|•7.Bölüm•|

343 40 88
                                    

Selamm birazcık uzun bir aradan sonra tekrardan merhabaa
Deprem bölgesinde olduğumuz için okul ve sınav işleri zorluk çıkarttı maalesef bu süre zarfında sınavlara yönelmeye çalıştım şimdi bölüme geçebiliriz yıldıza dokunmayı unutmayın 🥹🤎

Sınır:|60 oy 30 yorum|

Medya:Bardaki halleri diyelim🥹❤️‍🔥
~
Boran taburcu olalı bir hafta olmuştu bu bir hafta içerisinde yalnızca iki gün evde durmayı başarmış daha sonra soluğu merkezde almıştı.

Bense şuan önümdeki dosyalarla Bakırköy ruh ve sinir hastalıkları hastanesi'nin yolunu tutmuştum(!)

Bizi oraya bile kabul etmezler Dilfeza.

Suna ile bu bir hafta içerisinde iki kez görüşmüş ve hem güvenli hem de işimize yarayacak olan bir plan yapmıştık.

Büro işini biraz ertelemeye karar vermiştim en azından elimde olan bu dava bitene kadar süreç adliyede ilerleyecekti.

Önümdeki dosyalara bakmayı son verip başıma masaj yapmaya başladım bu bir hafta her açıdan çok zorlu geçmişti.Gözüm saate kaydığında epey geç olmuştu ve benim bugün Üniversite arkadaşlarıma sözüm vardı.Hangi kafayla söz verdiğimi ne siz sorun ne ben söyleyeyim.

Nerden aldın bu aklı sen,nerden?

Ceketimi ve çantamı alıp adliyeden ayrıldım.

Eve geçtiğimde hızlıca yatak odasına koşup dolabımın önüne geçtim arkamdan atlı kovalarcasına hazırlanmamın sebebi geç kalacak olmamdı.İstanbul trafiğini hesaba katmayı yine unutmuştum.

Elime aldığım siyah yanlardan dekolteli elbisemi giymeye karar verip banyoya girerek elimi yüzümü yıkadım.Daha sonra elbiseyi giyip hafif bir makyajla yüzümü renklendirdim.Her ne kadar gitmek istemediğim bir davet olsa da söz vermiştim.

Her ne kadar gitmek istemediğim bir davet olsa da söz vermiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çantamı elime aldım ve son kez aynaya bakarak evden çıktım.Arabama geçtim tam çalıştıracakken gözüm Boran'ın evinde takılı kaldı.Işıkları yanmıyordu birkaç gecedir eve geç geliyordu.

Bundan sanane Dilfezacım adam polis ha yok müstakbel kocamı merak etmek hakkım diyorsan orası ayrı bir mesele.

Derin bir nefes alıp mekana doğru sürmeye başladım.İlk defa gideceğim bir yer olduğu için hafif tedirgindim arkadaşım Şeyda'nın attığı konuma geldiğimde arabadan indim ve anahtarı kapıda duran valeye uzattım.

Bar gibi bir yerdi.

Bar gibi değil Dilfeza burası bildiğin bar.

DilfezaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin