?" "Off! Doktor boş ver ya geç kucağıma yatakta hallederiz. Hem bende direkt iyileşirim."