Selammm biz geldikk
2K okunmaya ulaşmışız 🥺🫶🏻
İlk bölümden buraya kadar hâlâ bizimle olan herkese teşekkürü borç bilirim<3
Şimdi bölüme geçelimm iyi okumalar,yıldıza basmayı unutmazsanız hani:)
~~Mor ve ötesi - Oyunbozan~
Sıcak suyun bedenimden akmasına izin verdim.
Sabah yaşananlardan sonra büro'nun boya badana işlerinin halledilmesi için birkaç ustayla konuşup eve geçmiştim.O dolaptan nasıl çıktığımızı merak ediyorsunuz biliyorum,öyle alengirli birşey olmadı kapıda böğüren ayı cüzdanını evde unuttuğu için gelmişti cüzdanını aldıktan beş dakika sonra evden ayrılınca bizde o dolaptan çıktık.Ne yalan söyleyeyim bir an öleceğimi sanmadım değil.
Ne ölmesi canım bayılmışız.
Uzun süren duşun ardından banyodan çıkıp yatak odasına geçerek üzerimi giydim.
Saçlarımı kurutmaya yeltendiğim esnada kapı çaldı.Beklediğin biri vardı da benden mi sakladın Dilfeza,aşk olsun.
Beklediğim biri yoktu ancak kapıyı açtığımda Boran'ı görmeyi beklemediğim aşikardı.
Bön bön bakarken,Boran'ın sesiyle kendime geldim.
“İyi akşamlar.”
“İyi akşamlar?”sesim sorgular bir tonda çıkmıştı
Boran elini cebine attı ve bir kolye çıkartıp bana uzattı.
“Bu ne?”
Kolye işte.
“Bugün dolaba sıkıştığımızda düşürmüş olmalısın senin kolyen.”
Salak Dilfeza bizim kolyemiz ya bu,neyse adamı içeri al ağaç oldu.
“Sanırım,yani evet o zaman düşmüştür.”
İmdat.
Boran başını salladı.
“Tekrardan iyi akşamlar o zaman avukat hanım.”
Tam arkasını dönüp gidecekken kolundan tuttum.“İçeri gelmez misiniz başkomiserim?birşeyler ikram ederim hem teşekkür de etmiş olurum.”
Bir bana bir de kolunu tuttuğum elime baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dilfeza
Fiksi RemajaBoran Demir Çetin ve Dilfeza Güneş Kalpte durup gönül yıkanların hikâyesi