Uyandığımda ağam yanımdaydı. Bu duruma hayret etmiştim ağam buradaydı.
Ağama taraf döndüğümde uyanık olduğunu gördüm.
" Günaydın ağam." Beni kendine doğru geçip.
" Günaydın küçüğüm." Ardından dudaklarıma öpücük kondurdu. Sanki öptü yetmezmiş gibi bide boynumdan öptü. Boynumdaki öpücükleri artarken.
" Ağam kalkmamız lazım." dedim ama sonra babaannenin sözleri geldi aklıma.
" Saat çok erken." Kaçtı ki acaba...
" Ağam." Bir elim ağamın yeni çıkmaya başlayan sakalarına sürtüm. Bu durum da yeterince ağamı etkiliyordu.
" Efendim Berivan."
" Yok bir şey ağam." Dudaklarıma resmen çulanmıştı.
Ağamın telefonu çaldığında birbirimizden ayrıldık. Ağam telefona baktı kimin aradığına, Gülsüm yılanı arıyordu.
" Bu saatte mi cidden ya ?" dediğimde ağam bana baktı.
" Önemli bir şey olabilir hem olmasa aramaz bu saatte." Ağam telefonu açtığında duymam kolay olsun diye hemen hapörlere bastım. Bunu yaptığım için ağam ters ters baktı ama umursamadım.
" Alo."
" Bir sorun mu var Gülsüm ?"
" Şey... Alpaslan eğer senin içinde uygunsa bugün bize kahvaltıya gelir misin ? "
" Neden ?" Ne demek neden ? Direk gelemem demen lazım ağam, karın yanında bide.
" Yaşatıklarım kolay değildi hemde uzun zaman oldu bir şeyler yapmayalı." Sanarsın ne yaşadı?
" Berivan'a da sorarım müsaitse bakarız." Bu durum yüzümde tebessüm etmeme sebep oldu.
"Ağam, yeni belki o burada yabancılık çeker sen gel istersen sadece." Kadına bak ya..
" Karım olmadan gelmem uygun olmaz Gülsüm. Bir kere yaptık öyle bir yanlış ikincisi olmasın."
" Sende haklısın ağam dedikodu çıkmasın diye dolaştırıyorsun yanında." O nasıl bir imadır öyle.
" Ağam banyo hazır seni bekliyorum." diye telefona doğru seslendim. Ağam bana öyle pis bakıyordu ki valla korkudan ne yapacağımı bilemedim.
" Kapatayım ağam ben." Gülsüm'ün sesi bozuktu ama keşke kapamasa yoksa kimse alamaz beni ağamın elinden.
Telefon kapandığında,yataktan tam kalacaktım ki ağam tuttu.
" Madem banyo yapmak istiyorsunuz küçük hanım hazırlayın da geleyim." Ay ne ? Nasıl hazırlayayım?
" Ben senin için hemen hazırlarım ağam."
" Benim için değil, bizim için madem ortaya bir şey attın. Ne dediysen öyle olsun." Kafamı salladım.
Yataktan çıkacaktım ama böyle nasıl çıkardım. Çıplaktım üzerimdeki battaniyeye daha fazla sarıldım.
" Hadi küçüğüm. "
" Ağam ben böyle senin karşından geçemeye utanırım. "
" Dün utanmadın ama." O çok başkaydı bu çok başka.
Aklıma Gülsüm'ün yanında dolandırıyorsun lafı geldiğinde yataktan kalktım. Banyoya girene kadar gözlerini geçmedi ağam üzerimden. İçeri girdiğimde çok utanmıştım. Küveti su ile doldurduktan sonra içine köpük felan koydum. Küvetti ayarladığımda tam ağama seslenecektim ki tüm varlığı ile banyoya girdi.