Başlama tarihinizi buraya alalım 🫶🏻
Hayat hiç beklemediğin anda kırıyordu kanadını, bir yıl önce annemi toprağa vermiştim iki gün önce ise bu şehirden sürgün edileceğim haberini aldım.Evet resmen sürgün ediliyordum.Babamın ani kararlarından sadece birisiydi İstanbul'da gibip orda mesleğime devam etmemi istiyordu ve istediğini de yaptı.Ona göre ünlü iş adamı Tarık Güneş'in kızı İstanbul'da bir büro açıp oraya da namını salmalıydı.Bursayı seviyordum çocukluğumun geçtiği bu şehri annemin anılarıyla dolu olan bu evi bırakmak istemiyordum gelin görün ki babama da karşı gelmek istemiyordum bir kez daha iç çekiaap annemin hatrına dedim içimden.
Uyuyamayacağımı anlayınca yorganı üstümden atıp ayağa kalktım açık olan pencereden esen rüzgar eşliğinde banyoya geçip yüzümü yıkadım sonra pencerenin önüne oturup bir sigara yaktım.
İçimde kötü bir his vardı,komik daha kötü ne olabilir dediğim her an dibe batıyordum.
Ve ben bir şeyi içimde bir yerlerde seziyorsam o şey ya doğrudur ya da doğru olmak üzeredir.Sigaramı söndürüp pencereyi kapattım.
Ağır adımlarla yatağa geçtim.
Yarın bu şehirdeki son günümdü,
düşünceleri bir kenara bırakıp gözlerimi kapattım.Sabah erken uyanıp evdeki son kalan ufak tefek eşyaları da topladıktan sonra üzerimi değiştirdim.
Şanslıydım ki bu evi mobilyalı almıştım
İstanbul'da tuttuğum evde aynı şekilde olduğu için ekstradan taşıma ve alışveriş işleri çıkmıyordu.Babam her ne kadar bir apartman dairesinde kalmamı uygun bulmasa da kabul etmişti.Son kez aynaya baktım. Tercihim çoğu zaman olduğu gibi yine siyahtan yana olmuştu çantamı da alıp evden çıktım.Adliyeye gidip ordaki evrakları toparladıktan sonra sıra en zor kısıma gelmişti mezarlığa gidip annemi ziyaret etmem gerekiyordu bunun belki de uzun süre boyunca son kez olacağını bilmek daha da zorlaştırıyordu işleri ,ve benim korktuğum mezarlıktan başka gidecek yolum yoktu.
Annemi de ziyaret ettikten sonra arabama geçip İstanbul'a doğru yola çıktım
Eşyalar benden önce gönderilmişti ufak bir bavul kalmıştı sadece.
Radyodan gelen şarkı sesiyle biraz da olsa gülümsedim madem yeni bir hayata başlıyordum tadını çıkartmalıydım.İstanbul bugün yorgun
Üzgün ve yaşlanmış
Biraz kilo almış
Ağlamış yine
Rimelleri akıyor
Akşama doğru azalırsa yağmur
Kız Kulesi ve Adalar
Ah, bur'da olsan, çok güzel hâlâ
İstanbul'da sonbaharİstanbul bana iyi gelsindi.
Annem adımı insanların gönlüne mutluluk getireyim, gittiğim yerlere çiçekler ekeyim diye koymuş.
Ben Dilfeza Güneş.
Kalpte durup gönül yıkan o kız.Selam selam selammm.
Bu hikaye bize iyi gelsindi
Yanlışlım, eksiğim varsa affola
Umarım bizi seversiniz.
Yıldıza basıp destek olabilirsiniz 🫶🏻
1.bölüm bu akşam gelecek ❤️🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Teen FictionBoran Demir Çetin ve Dilfeza Güneş Kalpte durup gönül yıkanların hikâyesi