3

3.2K 81 51
                                    

Gözlerimi açtığımda ne ağrım vardı ne de başka bir şeyim. Güzel bir şekilde uyanmıştım.

Yataktan kalkıp banyoya girdim elimi  yüzümü yıkayıp üzerimi değişmek için geri odaya döndüm. Ağam neredeydi ? İşe mi gitmişti acaba?

Üzerimi değişip odadan çıktım. Çalışma odasına gidip kapıya vurdum ama ağam yoktu.

Salona geçtiğimde babaanne, Gürdan hanımla oturuyordu.

" Günaydın."

" Günaydın güzel kızım."

" Kocasından sonra mı uyanır bir kadın? Koynuna alması ile kadın olunmuyor işte."

" Gürdan sabah sabah benim asabımı zıplatma, Gürdan."

" Ben ne dedim ki ana. Yalan mı?"

" Hastaydı dün kız sende gördün neden uğraşıyorsun daha fazla."

" Benim kimse ile uğraştığım yok ana. Kocası nerede diye sorsak haberi bile yok."

" Gürdan kalk git bak bakalım bu masa halen daha niye hazır değil."

" Sustur ana sen beni sustur."

" Sustuğun mu var ? " Gürdan hanım salondan çıkıp mutfağa ilerledi.

" Gel otur buraya güzel kızım."

Babaannenin yanındaki uzun koltuğa oturdum. Masa kurulduktan sonra hep beraber oturup kahvaltı yaptık.  Ama halen daha ağam yoktu. Nereye gitmişti neden bana söylemedi ki.

Masadan kalkıp odaya geçtim telefonumda yoktu ki arayayım. Dilan'da okulda nasıl ulaşacağım ki.

Kapı çaldığında içeri Ayşe hanım geldi.
" Gelin hanım, Gürdan hanım sizi çağırıyor." Şimdi de azarlamak için ayağına mı bağırıyordu?

" Tamam geliyorum."

Salona geçtiğimde Gülsüm ve annesi yine gelmişti.

Babaanne neredeydi acaba ?

" Kime bakıyorsun anama mı ?"

" Evet babaanneyi göremedim bir sorun yok demi."

" Yok ne sorunu olacak ki sadece benim yerime sen bu eve gelin geldiğinden bu duruma katlanamadı daha fazla odasına çekildi. "

" Pardon ama siz kimsiniz ?"

" Gülsüm ben, Alpaslan ağanın karısı olacaktım tabi sen gelip kendini yamamasaydın."

" Anladığım kadarıyla benden önce de buradaydınız ama ağam size dönüp de hiç bakmamış eğer baksaydı şuan burada ben değil siz olurdunuz. Ha burada kimsenin bir yere yamandığı yok. "

" Biz buraya dün hasta olduğun için geçmiş olsun geldik." Ne ?

" Ne saçmalıyorsunuz siz ?"

" Ama sen bana hakaret ediyorsun geldiğimden beri. İyi niyetle gelmiştim ama bu kullandığın laflar hiç hoş değil. Ben kendimi neden Alpaslan ağaya yamamaya çalışayım ki." Ne ? Ben böyle bir şey dememiştim.

" Berivan !" Ağamın sesini duyduğumda arkamı döndüm. Sinirle bana bakıyordu.

Gülsüm'ün ağlama sesini duydum.

" Ben bunu hak etmedim." Ne saçmalıyor bu kız ya.

" Ağam ben-"

" Berivan derhal odaya."

" Ama ağam."

" Dediğimi yap geliyorum. " Ben odaya gittiğimde koltukta oturmuş ağamı bekledim. Resmen oyun oynamıştı.

ZÂRİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin