..Son..

577 63 36
                                    

Yazacak bir konu bulamıyorum bu yüzden artık bitireceğim..

1 yıl sonra..
______________________________

"Seungmin bu ne şıklık" damatlığımın kollarını düzenlerken jisung elinde çocuklardan biriyle yanıma gelmişti.

"Evleniyor jisung-ahh tabi ki şık olacak bizde seninle böyleydik ama sen o gün çok güzeldin" hayran hayran konuşan Minho'ya göz devirdim ben burada evleniyordum ve o bana kendi düğününden bahsediyordu.

"Normalde güzel değil miyim?" Jisung tripli sesiyle konuştuğunda minho endişelenmişti tabi ki endişesi sesine yansımıştı.

"Ne hayır tabi ki sen normalde de mükemmelsin hatta o kadar mükemmelsin ki hergün daha fazla aşık oluyorum" doğru bu arada hergün bana Jisung'u anlatmasından bıktım. Ben Jisung'un benlerinin yerini bilmek zorunda mıydım?

Bir süre daha aynada kendime baktım, bakmamı kapının tıklatılması kesti. Kendimi düzenleyip çiçeğimi elime aldım, kapı açıldı ve içeriye Chan girdi.

Tanrım çok fazla yakışıklı olmuştu şurada kalp krizi geçiricem şimdi. Chan yanıma geldi ve tam karşımda durdu.

"Şaka falan mı? Kalbim inanılmaz hızlı atıyor seung. Çok fazla yakışıklı olmuşsun" hızlı atan kalbini duyabiliyordum. Demek aynı duyguları yaşıyoruz.

"Hazır mısınız?" Bunu soran Felix ile hızla kafamı salladım, hazırdım hemde öylesine hazırdım ki anlatamam.

"Hazırım"

"Hazırım"

Chan ve ben birlikte konuştuktan sonra gülüp koluna girdim. Hazırlanma odasından çıkıp merdivenlere ilerledik. Yavaş yavaş inerken insanlar bizi alkışlıyordu.

Nikah masasına oturduğumuzda şahidimiz olan Changbin ve Hyunjin de oturmuştu ve nikah başlamıştı.

Nikah memuru mikrofonu eline almıştı, "siz bay kim, kendi özgür iradeniz ile baskı altında kalmadan bay bang ile evlenmeyi kabul ediyor musunuz?" Herkes nefesini tutmuş benim cevap vermemi bekliyordu.

"Hayır" herkes şok olmuşken ben tam konuşacaktım ki nikah memuru ayağa kalkmıştı.

"O zaman bu nikah olamaz" herkes şok olmuştu bende hızla ayağa kalktım. "Hayır hayır öyle demek istemedim ben 'hayır demek ne mümkün' demek istemiştim cidden yanlış anladınız" nikah memuru buruşmuş yüzüyle beni süzdü.

"İlk ne dediyseniz odur benim için! 'hayır' dediniz bu yüzden nikahı kıymıyorum." Chan hızla ayağa kalkıp nikah memurunun kolunu tuttu.

"Hayır demedi daha cümlesini bile tamamlamadı lütfen kıyın bu nikahı" nikah memuru o kadar inatçıydı ki yüzünde ki ifadeyi bile bozmadan arkasını döndü.

"Damat hayır dedi benim için ilk ne dediyse odur" hepimiz sinirlenmeye başlamıştık. "Sadece şaka yaptım!!" Sinirle konuştuğumda nikah memuru yüzüme baktı.

"Bir devlet memurunu kandırmaya hakkınız var mı?" Kandırmamıştım! Ben bu adamı boğarım!

Bangchan artık dayanamayıp adama kafa atmıştı. Şokla olanlara bakarken changbin ve jeongin bangchanı tutmaya çalışıyordu, o sırada minho kucağında ki çocuklarla birlikte gülümseyerek "kavga kavga. Chan iyi vur, azıcık çenesine" diye bağırıyordu.

***************************

"Sence bu yaptığınız doğru mu bay Chan?" Hepimiz karakolda polislerin ifademizi aldıktan sonra azarlamalarını dinlemeye başlamıştık.

"Çok üzgünüm ama o da nikahı kıysaydı ben aylardır bu günü bekliyorum!" Chan sinirle konuştuğunda memur göz devirdi ve bağırmaya başladı.

"Adamın burnunu ve ayağını kırmışsınız! Hem siz neden 'hayır' diyorsunuz ki!?" Son söylediğini bana söylemişti bu yüzden kafamı kaldırıp memura baktım.

