Vzali sme sa. Naozaj sme sa vzali. Aria Johnson.
Môj manžel Jax Johnson povedal, že ma miluje a vzali sme sa.Celú cestu naspäť do hotela sme sa smiali a muckali.
Pred našim apartmánom ma vzal do náručia. Prešiel somnou cez prah a zavrel dvere. Začali sme sa bozkávať. Vášnivo a drzo. Zozadu mi chytil ramienka zo šiat a zošuchol mi ich až na zem. Rozopla som mu nohavice a stiahla mu ich rovno s trenkami. Pred mojom tvárou sa objavil jeho penis. Bol tvrdý, hrubý a veľký. Fascinoval ma. Nikdy ma nevzrušovalo vidieť chlapov penis, pokiaľ som nespoznala Jaxa.
Pozrela som mu do očí a s jemným úsmevom som si oblízala pery a chytila mu ho. Pomaly som mu ho napumpovala a potom mu ho začala fajčiť. Oblizovala som mu ho a bozkávala. Dotoho som si ho dávala do úst, čo najhlbšie. Jax pritom vzdychal a šepkal moje meno. Rozopol si košeľu a zahodil ju.
Chytil mi vlasy a všetky si vložil do ruky akoby mi spravil cop. Z ničoho nič ma postavil a sotil do postele. Len čo som dopadla, roztiahol mi nohy a oblízal mi vagínu. S jazykom po nej behal ako profesionál a moje vzdychy a stony neboli najtichšie.
Potom sa dotkol s prstami môjho klitorisu a spojil dve veci. Pridal na tempe a ja som chytila jeho vlasy, a pritlačila tvár o môj rozkrok.
,,Jax, ja - ja- už budem!!!" Zkríkla som.
Trhlo somnou a moje telo sa striaslo. Následne som sa uvoľnila a zhlboka dýchala. Pozrela som na Jaxa. Ten sa šibalsky usmial, vzal do rúk svoj penis a prešiel mi s ním po vagíne.
,,Jax." Zašepkala som.
Jax sa usmial a vsunul mi ho dnu. Vtlačil ho do mňa tak hlboko, že som od vzrušenia skríkla ešte hlasnejšie.
,,Spravme si taký malý mix nás dvoch." Povedal z ničoho nič a zastal vo mne.
,,To myslíš naozaj?" Chytala som dych.
,,Áno, keď už sme blazniví, tak už buďme totálne." Zasmial sa.
,,Dobre. Poďme si spraviť malý zázrak." Usmiala som sa a obaja sme sa vášnivo pobozkali.
Jax znovu začal prirážať vo mne a zrýchľoval tempo. Následne ma otočil na štyri a znovu do mňa vnikol. Najprv ma držal za panvu a vnáral ho domňa. Jednou rukou mi nečakane chytil rozkrok a druhou ma chytil spredu pod krkom, čo bolo naozaj vzrušujúce.
Začal prirážať tak silno, hlasno a drsne, že som začala stonať naozaj hlasno. Nakoniec sa Jax od rozkoše spravil do mňa a moje telo spadlo vyšťavené rovno do postele.
Koniec flashbacku
Zrušila som si úplne všetky sociálne siete a dokonca aj mail. Po príchode na letisko na Slovensku, som zlomila sim kartu a zahodila ju do koša. Vzala som si auto, ktoré bolo odstavené na parkovisku a odišla do svojho bytu.
V byte som bývala iba v krajných prípadoch. Napríklad keď sa moja rodina objavila v mojom dome s tým, že prídu ich priatelia a potrebovali by ich nechať prespať u mňa. Nevie o ňom nikto ani moja rodina.
Otvorila som dvere môjho strešného bytu a obzrela sa okolo. Všade boli krabice a tašky s mojim oblečením alebo osobnými vecami. Rachel vyletela z gauča a zastavila tei kroky predomnou.
,,Tak?" Šepla.
Na tvári sa mi zjavila smutná grimasa a rozplakala som sa. Rachel mi vletela do náručia a obe sme klesli k zemi. Bola tu pre mňa.
Prvý mesiac zo mňa bola troska. Celé dni som ležala v posteli, plakala, jedla samé hlúposti a sledovala tie prekliate romantické filmy. Nadávala som na celý svet.
Druhý mesiac bolesť neutíchala ale odhodlala som sa ísť na prechádzku a začať si variť.
Tretí mesiac som sa konečne začínala cítiť natoľko dobre, že som mohla pokračovať v písaní knihy. Dokonca som párkrát navštívila rodinu ale museli mi sľúbiť, že ho nespomenú ani náznakom.
Rachel zo mňa nebola nadšená, pretože po zdravotnej stránke somnou niečo bolo. Zvracala som každé ráno a niekedy aj po jedle. Moja chuť na jedlo nebola vôbec veľká. Práve naopak. Párkrát sa mi stalo, že som omdlela.Bohužiaľ, omdlela som aj na prechádzke mestom. Ľudia mi privolali záchranku a tí ma odviezli na vyšetrenia do nemocnice.
Asi hodinu robili rôzne vyšetrenia a odbery. Zaspala som v jednej miestnosti s posteľou a zobudil ma až príchod lekára.
,,Pani Johnsonová." Začal a pozeral do papierov ,,musíte si dávať na seba pozor. Keď ste vyčerpaná, sadnite si. Keď chce te spať, spite. Keď chcete jesť, jedzte. Neobmedzuje sa len kvôli tomu, že ste tehotná." Pousmial sa.
,,Čo som?" Vypúlila som oči.
,,Oh, vy ste to nevedeli?" Šepol.
Pokrútila som hlavou, že nie.
Doktor sa mi ospravedlnil, že mi to oznámil takto nevhodne a išiel mi spraviť sono. Áno. Som tehotná a otec môjho dieťaťa je muž, na ktorého sa snažím zabudnúť.
Jax Johnson. Môj manžel.
ESTÁS LEYENDO
Depression and love [Dokončené]
RomanceJax Johnson má všetko. Slávu, peniaze, krásu a nádherný hlas. Mohol by mat hocijak ženu, na ktorú si ukáže ale nestojí o to. Nie je šťastný. Má depresie a záchvaty paniky. Nikto mu nevie pomôcť. Ani rodina, kamaráti a ani lekári. Skúsi poslednú absu...