Ľahol si na mňa rovnako ako každú noc.
,,Mám novú obľúbenú činnosť." Usmial sa a žmurkol.
Jemne som sa naňho usmiala ,,ďakujem ti za krásne prekvapenie, Jax."
Ležali sme niekoľko minút bez pohnutia a následne sa najedli. Jax mal skrytú pizzu, ktorá bol stále teplá.
Celú noc som nezažmúrila oka. Obaja sme sa nevedeli nabažiť toho druhého. Milovali sme sa na všetkých miestach na lodi a v rôznych polohách. Nikdy v živote by som neuverila, ak by mi niekto povedal, že prežijem niekoľko otgazmov za jednu noc.
Na druhý deň ráno sme sa túlili naozaj dlhé hodiny a potom sme sa vrátili na pevninu. Išli sme na raňajky do jednej reštaurácií, kde sme si dali palacinky a odtiaľ sme išli do našej obľúbenej kaviarne a kúpili sú kávu.
Jax ma odprevadil na natáčanie a on išiel za svojimi kamarátmi. Ďalší deň som strávila v natáčacou štúdiu, pretože som chcela aby bolo všetko podľa mojich predstáv.
Čas sa znovu pohol vpred.
Ja s Jaxom sme boli naozaj nerozlučný. Sexovali sme asi na každom mieste, kde sa dalo a dokonca sme sa začali stretávať ak s jeho kamarátmi. Zoznámil ma s nimi a vôbec sa za mňa nehanbil. Bozkával ma pred nimi, obíjmal a rozmaznával.V skutočnosti sme si nikdy nepovedali, že sme spolu. Všetko to bolo také prirodzené. Vlastne spolu bývame, milujeme sa, chodíme na rande skoro každý večer a chováme sa ako pár.
Média a fanúšikovia, čo nás spolu videli, špekulujú.
Nikdy nás neodfotili v objatí, pri bozkávaní alebo pri našich dotykoch. Chceli sme si to nechať pre seba.Išli rôzne reči. Jedna polovica tvrdila, že som jeho doktorka. Druhá tvrdila, že som jeho frajerka.
Koncom novembra sme skončili s natáčaním filmu. Pred pár desiatkami minút sme pristáli na Floride. Jax trval natom, že musím ísť s ním k jeho rodine.
Vystúpili sme z auta pred domom jeho rodičov. Jax sa z úsmevom pobral ku mne a vzal mi kufor. Kráčala som za ním a v sebe pociťovala obrovský stres.
Jax otvoril dvere na dome a len čo sme vošli, skončila som v náručí jeho rodičov.
,,Tak veľmi sme sa na teba tešili." Usmievala sa na mňa jeho mama.
,,Aj ja na vás. Jax o vás veľa rozprával." Objatie som im opätovala.
,,Dúfam, že len v dobrom." Podotkol jeho otec.
,,Samozrejme." Zasmial sa Jax.
Po vrúcnom privítaní, mi Jax išiel ukázať jeho izbu. Bolo zvláštne vidieť jeho starú izbu. Všetko tu bolo také iné. Bol to mladý Jax.
,,Matka bude zaskočená, ak zistí, že nie si v izbe, ktorú ti prichystala." Začal Jax.
Sama som zostala prekvapená ,,tak ja tam idem."
Nechcela som si ju rozhnevať. Prišla mi ako milá pani.
,,Nie, tak som to nemyslel." Zasmial sa ,,moji rodičia ťa zbožňujú. Len som im nepovedal, že ako to s nami je."
Popravde? To som netušila ani ja. Nemala som poňatia, ako to s nami je. Nevedela som, či sme kamaráti s výhodami alebo či tvoríme pár.
,,Nechcem robiť problémy. Mala by som ísť do izby, ktorá je určená mne." Šepla som.
,,Nie. Zostaneš tu somnou."Jax zatvoril dvere a odmietal o tom diskutovať.
Kráčal ku mne a tlačil ma k posteli. Zahŕňal malými bozkami a zhodil ma na posteľ. Namiesto väčších bozkov ma začal čigliť.
,,Jax!! Jax, prosím prestaň!!" Kričala som a smiala sa.
,,Čo zato?" Usmieval sa na mňa ale neprestával ma čigliť.
,,Čokoľvek!! Prosím už prestaň!" Vybehli mi slzy zo smiechu ,,Jax!! Ja sa pocikám."
Jax ma prestal čigliť a celý sa na mňa zvalil ,,sľúb mi, že ma nikdy neopustíš."
,,Neopustím, ak ty mi nezlomíš srdce." Šepla som.
,,Platí." Odhrnul mi vlasy z tváre a pobozkal ma.
,,Chvalabohu!!" Ozval sa ženský hlas ,,a ja už som myslela, že Jax nemá gule nato aby ťa získal.
Vo dverách stálo dievča s rovnako hnedými brčkavými vlasmi po lopatky. Výškovo bola rovnako vysoká ako ja a na tvári mala pehy. Oči mala zelené ako smaragdy a jej úsmev bol rovnaký ako Jaxov.
,,Kedy sa naučíš klopať, sestrička?" Pozrel na ňu s úsmevom ale nezliezol zo mňa.
,,Ak by som klopala, nevidela by som toto." Ukázala prstom.
Podarilo sa mi Jaxa zhodiť vedľa mňa a vyletela som z postele.
,,Som Aria." Usmiala som sa ,,teší ma."
,,Ja som Reena." Poskočila od radosti ,,ani nevieš sa aká som šťastná, že si mi vrátila brata."
,,Ja som-..." začala som ale Jax mi dotoho skočil.
,,Aj ja som šťastný." Postavil sa ,,ak by nebolo Arii, neviem ako by to skončilo."
,,Ale ja si-...."znovu ma prerušili.
,,Nesnaž sa hovoriť opak." Mávla rukou.
,,Takže-.." odmlčala sa a prešla pohľadom zo mňa na Jaxa ,,Nezabudni, že v piatok ideme do Las Vegas." Otočila sa vo dverách ,,samozrejme aj ty, Aria." Zmizla.
Jax s úsmevom na tvári znovu zatvoril dvere.
,,V piatok ma Reena rozlúčku so slobodou spolu s Tonym. Rozhodli sa, že spravia spoločnú a v Las Vegas." Vysvetlil.
YOU ARE READING
Depression and love [Dokončené]
RomanceJax Johnson má všetko. Slávu, peniaze, krásu a nádherný hlas. Mohol by mat hocijak ženu, na ktorú si ukáže ale nestojí o to. Nie je šťastný. Má depresie a záchvaty paniky. Nikto mu nevie pomôcť. Ani rodina, kamaráti a ani lekári. Skúsi poslednú absu...