Götünüzü yediklerim ne yapıyorsunuz?
Bu bölüm de yapmak istemediğim ama yapacağım bir şey olucak evet salağım😘😘
♡
Telefonumun ısrarla çalması ile açtım gözümü fakat ben sabah sanarken gece olduğunu fark ettim. Hızla telefonumu kavradım ve arayan kişiye cevap verdim.
Minho'ydu
Minho:
Sıçtın seungmin Olivia herşeyi öğrendi! Şuan evine gelir kendini öldür falan bir şey yap çabukHassiktir boku şimdi yemiştim
Seung:
Nasıl öğrendi lan sıçtım.Minho:
Akşam chan ile herkes uyuyunca konuşmak istedim biz konuşurken Olivia bizi dinliyormuş gelip chan'a tokat atıp bağırıp çağırdı sonra arabasına bindi felix ve chan da arkasından gittiler.Kapının kırılacak kadar sert çalınması ile telefonu kapatıp korka korka aşağıya indim. Açmak istemiyorum gecenin 2 sinde kavga çekecek değildim ama açmalıydım bunu yapmak zorundaydım.
Kapıyı açmam ile Olivia içeri girip bana tokat attı. Feleğim şaştı lan o ne biçim tokat.
"Ya ben sana abi dedim! Sen sevgilimle yatmışsın! Sana inanamıyorum seungmin" üstüme geliyordu ve ben korkuyordum bu yüzden geri geri gidiyordum. Chan hızla Olivia'yı tuttu fakat Olivia bağırmaya devam etti.
"Kes sende bana dokunma! O iğrenç ellerin metresinden sonra bana değmiş ve şuan midem bulanıyor iğrençsin!" Metres? Ben bu kızı yolarım bak
"Kes şunu Olivia!" Dedi chan. Yoksa ben kesicem
"Ne kesmesi ya sen kimsin! Bunca zaman abim dediğim adam ile yatıp kalkmışsın birde gelip kes mi diyorsun!?"
"Sen Hannah'a aşık olunca bir şey olmuyor? Bak ikimizde bir birimizi sevmiyoruz ve bu çok belli. Sen Hannah'ı severken bende seungmin'i seviyorum! Bu konuyu uzatma yoksa gerçekten kötü şeyler olur mesela hannah o'nu sevdiğini öğrenir?"
Amanın anı ama çüş lan aşkı memnu mu çekiyoruz.
"Olivia Chan'a aşık değilsin bunu başından beri biliyoruz! Chan'ı seviyormuş gibi davranma! Kardeşim bu kadar düşemez." Konuş kız felix.
"Özür dilerim ben.. ben seni kullanmamalıydım" dedi Olivia. Chan, Olivia'nın ellerini tutup ona baktı. Eli eline mi değiyor? Kendine gel seungmin! Birde konuşurken ' seungmin'i seviyorum mu demişti o?' hassiktir ya kalbim hızlı atmamalı.
"Sorun değil bunu başından beri biliyordum ama bunu bana kendin söylemen daha iyi olurdu" dedi chan ve Olivia'yı yanağından öptü. Yok canım ne kıskanması yok öyle bir şey.
"Sana Hannah'ı ayarlayabilirim keşke en başından söyleseydin" haklı adam. Olivia başını olumlu sallayıp bana baktı. Üstümde kısa bir şort ve tişört vardı birde elimde masada bulduğum çekirdekler..
"Seungmin abi ben tokat attığım ve üstüne geldiğim için özür dilerim" dedi. Elimdeki çekirdekleri masaya bırakıp o'na sarıldım.
"Sorun değil Olivia ben özür dilerim gerçekten ne olursa olsun böyle bir şey yapmamalıydım ama sarhoştum tekrardan özür dilerim hayatım" olivia gülüp geri çekildi.
"O zaman olaylar çözüldü değil mi chan abi?" Abi?
Hava şartlarının zortluğu- zorluğu ile alakalı
Ne diyom ben be? Kendine gel seungmin sen aklı dengesi yerinde olan bir prenssin.
" Evet Oliv sorunlarımız çözüldü bu yüzden abin ve sen gidebilirsiniz ben seungmin ile konuşmak istiyorum" ama ben istemiyorum!
"Pekala o zaman görüşürüz unuttma hannah ile beni yapacaksın!!" Chan gülüp kafa salladı ve felix ile Olivia çıkıp gittiler.
"Seungmin.." efendim moruk
"Zıkkım chan" abartıyor muyum? Bence hayır.
"Artık yeter be" diyip dibime gelip beni öptü ve devamı getirdi.
Üst dudağımı dudaklarının arasında alıp emcükledi. Hızla onu itip geriye gittim.
"Manyak mısın be adam seninde işin gücün yiyişmek yürü git evimden"
"Yeter be sende beni seviyorsun bunu görebiliyorum! İnat etmede bırak sevgili sonra evli olalım!" Tövbe tövbe bismillah ne evliliği?
"Allah'ın manyağı yürü git şuradan sevmiyorum seni illaki beynine mi kazayım?" Bana doğru bir adım attı ama ben geriye gittim.
"Gelme üzerime katil!" Kolla götü seungmin saçmaladı bu manyak. Beni yiyecek gibi bakması normal mi?
"Seungmin lütfen bir şans ver seni kendime aşık edeyim" hoşt ulan köpek
"Yaşlı insanlara ilgim yok maalesef" diyip öpücük attım. Ne öpücük mü attım? Ya neden bu kadar geri zekalı bir insanım ben?
"Öpücük ha?" Yok öpücük möpücük
"Sana atmadım sadece önünde duran cine öpücük attım herşeyi yanlış anlama" sırıttı ve kolumdan tutup odama götürdü.
"Birlikte yatalım güzelim" hoşt ulan
"Ya siktir git evimden!!"
"Tamam be şaka yaptım sadece odana getirmek istedim seni seviyorum" diyip yanağımı hızla öpüp ilk önce odadan daha sonra evden çıktı.
Yatağa uzanıp olanları düşündüm ama yarısında yatmışım.
♡
Bunu yapmak istemiyordum..
Uzun bir fic istiyorum bu yüzden olayları biraz abartıcam
Bb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastasıyız Dede / Chanmin
Fanfiction"çok fena hasta olmuşsunuz bay Bang Ağır ilaç yazıyorum- Bay bang beni dinliyor musunuz?" "Off! Doktor boş ver ya geç kucağıma yatakta hallederiz. Hem bende direkt iyileşirim."