Prvý bozk

406 18 0
                                    

,,Takže tu bývaš?" Usmial sa a obzeral si môj dom.

Bývala som v malom bungalove. Mala som tu dve spálne, kúpeľňu a obývačku spojenú s kuchyňou.

,,Áno." Prikývla som a niesla kufor do izby.

Jax prišiel zamnou do izby ,,tu si napísala tú knihu?"Usmial sa.

,,Tu to všetko začalo." Rozhodila som rukami.

Jax podišiel k oknu a pozrel sa von. Z okna nebolo skoro nič vidieť, pretože tam boli stromy omotané brečtanom. Vonku žiarili hviezdy a mesiac.

,,Nejdeme na prechádzku?" Usmial sa.

,,Tak poď." Potiahla som ho za ruku a bežala von.

Prechádzali sme sa po celej dedine. Ukazovala som mu všetky domy, v ktorých býva moja rodina. Obchody, až sme sa dostali nakoniec dediny a nikde nebol ani jeden dom. Všade boli role a príroda. Ďalej už viedla len jedna cestička. Po oboch stranách boli kríky. Viedla k hájom, ktoré tu máme.

,,Tadiaľ pôjdeme za svetla." Ukázala som na cestu a ľahla si do trávy.

,,Prečo?" Ľahol si vedľa mňa.

Sledovala som hviezdnu oblohu, na ktorej nebol ani mráčik. Spln svietil naozaj silno, takže nebolo v tme ťažké vidieť.

,,Pretože teraz tam chodia ľudia na autách." Stíchla som.

Jax videl, že som chcela povedať ešte druhú polovicu vety tak svoju otázku zopakoval ,,prečo?"

Jeho tvár sa objavila nadomnou. Hnedé oči pozerali na mňa a čakali, čo poviem. Vzdialenosť medzi nami bola len pár centimetrová a ja som cítila ako mnou prechádzajú návaly tepla.

,,Chodia tam sexovať." Šepla som so zatajeným dychom.

Nedokázala som sa pohnúť ani len o milimeter. Moje telo bolo nehybné ako kameň a moje oči nevedeli uhnúť pohľadom. Obaja sme si navzájom hľadeli do očí a potom Jaxove tie jeho spadli nižšie. Začal pozerať na moje pery a približoval sa s tvárou.

,,Chutíš rovnako anjelsky ako vyzeráš alebo chutíš ako diabol a výzor klame?" Zašepkal mi pri ústach.

Cítila som z neho melónovú žuvačku a naše nosy sa dotýkali. Posledné milimetre nás delili od bozku.

,,Prečo to nezistíš?" Šepla som plná očakávania.

A zistil.

Pritisol svoje pery o tie moje a pobozkal ma. Prvý bozk bol jemný a láskavý. Jax sa odtiahol o pár centimetrov a otvoril oči. Usmievali sa rovnako ako jeho pery. Na jeho tvári bol krásny úsmev.

,,Si jednoznačne diabol." Zašepkal a znovu ma pobozkal.

Tieto bozky však boli iné. Drsné, vášnivé, túžobné a bol z nich cítiť obrovský chtíč. Jax vnoril do mojich úst jazyk a keď mi jemne zahryzol do spodnej pery, vzdychla som.

Jax ma chytil za stehno a zdvihol mi ho. Bol presne nadomnou a pevne ma držal. Jeho bozky pre mňa začali byť návykové a vedela som, že chcem viac.

Pomaly sa odomňa odtiahol a obaja sme lapali po vzduchu. Sledovali sme sa navzájom a začala som sa červenať.

Vystrelila som zo zeme a rýchlo sa upravila ,,mali by sme ísť domov."

Jax sa zasmial ,,máš rovnaký výraz ako vtedy na chate v kuchyni."

,,Neviem, o čom hovoríš." Zamrmlala som a otočila sa mu chrbtom.

,,Myslím, že vieš presne, o čom hovorím a ja teraz už viem, čo si si tam predstavovala." Šepkal mi pri uchu.

Nasucho som preglgla ,,nechajme to tak."

Jax sa zasmial a začali sme kráčať. Zrazu ma chytil za ruku a s palcom ma pohľadkal. Po príchode domov sme začali robiť večeru a skončili sme v obývačke pri filme.

Každý deň sme chodievali na prechádzky. Stal sa z toho rituál. Po večeroch sme si robievali program ako kino, hudobné festivaly na Slovensku, zoo, diskotéky alebo grilovanie na terase.

Prešiel mesiac a pol od našej prvej pusy. Bozkávali sme sa skoro stále a všade. Bolo nám jedno, že Jax je slávny a že sme na ulici, pretože tu to nikto nevedel. Ak by si Slováci všímali niekoho iného ako seba, všimli by si, že majú pod nosom celosvetovú celebritu.

Každý druhý deň sme chodievali na neďaleké termálne kúpalisko. Trávili sme tam celé dni. Ležali na deke, plávali v bazéne alebo sme sa fotili.

Jac naozaj všade brával svoj foťák a skoro stále ma fotil. Niekdedy odfotil nás oboch spolu. Väčšinou ako sa smejeme, dávame si pusu alebo niekedy som ho odfotila ja.

Jaxsnové depresie skoro úplne zmizli. Boli preč za dva mesiace. Sem tam si začal hrýzť peru ale hneď mi povedal, čo ho trápi a prešlo to.

Čo sa týka spánku, každú noc zaspával rovnako. Na mne. Bola to jeho najobľúbenejšia poloha. Tabletky si nevzal odkedy sme sa stretli a myslím, že ani nevie, kde ich má.

S rodičmi a so sestrou kontakt udržiaval skoro stále. Volával s nimi a písal si. Zvykli sme si cez deň nájsť dve hodinky na písanie. On písal texty a ja knihu.

Jax si s mojou rodinou prekvapivo rozumel až príliš. Absolvoval somnou tri oslavy, víkendové stretnutia a vždy si to užíval. Čoraz viac sa tešil na ďalšie stretnutie.

Depression and love [Dokončené]Where stories live. Discover now