15-FİNAL

2.5K 85 17
                                    


6 SENE SONRA...

Alpaslan Korhan...

Ben Alpaslan Korhan 6 sene önce karımla beraber kendimi de kaybettim. Sadece oğlu için nefes alan bir adam oldum. Tek gayem oğlum çünkü karımdan bana kalan son armağan oydu.

Yataktan kalktığımda yanımda Berivan'ı görmek çok isterdim ama olmadı. 6 senedir aynı istek aynı arzu ile açıyorum gözlerimi ama asla gerçekleşmeyen bir hayalin içindeyim.

Banyoya girip kısa bir duş aldım. Saat 10.35'di dün gece full çalıştığım için bu sabah geç kalktım. Zaten sabaha doğru uyudum.

Banyodan çıktıktan sonra dolaba izlerledim. Dolabın kapağını açtığımda önce Berivan'ın kıyafetleri çarptı gözüme... onu o kadar özlüyordum ki keşke geri gelse. Ona ait olan hiç bir şeyi atmadım.

Üzerimi hızla değişip oğlumun yanına gidecektim.

Odadan çıktığımda anamlar salonda oturuyordu.

" Çağan uyandı mı ana ?"

" Uyandı oğlum."

Oğlumun adı Çağan'dı anası öyle istemişti. Bana söylememişti ama cinsiyetini ilk öğrendiğimizde Çağan için tuttuğu defterlere yazmıştı. Berivan öldükten sonra hepsini okumuştu hatta hergün her akşam okuyordum.

Orada Çağan olmasını istediğinden bahsetmişti bende direk Çağan koydum oğlumun adının yanına bir isim koymadım Efe olsun isterdim oğlumun adı ama sadece Çağan yazdırdım çünkü anası öyle istemişti. Efe adını beğenir miydi bilmezdim o yüzden yapmamıştım.

Salondan Çağan'ın odasına doğru yol aldım. Kapısı açıktı içeriden sesler geliyordu.

" Çağan ben seni çok seviyorum senden beni seviyorsun biliyorum eğer istersen senin anan ben olabilirim." Duyduklarımla kan beynime sıçramıştı resmen.

Odaya öyle bir girdiğim ki. " Ne diyorsun lan sen."

" Alpaslan ağam ne oldu ?"

" Başlatma ağandan. Sen kimsin de benim oğluma analık yapacaksın."

" Sen beni yanlış anladın Alpaslan ağam."

" Neyi yanlış anladım Gülsüm. Ben her şeyi gayet iyi anladım defol git bu evden bir daha seni burada görmeyeyim."

" Ağabey ne oluyor ? Çağan korkuyor bir sakin ol." Dilan'ın sesini duyduğumda onun bacaklarına sarılan Çağan'ı gördüm. Oğlumu korkutmuştum.

Yanlarına gidip diz çöktüm.

" Özür dilerim oğlum korkuttum mu seni ?"

Çağan kafasını salladığında onu kendime çekip sarıldım. Kokusunu içime çekip sakinleşmek istedim.

" Ne oluyor burada ?" diyen anamın sesini duyduğumda daha fazla sinirlendim. Bu kadın anamdan yüz buluyordu her vakit bu konağa giriyordu.

" Babam sen şimdi halanla Mihriban'ın yanına git bakalım uyanmış mı Mihriban ?"

" Tamam." Çağan'ı öpüp Dilan'la yolladım.

" Ne oluyor Alpaslan ağa ?" diyen babaanneme baktım.

" Bu kadın bir daha bu eve girerse hepinizi yakarım."

" Alpaslan ağa-"

" Kendini bana öldürme Gülsüm. Bir daha Berivan'ın yerine geçmeyi aklından bile geçirirsen bu dünyayı sana zindan ederim. Oğluma yaklaştığını görmeyeceğim."

" Oğlum bir sakin ol."

" Ana senden yüz buluyor zaten."

" Hem kötü mü oğlum çocuk ana duygusunu tatmış olur. 6 yaşına geldi ama ana nedir bilmez ?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 18, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ZÂRİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin