3.Bölüm♡

1.1K 142 230
                                    

Selam chanmin için ölenler dkjdjdjd

Off yorumları okurken aşırı eğleniyorum çok komiksiniz jdjdjdj


Kahvaltı yaptıktan sonra odama çıkıp üstümü değiştirdim ve aşağıya indim.

"Nereye lan evsiz?" Yok ben bu minho'yu dövücem. " Sanane lan sen hamile kocana bak aşeriyordur gene" diyerek hızla evden çıktım.

Bahçede duran arabama bindim ve Hastaneye doğru sürdüm. Hastaneye gelince asistanım lia hemen yanıma geldi. Böyle diyincede 'benim asistanım var ' gibi oldu neyse takmayalım şimdi seung.

"Merhaba bay seungmin."

"Merhaba Lia"

"Duydum ki evinize hırsız girmiş. Gerçekten çok üzüldüm umarım en yakın zamanda hırsız bulunur. Geçmiş olsun" vay arkadaş kara haber tez yayılırmış derlerdi de inanmazdım.

"Sağ ol lia " lia bana gülümsedi ve günlük planları anlattı. Çok hastam varmış. Zaten herkes bana hasta ama neyse

Odama geçip askılıktaki önlüğümü elime aldım ve ceketimi askılığa astım. Önlüğümü giyip sandalyeme oturdum ve gözlerimi kapatarak başka şeyler düşünmeye çalıştım.

Kapımın tıklatılması ile gözlerimi açtım ve 'gir' komutunu verdim. Kapı açılırken ben sandalyeme çok fazla yaslanmış olmalıydım ki sandalye kırıldı ve yere düştüm.

"Valla yeter ne bu başıma gelen ya yeter!!" Rezil olmamak adına ağlamadım yoksa çoktan ağlamaya başlamıştım. Arkamdan gelen gülme sesi ile arkamı döndüm.

Bu.. bu dün akşam az daha çarpacağım kişi değil mi? Adı neydi ya?

Hah BangChan.

"İyi misin?" Çok iyiyim ya inanılmaz iyiyim öyle böyle değil hatta atomu parçalarım o derecede iyiyim.

İyiyim..🥀

"İyiyim kalkmama yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim" sahte bir gülümseme ile demiştim bunları çünkü adan beni izliyoo alooo gel yardım et bi zahmet.

"Oh üzgünüm" diyerek yanıma geldi ve kolumdan tuttu tam kalkmaya hazırlanmıştım ki o, bir anda beni çekti.

Gözlerimi açtığımda onunla burunlarımız değiyordu. Çok yakındık hemde fazlası ile yakındık.
Gözleri dudaklarımı bulunca hızla onu ittim.

"Teşekkür ederim. Biraz beklerseniz sandalyeyi değiştirmelerini isteyeceğim." Kafasını salladı ve masamın önünde duran koltuklardan birisine oturdu.

Odamdan çıkıp hızla Lia' yı buldum.

"Lia!" Arkadaşları ile konuşuyordu. Beni görünce hızla yanıma geldi.

"Bay seungmin bir şey mi oldu?" Bir şey mi? Bin şey oldu!

"Sandalyem kırıldı onu alıp yenisini getirin" dedim. Lia kahkaha attı ve bana bakarak gülmeye devam etti.

"Nasıl becerdiniz ayıptır sorması?" Sexy götüme dayanamadı kırıldı. Ala ala sizene ya?

"Sanane lia sen değiştir şu sandalyeyi hadi hastam bekliyor." Kafası salladı ve odama bir kaç çalışan gönderdi. Kırık sandalyem odama veda ederken yeni sandalyem merhaba diyordu.

Odama girdim ve yeni sandalyeme oturdum. Karşımdaki adama baktım ve gülümsedim.

" Hoş geldiniz şikayetiniz nedir?"

"Hoş buldum. Sesimden anlamışsındır umarım hastayım birde bileğime baktırmak istiyorum." Dün bileği incinmiş ti değil mi? Hay kafama

"Hastalık olarak tam olarak şikayetiniz nedir?"

"Boğazım çok ağrıyor,burnum çok akıyor, kalbim çok hızlı atıyor" son cümlesinde sırıtarak bana baktı. Tüm deliler niye beni buluyor?

"O zaman sırtınızı açında bakayım bir" demem ile hızla üstündeki kazağı çıkarıp koltuğa koydu. Çok hızlı olmuştu az yavaş.

"Aslında kazağı çıkarmanıza gerek yoktu ama neyse" dedim ve ayağa kalkıp onu sedyeye oturttum. Stetoskop'u kulağıma taktım ve sırtına dayadım.

"Bir kaç defa öksürür müsünüz?" Dedim ve çiğerini söke söke öksürmeye başladı. Dur bir motorun soğusun.

Ciğerleri çok kötüydü bu yüzden biraz ağır ilaçlar yazacaktım.

"Bay bang'dı değil mi?" Demem ile kafasını salladı.

"Çok fena hasta olmuşsunuz bay Bang
Ağır ilaç yazıyorum-
Bay bang beni dinliyor musunuz?"

"Off! Doktor boş ver ya geç kucağıma yatakta hallederiz. Hem bende direkt iyileşirim." Çüşşş lan ne diyoon sapık

"Anlamadım ne diyorsunuz bay bang?" Ofladı ve ayağa kalktı. Üstüme doğru yürümesi ile adımlarımı geriye doğru attım fakat duraksamama sebep olan arkamdaki duvardı.

Chan iyice yanıma gelip kollarını iki yanıma sabitledi ve yüzüme doğru eğilip uzun süre izledi.

"Diyorum ki sen ve ben birlikte yatakta fan fin fon yapmasak mı?" Tövbe bismillah

"Yok yapmasak" kolla götü seung namus gidiyor. "Bay bang lütfen geri çekilin yaptığınız çok yanlış bir şey!" Bana daha çok yaklaştı ve gülerek geri çekildi.

"Pekala doktor bey ilaçlarımı yazında gideyim." Kendine gel seungmin kendine gel.

"Hım hım" dedim ve sandalyeme oturup masada duran kalem ve defteri alarak ilaçları yazdım. O sırada o'da kazağını giyiyordu. Kağıdı ona uzattım o'da elini elime değdirerek aldı kağıdı.

"Geçmiş olsun bileğinize ben bakmıyorum. Siz orada çalışan arkadaşlara söyleyin onlar sizi yönlendirecektir." Dedim ve kendimi oyalamak için imzalamam için getirilen dosyalara bakıp imzaladım.

O'da çıkmıştı odadan zaten.

Günün geri kalanını da bitirdim ve eve gittim uzun ve yorucu bir gündü. Yemeğimi yemiş ve sabaha kadar uyumuştum.

 Yemeğimi yemiş ve sabaha kadar uyumuştum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seungmin'in sandalyesinin kırılması jdjdjdjdjdj

İnşallah hemen sew olurlar. Amin

Gece gece yerimde duramadım 3. Bölümü atayım dedim normalde sabah fln atıcaktım ama dayanamadım offf

Hastasıyız Dede / Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin