Söylenemeyen hisler
|Sezen Aksu •Biliyorsun•|
Merhaba sınır koymak istemiyorum lütfen oy ve yorumlarınızı eksik bırakmayın.İyi okumalar🫶🏻
Sabah gözümü müthiş bir baş ağrısı ile açtığım için günümün pek aydığı söylenemezdi.Baş ucumda duran ağrı kesici hapa ve nota Yaklaşık
beş dakikadır bön bön bakıyordum.Dün gecenin bir kısmı aklımdaydı ancak Boran'ın beni bardan çıkarttığı kısımdan sonrası yoktu.
Notta yazana gelecek olursak da
Anahtarı tekrar çantanın içine koydum.
Dün gece sızınca eve getirmek zorunda kaldım.Adama bir kez daha rezil olmuştum.
Her gün daha ne kadar rezil olabiliriz derken her gün daha çok rezil olmamız şoku, şaka mı Dilfezacım?
Keşke şaka olsa iç ses.
Size benden bir Dilfeza tavsiyesi üniversite arkadaşlarınızla buluşmayın!
Hatırlamadığım kısmı pekte sorun etmemeye karar vermiştim ne olabilirdi ki canım arabaya geçtik ben sızınca adam eve getirdi.
Yataktan kalkarak banyoya geçtim hızla kısa bir duş aldıktan sonra aynı hızla üzerimi giyindim daha sonra mutfağa geçip küçük ama kapsamlı bir kahvaltı tapağı hazırlayarak kahvaltımı yaptım.Kahvaltıdan sonra dişlerimi fırçalayıp hafif bir makyaj yaparak evden çıktım.
Bugün Suna'nın yanına uğrayacaktım daha sonra adliyeye geçip kalan küçük evrak işlerini halledip artık büro işini tamamen halletmeyi düşünüyordum.
Suna'nın evi yakındı ancak ordan çıktıktan sonra adliyeye geçeceğim için arabayı tercih ettim.
Kısa süre sonra Suna'nın evinin önüne gelince arabayı park edip indim.
Henüz kapıyı çalmaya fırsatım olmamıştı Suna geldiğimi farketmiş olmalı ki kapıyı açmıştı.
"Hoşgeldiniz Dilfeza Hanım."
Gülümsemeye çalışıyordu ancak dudağının kenarındaki yara onu oldukça zorluyor olacak ki pek başarılı olamamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Teen FictionBoran Demir Çetin ve Dilfeza Güneş Kalpte durup gönül yıkanların hikâyesi