S Jaxovými rodičmi sme trávili skoro všetok čas. Chodievali sme na večere alebo na obedy. Po večeroch sme hrávali spoločenské hry ako sú aktivity alebo pozerávali filmy.
Bola to príjemná a rodinná atmosféra, na akú som nebola naučená. Jackova sestra Reena s nami nebola, pretože trávila čas s kamarátkami a so snúbencom.
Piatok prišiel veľmi rýchlo a my sme už boli ubytovaní v hoteli v Las Vegas.
,,Je to tu úžasné!" Zvískla som pri pohľade z okna.
Jax sa na mne zasmial ,,mám pocit, že dnešný večer sa vymkne z podkontroly."
,,Možno nie. Dúfam, že sa nič zlé nestane." Otočila som sa chrbtom k oknu ,,mám strach, Jax. Reena tu má kamarátky a Tony kamarátov. Ja tu nepoznám nikoho len teba. Príde mi to, že tu nemám byť. Je to zvláštne. Vieš, že ja s ľudmi moc nevychádzam. Jej kamarátky po mne divne pozerajú." Šepla som.
,,Hej hej hej. Pozri." Objal ma ,,Reena ťa pozvala, pretože ťa má rada. Si jej obľúbená autorka a pomohla si mi. Zachránila si mi život. Je to jedna noc. Budem stále pri tebe." Usmial sa.
,,To nemôžeš. Musíš byť aj s Tonym a jeho kamarátmi." Uvoľnila som sa v jeho objatí.
,,Ďalšie šťastie je, že nás Reena dala do jednej izby. Neviem si predstaviť, že by som musel byť na izbe s jeho kamarátmi." Zasmial sa.
Ľahli sme si do postele a začali sa rozprávať. Bola to taká mini terapia na uvoľnenie. Robili sme to vždy, keď sme boli pod tlakom.
,,Za hodinu odchádzame!!" Zabúchala na dvere Reena.
Jax mi dal bozk na pery a postavila som sa. Išla som k môjmu kufru a vytiahla si odtiaľ čierne saténové šaty.
Jemne som sa namaľovala a vyžehlila si vlasy. Vyšla som z kúpeľni a stál tam Jax. Mal bielu košeľu a rukávy vyhrnuté po lakte. Prvé tri gombíky na košeli mal rozopnuté a na nohách mal čierne nohavice nad členky.
Vyzeral strašne dobre. Vlasy mal rozcuchané ale predsa boli upravené. Na tvári sa mu zvonil nádherný úsmev.
,,Vyzeráš nádherne." Obzeral si ma.
Vyšli sme z izby a na recepcii nás už čakali ostatní.
,,Aria! Vyzeráš ako bohyňa!!" Zvískla nadšene Reena.
,,Ďakujem. Aj ty si nádherná." Usmiala som sa.
Reeniné kamošky sledovali Jaxa a ja som vedela, že budú celý večer bojovať o jeho pozornosť.
Jax ma držal okolo pása celý čas a ani nachvíľu ma nepustil. Pešo sme sa presunuli do nejakého klubu. Všetci tu boli elegantne oblečení podobne ako my a malo to tu zelené farby.
Hudba tu hrala naozaj silno a posadali sme si do VIP boxu. Traja čašníci sa nám ihneď začali venovať a nosiť rôzne druhý alkoholu, nalkoholické nápoje a rýchle občerstvenie.
A začala sa rozlúčka so slobodou. Ja s Jaxom sme začali piť vo veľkom vodku. Liali sme ju do seba skoro ako čistú vodu a pretekali sa, ktorý z nás dvoch bude mať dosť ako prvý. Po
troch hodinách sme zabudli prečo vlastne pijeme a išli sme na parket. Jax ma naozaj neopustil ani na chvíľu a aj pri tanci ma pevne držal pri svojom tele. Začal mi dávať letmé bozky na krk a plecia. Ja som privrela oči a užívala som si každý jeho dotyk.
,,Mám na teba chuť." Zašepkal.
Jax stál tesne zamnou a naše telá sa treli o seba. Pravou rukou ma chytil jemne pod krkom a prstami sa dotýkal sánky.
Perami prechádzal po mojom krku smerom k tvári ,,chcem ťa pomilovať. Teraz."
,,Tak poďme." Šepla som.
Jax na viac nečakal. Porozhliadol sa okolo chytil ma za ruku. Potiahol ma smerom na chodbu a zabočili sme na toalety. Vošiel na mužské a pozrel, či tam niekto je.
Nikto.
Vtiahol ma dnu a začal ma drsne bozkávať. Zdvihol ma do náručia a začal kráčať. Ocitli sme sa v kabínke so záchodom asi 1,5 metra x 1,5 metra. Zamkol za nami a položil ma. Predok šiat mi prehodil na bok a prešiel po vlhkom rozkroku.
,,Mám radšej ak nemáš spodné prádlo." Zapriadol a rozopol si opasok.
Stiahol si nohavice aj s boxerkami a oči mi padli na jeho hrubé veľké prirodzenie. Zahryzla som si do spodnej pery a ocitla sa s nohami vo vzduchu opretá o stenu toalety. Jax mi dal nakraj tanga a bez ďalšieho zdržovania do mňa vnoril svoj tvrdý penis.
Celou mužskou toaletou sa ozvýval môj ston. Jaxove oči sa usmiali a začal ma divoko bozkávať. Vsúval ho domňa znovu a znovu s obrovskou rýchlosťou a silou.
Vždy som túžila mať takýto divoký sex na toalete niekde v klube. O to lepšie, že to je s Jaxom. S mužom, ktorý mi vie splniť všetky túžby a predstavy. S mužom, ktorého milujem.
Jax zastavil, keď na toaletu niekto vošiel. Myslela som, že počká, kým odídu ale namiesto to mi dlaňou zakryl ústa a pomaly, potichu mi ho vrážal tak hlboko, že som zadržiavala ešte aj dych len aby som nezkríkla.
Jax mi hľadel hlboko do očí a v momente ako muž z toalety odišiel, Jax zrýchlil tak, že somnou trhlo a telom sa rozlial obrovský nával orgazmu. Telo sa mi triaslo a cítila som, že aj Jax vyvrcholil.
Vrátili sme sa k nášmu stolu a spolu s ďalším pohárikom vodky, si viac nepamätám. Nepamätám si nič.
YOU ARE READING
Depression and love [Dokončené]
RomanceJax Johnson má všetko. Slávu, peniaze, krásu a nádherný hlas. Mohol by mat hocijak ženu, na ktorú si ukáže ale nestojí o to. Nie je šťastný. Má depresie a záchvaty paniky. Nikto mu nevie pomôcť. Ani rodina, kamaráti a ani lekári. Skúsi poslednú absu...