Alpaslan Ağa...
Herkes çıkmıştı resmen okul boşalmıştı ama Berivan ortada yoktu.
Biraz daha bekledikten sonra okula ilerledim. Girişteki güvenliğe içeri girmem gerektiğini söylediğimde izin vermedi.
" Acil girmem lazım."
" Alpaslan Ağam olmaz."
" Lan benim asabımı bozmayın." diyerekten yanlarından geçtim. İkinci katta olduğunu biliyordum ama sınıfı bilmiyordum.
İkinci katta çıktığımda koridorun sonunda yerde birini gördüm. Berivan olamazdı demi bu. Ama kıyafetleri aynıydı.
Koşarak oraya gittim. Berivan yerde yatıyordu.
" Berivan aç gözünü. "
" Küçüğüm aç o güzel gözlerini." Berivan ses vermiyordu hemen kucağıma alıp aşağıya indim.
" Alpaslan bey ne oluyor ?" Peşimden gelen güvenliği önemsemeden arabaya ilerdim.
Güvenlik peşimden geldiği için arabanın kapısını açmıştı. Dikkatli bir şekilde Berivan'ı arka koltuğa koyup hemen bende arabaya bindim.
Son sürat arabayı en yakın hastaneye sürdüm.
Hastaneye geldiğimde arabadan inip Berivan'ı kucağıma aldım. Hastanenin içine bir hışım girdim.
" Doktor yok mu yardım edin ?" Bir kaç hemşire ve iki tane doktor geldi. Berivan'ı sedyeye koydum.
" Neyi var Alpaslan ağam."
" Sınava girmişti sonra okul da baygın bir şekilde buldum."
" Hamileliğinin kaçıncı ayı."
" 6. ayın içinde."
" Tamam siz burada kalın biz ilgileneceğiz." Bende gitmek istedim ama hemşire izin vermedi.
Odanın kapısının önünde döndüm durdum. Kimse çıkıp bir şey demiyordu.
" Ağabey." Dilan'ın sesini duydum onun nereden haberi olmuştu.
Arkasında babaannem, anam ve Baran vardı. Dilan gelip bana sarıldı bende ona sarıldım.
" Yengem nasıl?"
" Bilmiyorum kimse bir şey demedi."
" İyi olacak merak etme." Olacaktı biliyorum.
" Sizin nereden haberiniz oldu ?"
" Seni aradım telefonu hastane güvenliği açtı arabada çalınca açmak zorunda kalmış." Arabayı hastanenin önünde bırakmıştım.
" Kardeşim iyi misin ?" Baran'ın konuşması ile ona döndüm.
" Berivan'dan bir haber alırsam iyi olacağım."
" Alacağız kardeşim sen merak etme." İnşallah alacaktık.
" Ağabey nasıl oldu ?"
" Bilmiyorum." Tek bildiğim bir şey varsa o da ona bir şey olursa ölürdüm.
Aradan geçen 1 saatin ardından doktor gelmişti. " Karım nasıl doktor bey?"
" Berivan hanım şuan iyiler."
" Şuan derken bir sorun yok demi."
" Çok stres altında kalmış bünye de daha fazla kaldıramamış biraz uyuttuk şimdi son tahlilerini de yaptık her şey çıkmadan size bir şey demek istemedim az önce tüm raporlarını inceledim durumu şuan iyi ama daha sonra böyle bir durumla karşı karşıya kalmamak için önlem almak önemli. Stresten sıkıntıdan uzak dursun mümkünse biraz kafasını dinlesin."