"Sadece şaka yapmak istemiştim.." çıkan üzgün sesimle chan beni arkasına alıp polis memuruyla konuşmaya başladı.

"Kocama bağıramazsınız!!" Polis memuru sabırla yüzünü ellerinin arasına alıp tekrar bize baktı.

"Nikah memuru şuan hastanede eğer sizden şikayetçi olmazsa paçayı yırttınız ama şikayetçi olursa maalesef sizi tutuklamak zorunda kalacağım"

**

Kapıyı tıklatıp içeri girdik, adamın durumu durum değil aboo ne olmuş bu adama? tipi falan da kaymış neyse zaten yakışıklı değildi.

"Merhaba" kafamı eğip selam verdim ama adam hemen göz devirdi şimdi boku ciddi ciddi yemiştik bu adam bizi şikayet etmeden bırakmazdı buna %99 emindim.

Elimde ki çiçekleri komodinin üstüne bırakıp geri gittim o sırada chan içeri girdi. Chan'ın içeri girmesiyle adam yerinden fırlamıştı.

"S-siz neden buradasınız?" Sinirli sesine rağmen ben sakince konuşmaya başladım.

"Sizin yüzünüzden karakolluk olduk! Aptal adam kıysaydın o nikahı böyle olmayacaktı! Diğer bacağını da ben kırıcam!!" Tam adamın üzerine atlaycakken haşmetlim belimden tutup beni arkasına aldı.

"Sizi şikayet edeceğim!" Bak hâlâ şikayet edeceğim diyor! "Et lan bak bakalım seni sağ bırakıyor muyum!" Chan da bağırınca içeriye felix girdi ve bizi odadan çıkardı.

Şuan yarım saattir felix'i bekliyorduk ne konuşuyorsa artık. Kapı açıldı ve içeriden felix çıktı, çok şükür.

Hepimiz başına toplanıp bir açıklama bekledik. "Adamı zor ikna ettim! Ben o adamın yerinde olsam sizi çoktan şikayet etmiştim." Hepimiz sıkılıp göz devirdik ve devamını da bekledik.

"Şikayet etmeyecek ama bir şartı var eğer kabul ederseniz kurtulursunuz"

"Ne istiyor beyefendi?"

"Çocuğunuz olursa çocuğunuza onun ismini vereceksiniz" çok ta sorun etmemek gerekiyormuş.

"Kabul hem çok kolay adam da malmış, bu arada ismi ne?"

"Abdulrezak" ben ve chan şokla bir birimize bakarken Minho ortaya bir kahkaha salmıştı.

"Şaka değil mi?" Felix 'hayır' anlamında kafasını sallayınca az daha bayılıyordum..

Maalesef kabul etmiştik ve adam bizi şikayet etmeyecekti. Tekrar düğün tarihi almıştık ve tekrar o nikah masasındaydık.

Nikah memuru tekrar sorusunu sorunca herkes bana bakıyordu 'hayır'dememem için.

"Evet!!!" Bağırmamla çoğu kişi kulaklarını kapatmıştı ve salonda bir alkış tufanı kopmuştu. Chan'a da aynı sorular sorulmuştu.

"Evet" o bana göre daha sessiz demişti. Nikah memuru elime evlilik cüzdanını bırakıp düğünü terk etti, sevimsiz ne olucak!

Düğün bitince herkes dağılmıştı, ben ve chan ise evimize gittik.

İçeri girdiğimizde her tarafta kırmızı güller vardı. "Uzun ve mutlu bir hayat yaşayalım mı seung-ahh" hızla kafamı salladığımda chan beni kucağına alıp yatak odamıza götürdü ve yatağın ortasına bıraktı.

"Biz ve vücutlarımız bugün tam anlamı ile evlenecek" gülümseyip onu üstüme çektim. "Ölmek istiyorum ama senin ateşinde" ardından dudaklarımız birleşti..

İyi ki o gece sarhoş olup onunla yatmıştım hiç bir zerresinden pişman değildim.

O nikâh memurunun Allah belasını versin inşallah karısı onu yatağa almazdı piç kurusu.

________________________________

Ficlerim çok kısa ama olsun❤️

Bu fic bitti diye üzülen kimse olmaz aq zaten bölüm atmıyordum eminim çoğu kişi unutmuştur bile.

Minho benim kafadan bu arada

Hastasıyız Dede / Chanmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin