11

1.8K 71 2
                                    

Aylar sonra...

An itibari ile cumartesi olmuştu. Saat 00.02'di. Sınava girecektim ama ben uyuyamıyordum artık her şey bitecekti. Derin bir nefes alabilecektim.

Uyumak için saatlerdir uğraşıyorum ama asla uyuyamıyorum. Galiba sadece uyuyamayan ben değildim. Oğlumda içeride rahat durmuyordu. 6 ayın içerisindeydik ve bu durum beni baya zorluyordu. Hareketlerimi kısıtlıyordu özellikle uyumaya çalışırken rahatlıkla dönemiyordum, yatamıyorum.

Ağama taraf döndüğümde kim bilir kaçıncı rüyasını görüyordu. Asıl uyuması gereken bendim. Yarın sınava nasıl girecektim zaten hamile olduğum içinde tedirginim.

" Berivan." Ağam gözlerini açmış bize bakıyordu.

" Efendim ağam."

" Neden uyumuyorsun ?"

" Uyuyamıyorum ki ağam."

" Bir sorun mu var ?"

" Bilmiyorum. Yani uykum yok ama uyumak istiyorum yoksa yarın uykusuz kalacağım."

" Tamam sakin ol. Kendini rahat bırak." Ağam olduğu yerde doğruldu ve bize yaklaştı.

" Oğlumuz da uyumuyor ki."

Ağam ellerini karnıma koyup,
"Aslanım artık uyuman lazım... annenin dinlenmesi gerekiyor." Karnıma tekme attığında ağamla birbirimize baktık.

" Bunu tamam olarak algılıyorum ve hemen uyumanı bekliyorum." Ağam bizi kendine çekip sarıldı.

Kafamı ağamın göğsüne koyup gözlerimi kapattım. Uyumam gerekiyordu artık.


Gözlerimi açtığımda kendimi çok dinç hissediyordum. " Günaydın küçüğüm."

Kafamı kaldırıp ağama baktım.
"Günaydın ağam." Ağam anlımdan öpüp doğrulmam için yardım etti.

" Saat kaç ağam."

" Sınava daha 2 saat var. Tedirgin olma."

" Üzerimi değişip hemen çıkalım olur mu ?"

" Kahvaltı da yapman gerekiyor."

" Arabada bir şeyler yesem. "

" İçin rahat etmeyecek demi."

" Evet."

" Öyle olsun bakalım. Vitaminlerini de yanına almayı unutma."

" Tamam ağam."

Banyoya girdiğimde ağamda peşimden girdi. Lavabonun önüne geçip elimi yüzümü yıkacaktım. Ağam her sabah olduğu gibi bu sabahta arkama geçip yükümü azaltmak için karnımı kaldırdı. Ağam böyle yapınca kendimi kuş kadar hafiflemiş hissediyorum.

Elimi yüzümü yıkayıp, dolaptan dış fırçamı aldım ben dişlerimi fırçalarken ağam elini yüzünü yıkıyordu.

İşlerimi halledip odaya geçtim. Kıyafetlerimi dünden hazırlamıştım.

Üstümü çıkarırken ağamda odaya geldi.

" Otur bakalım küçüğüm ben hallederim."  Yatağa oturduğumda ağamda önüme çöktü. Önce üst tarafımı sonra alt tarafımı giydirdi.

" Vitaminlerini çantana koy. Bende üzerimi değiştireyim çıkalım."

Vitaminleri çantama koyduğumda kimliğim ve giriş belgemin çantam da olmadığını fark ettim.

Korku ile arkamı döndüm. "Ağam."

Ağam yüzümdeki tedirginliği görmüş olmalı ki korkmuştu. " Ne oldu Berivan ?"

ZÂRİN (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin