Selam aşkolar bir baktım 1 yıldır bölüm atmıyorum maalesef okullar açıldı ağlıyorum
Öpüldünüz dudağınızdan
(Silent Cry dinleyin)
♡
Günaydın güneş,günaydın yeni bir gün günaydın
Yanımdaki sevgilimin dudağını öpüp onu uyandırdım😍😍😍
Sevgilim yok
Kalktım yataktan ne değişti şimdi? Off boş boş konuşuyorum ya can sıkıntısı napim
Duş alıp çıktım banyodan üstümü giyinip mutfağa geçtim.
(Off off taş taş ölürüm ölürüm)
Ceketler bir devrimdir aksini iddia eden yatağıma girsin
Aşıksınız dimi bana?
Bir sofra kurmuşum var ya olay ne güzel oldu kız mideye gömeyimde gideyim.
Arabama binip sürmeye başladım gene aynısı işte hastaneye gelip gittim bitti.
Bu rutin 1 hafta boyunca devam etti. Bugün minho gile gidicektim bebiş tekme atmış gene bunlarda gel yeğenine isim bulalım diyor.
Pardon yeğenlerim çünkü artık 2 tane var. Kardeşim nasıl bir döl taşıyor bu minho anlamıyorum ki
Üstümü değiştirip arabama atladım. Kısa süre sonra gelebilmiştim hemen arabadan inip kapının önüne geldim ve kapıyı çaldım.
Kapıyı açan kişi felix'in kız kardeşiydi.
"Seungmin abi merhaba" dedi ve bana sarıldı bende kollarımı beline koyup karşılık verdim. " Nasıl büyümüşsün kız maşallah" dedim ve suratına tükürdüm.
"Ya seungmin!!!!" Bağırması ile gülerek içeri girdim o'da arkamdan geliyordu.
"Bakıyorum da boş gelmişsin seungmin" diyen minho ile kafamı ona çevirip elimdeki çikolatalı pasta'yı gösterdim.
"Ayy seungmin hayatım benimde canım tam çikolatalı pasta çekmişti aşksın ya" dedi jisung heyecanla. Minho Jisung ve bana bakıp önüne döndü.
"Lan köpek gelmişsin sonunda bir an yolu unuttun sandım konum atıcaktım" diyip enseme tokat atan Felix denen veletin kolunu tutup koltuğa yatırdım ve üstüne çıktım.
"Seungmin yemin ederim ki şaka yaptım sal beni hyunjin siker beni!" Dedi. Üstünden kalkıp Jisung'un yanına gittim.
Minho'yu kıçımla itip ortalarına oturmayı başarmıştım.
"Ahh hannisim senim bebeler tekme mi atmış yerim ben o ayakları" diyip iyice sırnaştım Jisung'a. Ensemden tutup beni yere atan minho ile yavru köpek gibi bakmaya başlamıştım.
Minho Jisung'a sarılıp kafasını boynuna koymuştu
Iyyy ne kadar iğrenç
"Öğk valla kusucam" diyip elimle ağzımı kapattım o sırada minho bana ters ters bakıyordu çokta umrumda sanki hıh
"Seungmin oppa su içer misin?" Diye soran Olivia ile kafamı sallayıp yerden kalktım ve Felix'in yanına oturdum.
Olivia bana su getirmişti onu alıp yavaş yavaş yudumlarken kapı çalmıştı. Ayakta olan tek kişi Olivia olduğu için kapıya o baktı bende o sırada suyumu içiyordum.
İçeriye giren kişi ile ağzımdaki suyu püskürttüm ne şans ki minho karşımda oturuyormuş.
Minho yüzünü silerken ben Olivia ve BangChan'ın öpüşmesini izliyordum buda istemsizce gözümün dolmasına sebep oldu. Bunu gören minho ayağa kalktı.
"Kalk seungmin sana bir şey gösterecektim birde üstümü değiştireyim" dedi ve kolumdan tutup üst kata çıkardı. Kendimi minho ve Jisung'un odasında bulmuştum.
Minho üstünü değiştirirken bende dışarıya bakıyordum.
"Lan geri zekalı sen gene bu çocukla ne yaşadın lan karınca kadar beynin gene neye çalıştı?!"
Hocam üstüme geliyor kabul etmiyorum.
"Bir şey olmadı ki sadece öpüşerek girdiklerinde istemsizce doldu gözüm"dedim masum masum ve Minho'ya bakıp ona yaklaştım.
"Minho kasların yakıyor eğer isrersen 2. Kocan olurum" dedim ve ona yaklaştım minho korkmuştu ve geriye gidiyordu.
"Gelme üzerime sapık!!" Bu kadar korku yeter ona.
"Aşko şaka yapıyorum anla ayol" tiktok zararlıymış gerçekten..
"Seungmin merak etmiyorum çünkü cevabını biliyorum salak mısın sen kardeşim!" Ayıp ediyorsun minholişko
"Kardeş deme lazım olur" diyip öpücük attım ve hızla odadan çıkıp aşağıya indim çünkü minho arkamda beni kovalıyordu. Jisung'u görür görmez arkasına yaslandım.
"Hannisim koru beni senin bu kocan sırf öpücük attım diye beni öldürecek" Jisung bana sinirle bakıp eğildi ben ne yapacağını merak ederken o ayağında olan minik terlikleri çıkarıp elinde tuttu.
Sanırım biraz sinirlenmiş..
"A-a hannisim neler yapıyorsun sen öyle bak kalbim kırıldı alt tarafı öpücük attım" dedim kendimi korumaya çalışarak
"Bende sana şu terliği atıcak dur yerinde be adam Allah allah ya birde seninle uğraşıyorum!" O beni azarlarken ben halının desenlerine bakıyordum güzelmiş kız halı.
"Özür dilerim anne bir daha olmaz"
Jisung dediğim şeye gülüp terliği indirdi (attı) ve ayağına geçirip kocasına sarıldı.
Iyyy
"İsim buldum ben bebeye" dedim ama kimse buralı olmadı.
2 saattir bana bakıp gözünü ayırmayan şahıs hariç.
"Hacışakir nasıl?" Dedim tekrar ama gene buralı olmadılar.
Telefonumda çalan 'benim adım yade yade yade gezerim hep matiyle matiyle matiyle' şarkısı ile hepsi bana baktı ama ben havalı bir şekilde telefonumu cebimden çıkarıp beni arayan özürlü jeongine cevap verdim.
"Zıkkım jeongin"
"Lan şu bizim üniversitede sana sataşan gıcık çocuk var ya soobin o evlenmiş bugün karşılaştık bana diyor ki 'seungmin evde mi kaldı?' " soobin sal beni çocuk!
"Sende deseydin onu istiyen çok ama kabul etmiyor" inşallah öyle demişsindir jeongin
"Ş.. şey ben de dedim ki 'turşusunu kurduk' özür dilerim hyung"
"Ağğ jeongin!! Ben sana turşuyu göstericem!" Diyip kapattım.
♡
Selam kocalarım bayadır bölüm atmıyorum affedin
Bxb
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hastasıyız Dede / Chanmin
Fanfiction"çok fena hasta olmuşsunuz bay Bang Ağır ilaç yazıyorum- Bay bang beni dinliyor musunuz?" "Off! Doktor boş ver ya geç kucağıma yatakta hallederiz. Hem bende direkt iyileşirim."