7

2.3K 81 42
                                    

Neden bize gitmişti niye bir şey demiyordu ? Ağamın peşinden konağa girdim.

" Ağam neden söylemiyorsun kötü bir durum mu var ?"

" Beni çalışma odasına işim var Berivan senin kitaplarında gelmiş."

" Ee de benim listem tam bitmedi ki."

" Ben aldırdım bir kaç bir şey eksik varsa söylersin alırlar."

Ağam çalışma odasına girip kapıyı kapattı bende öylece kaldım.

Odanın önünde beklemem bir şeyi ifade etmediği için odaya girdim.

Üzerimi değişip elimi yüzümü yıkadım. Ağamın aldırdığı kitaplara baktım. Her şeyi almış hatta fazlasını bile atmış. Onları güzel bir şekilde koltuğun yanına yerleştirdim şuan nereye koyabilirdim bilmiyorum.

Dilan'ın bana aldığı temel matematik kitabını alıp kaldığım yerden çözmeye devam ettim.

Yaklaşık 2 saattir matematik çözüyordum ama ağam halen daha gelmemişti.

Bugünlük matematik bu kadar yeter diyerekten kaldırdım.

Koltuktan kalkıp ağama bakmak için çalışma odasına geçtim.

Odaya girdiğimde ağam koltukta uyuyordu. Koltuğun önündeki sehpada da laptop açıktı. Neden odaya gelmemişti ki.

" Ağam." Ses vermeden uyuyordu çok mu yorulmuştu acaba.

" Ağam kalk odada uyu." Seslenmem bir işe yaramadığında ağamın yanına geçip ağamı dürtüm.

" Ne oldu Berivan ?" Ağam gözlerini açmadan bana cevap vermişti.

" Burada uyumuşsun kalk yerinde uyu ağam."

" Tamam kalkarım birazdan." diyerek arkasını döndü.

" Ağam kalk hadi."

" Berivan, beni bir bıraksan mı ?"

" Bırakamam ağam hadi kalk, belin tutulacak burada." Küçük koltukta koskoca adam zaten sığmıyorda, ayaklarının yarısı dışarı da halen daha neye inat ediyordu.

Ağamı zorla da olsa kaldırıp odaya götürdüm. Ağam üzerini çıkarıp altına eşortman giyiğinde üstü çıplaktı. Yatağa girip yattı.

" Ağam sorun ne ?" Ağamın önüne oturup ne olduğunu anlamaya çalıştım ama hiç bir şey demedi.

" Ağam bir kusur mu işledim?" Ben işlememiştim ama gine de sormak istemiştim.

" İşlemedin Berivan. Hadi uyu."

" Neden böyle yapıyorsun ağam birden bire ne oldu ?"

Ağam olduğun yerden doğruldu.

" Evine ziyarette gittim yetmedi baban olacak o itti öldüresiye dövdüm yetmedi sana yaptıkların aynısını yaptım. Sırtındaki izlerden onda da var seninkiler geçti ama onunkiler geçmeyecek. Bunları yaptığıma pişman değilim ama babana bunu yaparken anan engel olmak istedi. Babanı evden alırken oldu bunlar... Yani isteyerek olmadı anana da zarar verdim. Ben bir kadına asla şiddette bulunmam ama oldu işte babana vururken ananı çekti önüne birden bende anana vurdum. Şimdi sen yolda ananı görünce aklıma geldi. Doktora götürdüm ama yine de içim rahat etmedi."

Bir insanın kalbi bu kadar güzel olabilir miydi ? Sırf bu yüzden yüzüme bakmıyordu.

" Ağam sende dedin ya bilerek olmamış. Kaza ile olmuş hem sende bir şey yapmamışsın ki babam yapmış."

" Gine de ben vurdum."

" Emin ol anamda farkındadır durumu ağam sen dert etme."

" Kızmadın mi bana ?"

ZÂRİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin