Aylar sonra...
Karnıma giren sancı ile uyandım. Yerimden zor bela doğrulduğumda yanım boştu. Kendime gelebilmek adına derin derin nefesler aldım birden bire ne olmuştu böyle.
Zor da olsa yataktan kalktım ağrım dinmiyordu. Banyoya doğru ilerledim elimi yüzümü zor bela yıkadım belki kendime gelirim diye düşünmüştüm ama olmadı geri odaya dönüp dizlerim üzerine çöktüm.
Elimi karnıma götürüp okşadım belki de gaz sancısıydı zaten şunun şurasında ne kadar kaldı ki doğuma..
2 hafta sonra oğlum kucağımda olacaktı. Yalancı sancı da olabilir. Sakin olmak zorundaydım.
Bu süreçte çok yorulmuştum onun acısı da olabilir.
Hem sınavı da kazanmıştım o yüzden okul hakkında yapmam gereken bir sürü şey vardı durmadan İstanbul - Urfa arası gidip duruyoruz buda beni yormuş olabilir.
Biraz daha karnımı okşadıktan sonra ağrım son bulmuştu. Yerimden yavaşça kalkıp yatakları topladım.
Üzerimi değişmek resmen işgenceydi bana.
Sonunda giyinebilmiştim. Odadan çıktığımda herkes salonda oturuyordu. Saat kaçtı ?
" Günaydın herkese."
" Tünaydın yengecim öğlen oldu."
" Ya o kadar oldu mu gerçekten?"
" Oldu oldu birazdan akşam yemeğini yiyeceğiz." Resmen benimle dalga geçiyordu.
" Ayakta durma otur." Gürdan hanımın lafı ile ağamın yanına geçip oturdum.
Oturmam bir dert kalmak bir dert hepsi benim için çok zor şeylerdi.
" Ayşe." Gürdan hanım mutfağa doğru seslendi.
" Efendim hanım ağam."
" Berivan'a kahvaltı hazırlayın."
" Yok sağ olun ama ben aç değilim."
" Ne demek aç değilsin. Yeni uyandın hem zorla da olsa bir iki şey ye."
" Midem almıyor gerçekten hem acıkınca yerim."
" Yersin yengem yersin hatta bize hiç bir şey bırakmadan yersin." Dilan neden bugün benimle uğraşıyordu ?
" Dilan."
" Ne dedim ben şimdi ana ya."
" Hem sanki hepsini ben yiyorum yeğenin yiyor bir kere."
" Bende faydalanıyorum diyorsun yani. Oda güzel yengecim."
" Of Dilan ya."
" Tamam tamam şaka yaptım."
Ağam sessiz sessiz bizi dinliyor hiç bana yardımcı olmuyor ki.
" Ağam sen bugün işe gitmeyecek misin ?"
" Toplantım vardı sabah ona girdikten sonra geldim kalan işlerimi evden hallettim." Anladım dercesine kafamı salladım.
Uykum yoktu ama ağama sırnaşmak istiyorum. Herkes buradayken de sırnaşamazdım uygun olmazdı.
" Yenge hadi kalk yeğenim için aldıklarımı sana göstereyim. Herkese gösterdim."
" Tamam." Ağam benden önce kalkıp elimi tuttu. Kalkarken zorlanınca bir elini de belime attı. Kalktığımda ağamın iri bedeni beni kapatıyordu resmen ve göğsüne yapışmıştım kalkarken.
Ağamdan dolayı kimsenin beni görmediği düşünerekten kafamı yukarı kaldırıp anca ağamın çenesini öptüm.
Ağam belimi okşarken kolları arasından çıkıp Dilan'ın peşinden gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÂRİN (TAMAMLANDI)
AléatoireBenim hikayem zulmederek başladı, zulüm eder de bitecek.