" Uzak şehrin birinde
teslim oldum bir mevsime "Saatler akıp giderken İstanbul'a giriş yapmıştım yoğun trafiği kendini belli ederken hava kararmaya yüz tutmuştu.Tuttuğum ev işlek bir yerde olduğu için ulaşım da hayli zor oluyordu.
Çalan telefonum ile yan tarafımdaki kolktukta duran çantama baktım bir elim ile direksiyonu tutarken diğeriyle çantamı açıp telefonu aldım tam arayan kişiye bakacakken telefon elimden kayıp yere düştü.Beceriksiz
Telefonu almak için eğilmemle birlikte öne doğru savrulmam bir olmuştu.Sanırsam kaza yapmıştım gözlerimi kapatarak içimden sayısız küfür savurdum,kafamı yavaş yavaş kaldırıp önümde duran ve arkası içine göçmüş arabaya baktım.
Sanat eserime baktım desen daha doğru olur.
Lütfen sakin olur musun iç ses?
Yeterince sıkıntımız var.
Dikkatimizi sana veremeyiz.Çarptığım aracın sürücü kapısı açıldı ve adam sinirli bir şekilde arabanın arkasına geçip hasar kontrolu yaptı o sırada bende arabadan inmiştim.
İnmesemiydik keşke adam bizi öldürecek gibi bakıyor.
Gördüğü manzara karşısında hiç memnun kalmamış olacak ki aynı sinirle bana döndü."Siz ne yaptığınızı sanıyorsunuz Bayan!
Bu arabamın hali ne böyle?"
hiddetle konuşmaya başlayınca derin bir nefes alıp onun aksine sakin bir şekilde konuşmaya başladım."Beyefendi çok haklısınız bir anlık dalgınlığıma geldi lütfen kusuruma bakmayın zararı neyse karşılamak isterim."
"Hah zararı neyse karşılayacakmış.
Yahu kullanmayı bilmiyorsan trafiğe çıkmayacaksın kardeşim."Artık bende sinirlenmeye başlamıştım,.Gözlerimi devrimemek için zor duruyordum. özür diledik ya uzatmasa olmaz mıydı?
"Beyefendi özürümü dileyip zararımı ödemeyi teklif ettim,bakın ben avukatım.
Anlaşabiliriz size kartımı vereyim siz bana zararı bildirirsiniz.”diyerek uzlaşma yoluna gittim fakat işler hiçte istediğim gibi olmadı."Avukat olmuşsunuz ama bir araba kullanmayı öğrenememişsiniz.Çok duydum ben zararı karşılarım laflarını hepsi de ortadan tüyüp gitti.
Polisi arayacağım derdinizi ona anlatın."Kamera şakası olsun lütfen!
"Bakın sizinle gayet düzgün medeni bir şekilde iletişim kurmaya çalışıyorum ama gördüğüm kadarıyla siz anlaşmak nedir bilmiyorsunuz lütfen üslubunuza dikkat edin aksi takdirde bende hiç hoş olmayan şeyler söylemek zorunda kalacağım.
Söylediklerim bir kulağından girip diğerinden çıkmış olacak ki polisi aramaktan geri kalmadı.
Polisleri beklerken.Arabama geçip kaza esnasında kimin aradığına bakmak için bugün başıma bela olan telefonu aldım.
Çok güzel ekranı çatlamış ve kapanmıştı!Hem arabamız hem telefonumuz bozuldu Dilfeza,bir de karakolluk olduk yeni yaşantımıza çok güzel bir şekilde giriş yaptık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Genç KurguBoran Demir Çetin ve Dilfeza Güneş Kalpte durup gönül yıkanların hikâyesi